Citat:
Ursprungligen postat av
vitbmw
Tjejerna i våra hemländer, inte ens våra tjejer som är födda här, har som prioritet att inleda relationer från yngre tjugoårsålder och ha sex.
Per definition är jag inte invandrare, men ok. Jag är MENA född här, ja.
Nej, jag vill inte att det ska gå genom föräldrar. Det sker på kärlekslösa villkor. Då avstår jag hellre från sex.
Jag är för rasblandning. Vill kvinnorna inte det så respekterar jag det, men då ska man i andra vevan sluta hyckla och prata om människors lika värden, att alla människor är likadana, människan är bara en ras och liknande trams. Uppenbarligen finns det ras och vita dras till vita.
Jag håller med, det är väldigt mycket hyckleri. "Alla ska behandlas lika" Men det funkar inte i verkligheten, folk går på antirasistiska demonstrationer sedan umgås de med bara svenskar osv.
Mina vänninor vill inte ens träffa ickesvenskar, alltså inte ens andra vita och de är snobbar och FI männskor.
Mimmar en svensk till en rapplåt så är det rasism, men en svart kan då är det kultur, är detta likabehandling?
Nej inse att det finns skillnader och var ärliga.
Jag tror kvinnor undviker dig för att de tror du kan vara våldtäktsman bara pga din härkomst. Andra undviker dig för att de är falska "antirasister".
Du skulle kunna ragga på antirasistiska demonstrationer och tackr de nej frågar du om de är rasister, då har du nog en dejt