2018-02-09, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Oj ska du försöka sänka mig på alla möjliga sätt nu eller? Tips: Var lite ödmjuk, speciellt mot pöbeln som redan lider.

Nej, massmeddelanden skickar jag aldrig. Jag är allmänbildad och kan diskutera tjejers intressen. Är tjejen intresserad av ett visst land så kan jag rabbla upp mycket om det landet. Vi kan prata i urminnes timmar på tinder och sedan whoop så dör diskussionen trots att hon blev häpnad av min kunskap. Fattar du nu?

Har så extremt mycket exempel. Pratade med en tjej i telefon från tinder i december. Vi pratade i 4 dagar totalt typ 6 timmar. Hon ville att jag verkligen skulle komma över till hennes stad.

Sen blev det helt dött några dagar. Jag frågar dagen innan planerade avgången "vad hände" och hon säger "ledsen men jag har hittat en ny kille som jag vill vara med. Fin kille är du".
Trots att hon själv frågat om jag pratar med en annan tjej vid sidan om henne, och att hon blev ledsen när en kille som hon gillade började hålla på med en annan tjej. Dubbelmoral much? Du anar inte att jag skulle kunna skriva en hel bok om mina erfarenheter.

och denna tjej var t.o.m. under min liga om inte samma liga. Inte en chans att hon var över min liga.
Du lider av offermania mannen. Var ingen tidshora sluta vara så lätt tillgänglig för dom. Du lyckas uppenbarligen få deras NR etc så något gör du rätt iaf. dina intressen viktigare, lägg inte så mycket fokus på dom, lyft fram dig själv.
Fin kille betyder underförstådd att du är tråkigt.

Du förstår att väldigt få människor bryr sig om du kan rabbla upp mycket om ett land?
Citera
2018-02-09, 17:44
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangasuri
Tycker du det är obehagligt här så ska du se en sida som förkortas som DS. Där läggs det upp "underhållande raggmail". Där kvinnor ofta tar chansen att visa upp hur de satt killar på plats när dom försökt att ta kontakt. (Om än jävligt osmidigt ibland, men även för vad som verkar vara chansen att få bete sig vidrigt mot någon stackare för underhållnings skull)
Sen ryggdunkas inläggen av både kvinnor och cuck män.

Jag var med på DS ett tag förra året. Om man tycker att kvinnorna har dålig attityd på tinder och happy pancake så prova att gå med på DS. Sjukaste jag sett. Hela communityn är starkt HBTQ-certifierad och var och varannan kvinna definierar sig som feminist i sin profil och inte alla men väldigt många har extremt mycket taggarna utåt i sin profiltext. Många är enormt hatiska och hånfulla mot män i sina texter, eller i olika kommentarsfält som finns på sidan. Extra fascinerande när tjejer som definierar sig som undergivna ägnar de fyra första styckena i sin profil till att rada upp massa krav blandat med hån och hat mot män. Några formuleringar jag sett där är t ex:

"Män under 1.80 borde inte få finnas"
"Är din snopp kortare än 22 cm är du inte en man"

Var som sagt med där en period men det var så pass deprimerande, som en våg av negativ energi som vällde över en varje gång man loggade in och besökte profiler så jag lämnade ganska snart. I princip omöjligt att få kontakt också, då snedfördelningen mellan könen om möjligt är ännu värre i den communityn än på övriga sidor och samhället i stort. Kvinnliga profiler hade tusentals besökare medan man själv fick ett par st i veckan. Och så så klart gruppen "underhållande raggmail" som pricken över i.
Citera
2018-02-09, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Jag var med på DS ett tag förra året. Om man tycker att kvinnorna har dålig attityd på tinder och happy pancake så prova att gå med på DS. Sjukaste jag sett. Hela communityn är starkt HBTQ-certifierad och var och varannan kvinna definierar sig som feminist i sin profil och inte alla men väldigt många har extremt mycket taggarna utåt i sin profiltext. Många är enormt hatiska och hånfulla mot män i sina texter, eller i olika kommentarsfält som finns på sidan. Extra fascinerande när tjejer som definierar sig som undergivna ägnar de fyra första styckena i sin profil till att rada upp massa krav blandat med hån och hat mot män. Några formuleringar jag sett där är t ex:

"Män under 1.80 borde inte få finnas"
"Är din snopp kortare än 22 cm är du inte en man"

Var som sagt med där en period men det var så pass deprimerande, som en våg av negativ energi som vällde över en varje gång man loggade in och besökte profiler så jag lämnade ganska snart. I princip omöjligt att få kontakt också, då snedfördelningen mellan könen om möjligt är ännu värre i den communityn än på övriga sidor och samhället i stort. Kvinnliga profiler hade tusentals besökare medan man själv fick ett par st i veckan. Och så så klart gruppen "underhållande raggmail" som pricken över i.

+15!

Exakt så är det..

Jag huserar där för att ta till mig information, jag skriver aldrig till någon då precis som du säger, varenda profil skriker utav "rör mig inte, alla gillar olika!".

Ibland skriver det någon sötnos och då kan man ha en trevlig stund. Men annars kan man bara lyckas där om man varit med sedan dag ett, eller mobbar sin väg upp i hierarkin på forumet.
Citera
2018-02-10, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misslyckad7733
Har den senaste tiden ägnat en hel del tid på dejtingsidor och får ingen kontakt med tjejer. Hur pass äcklig och värdelös kan jag då vara?
Börjar bara bli mer och mer frustrerad och funderar seriös på avsluta mitt värdelösa liv...
Det kan bli overload i hjärnan med för många rejections på kort tid. Detta är risken med nätdejting. Ta det inte personligt.
Citera
2018-02-12, 18:14
Medlem
Nu har jag börjat prata lite med en tjej (efter många år av noll framgångat med nätdejting). Hur mycket ska man berätta om varandra innan man ses egentligen? Vi har sett flera bilder av varandra och pratat lite smått om hur vi är som personer. Tror att jag kan träffa denna någon dag.

Problemet är att jag är kort, strax under 170cm. Ska jag tala om det innan vi ses eller ska jag låta henne få se det när vi träffas? Jag vet inte hur lång hon är och jag vet ju att 99% av tjejerna inte vill ha en tjej som är kortare.
Citera
2018-02-12, 18:27
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballaur
Nu har jag börjat prata lite med en tjej (efter många år av noll framgångat med nätdejting). Hur mycket ska man berätta om varandra innan man ses egentligen? Vi har sett flera bilder av varandra och pratat lite smått om hur vi är som personer. Tror att jag kan träffa denna någon dag.

Problemet är att jag är kort, strax under 170cm. Ska jag tala om det innan vi ses eller ska jag låta henne få se det när vi träffas? Jag vet inte hur lång hon är och jag vet ju att 99% av tjejerna inte vill ha en tjej som är kortare.
Hon kommer ju att se hur lång du är när vi träffas, så det kanske vore bra att tala om hur lång du är redan nu.
Ge henne en chans att dissa dig om hon nu har hakat upp sig på längden.
Så slipper det bli pinsamt senare.

OT: Jag är less på den här längdfixeringen. Även hos mig själv
Jag har alltid tyckt att det varit mysigt med långa män, men de män jag varit ihop med senast har varit under medelängd. Jag har insett att det finns flera fördelar med en man i ungefär min egen längd: vi kan kyssas utan att jag står på tå och det är mycket lättare i sängen när man slipper långa ben och armar som spretar överallt.
Osv.
Citera
2018-02-12, 18:29
Medlem
Ylleskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballaur

Jag hade inte nämnt min exakta längd ifall hon inte frågat. Framgår det inte av bilderna att längden kanske skulle vara ett problem för henne så borde det inte vara någon fara. Jag tror på dig!
Citera
2018-02-14, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Hon kommer ju att se hur lång du är när vi träffas, så det kanske vore bra att tala om hur lång du är redan nu.
Ge henne en chans att dissa dig om hon nu har hakat upp sig på längden.
Så slipper det bli pinsamt senare.

Citat:
Ursprungligen postat av Ylleskjorta
Jag hade inte nämnt min exakta längd ifall hon inte frågat. Framgår det inte av bilderna att längden kanske skulle vara ett problem för henne så borde det inte vara någon fara. Jag tror på dig!
Jag tänkte att det var lika bra att berätta det och hon verkade inte bry sig. "Du är längre än mig iallafall" och sedan pratade vi inte mer om det.
Citera
2018-02-14, 22:17
Bannlyst
Avstängd från Mötesplatsen?

Jag har dejtat runt på Mötesplatsen i tre månader. Jag vet att man ska vara lite "bad boy" för att tjejerna ska falla, så jag skrev till en kvinna på vars presentation det stod att hon har en dotter: "Ska jag komma hem till dig så kan vi ha trekant, du jag och dottern?". Hon hotade med att polisanmäla mig? Till en svart tjej på 22 bast skrev jag att jag ska komma hem till henne och piska henne som den slavinna hon är. Hon svarade bara med att hon känner killar från Bandidos? En tredje kvinna skrev på sin presentation att hon är svag för latinos, så jag sa att jag och min kompis som är från Chile kan komma över och spruta muttan full. Nu är jag avstängd från Mötesplatsen trots att jag har tre månader kvar? Kan jag få pengarna tillbaka på nåt vis? Jävla skittjänst det är, lurar pengarna av folk?
Citera
2018-02-14, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kabbalakanin
Jag har dejtat runt på Mötesplatsen i tre månader. Jag vet att man ska vara lite "bad boy" för att tjejerna ska falla, så jag skrev till en kvinna på vars presentation det stod att hon har en dotter: "Ska jag komma hem till dig så kan vi ha trekant, du jag och dottern?". Hon hotade med att polisanmäla mig? Till en svart tjej på 22 bast skrev jag att jag ska komma hem till henne och piska henne som den slavinna hon är. Hon svarade bara med att hon känner killar från Bandidos? En tredje kvinna skrev på sin presentation att hon är svag för latinos, så jag sa att jag och min kompis som är från Chile kan komma över och spruta muttan full. Nu är jag avstängd från Mötesplatsen trots att jag har tre månader kvar? Kan jag få pengarna tillbaka på nåt vis? Jävla skittjänst det är, lurar pengarna av folk?

Det är en rätt stor skillnad på att vara bad boy och ett svin, håller du på sådär får du inget ligga och dessutom utsparkad från MP
Vill du ha pengarna tillbaka? nja det lär du nog inte få men läs det finstilta som du säkert godkänt innan du hoppade på MP du kanske finner nåt matnyttigt där
Citera
2018-02-14, 22:24
Medlem
Vilken skittjänst.

Och kvinnor. Hur man än gör så gör man fel.
Citera
2018-02-14, 22:28
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Det är en skev bild som Flashback har att kvinnor skulle gilla "bad boy".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in