2018-02-08, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Nej. Pratar du för mycket som anspelar på sex/träff så blir du en slisk.

Pratar du om allmänna saker och inte hintar om sex är du för tråkig för tjejerna.

Förutsatt att du är average till ful.
Det stämmer inte. Jag skrev tex. ''netflix & chill'' till en random tjej bara för att motbevisa en vän som är inne på samma spår som du. Vips, så var det fixat. Problemet många gör är att dom inte vet vilken liga dom spelar i och därför inte får någon respons. Krävs förstås lite finess också för att läsa vad för typ av tjej du skriver till osv.

Citat:
Är det skitsnack när okcupid själva gått ut med den statistiken?
Är du så naiv eller måste någon alltid tala om för dig hur du ska tänka?
Citera
2018-02-08, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Det stämmer inte. Jag skrev tex. ''netflix & chill'' till en random tjej bara för att motbevisa en vän som är inne på samma spår som du. Vips, så var det fixat. Problemet många gör är att dom inte vet vilken liga dom spelar i och därför inte får någon respons. Krävs förstås lite finess också för att läsa vad för typ av tjej du skriver till osv.

Är du så naiv eller måste någon alltid tala om för dig hur du ska tänka?
Jag har gjort det du säger och det börjar med att tjejerna säger "sure", "hör av mig imorgon" för att sedan sluta med en flakening. Så har min vardag varit med tjejer på nätdejtingarenan. Flakeande av minst 20 talet tjejer vid detta laget efter att jag frågat om de vill göra något.

"Jag vet inte om jag har tid" blablabla.

Killar som du har en tendens att säga att ni lyckas trots att ni är fula, när ni egentligen inte är fula. Objektivt sätt har ni ett utseende som svenska tjejer inte har något emot.

Och ja, det är helt vanliga 6or till average brudar jag gjort detta med, eftersom det enbart är dessa jag matchar med.
Citera
2018-02-08, 23:25
Medlem
Citat:
Jävligt lätt för er att säga.

Man har kört hur många olika medel som helst men som inte helgat målen.
Vad konkret har du gjort förutom att skicka massmeddelanden?
Citera
2018-02-08, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Vad konkret har du gjort förutom att skicka massmeddelanden?
Oj ska du försöka sänka mig på alla möjliga sätt nu eller? Tips: Var lite ödmjuk, speciellt mot pöbeln som redan lider.

Nej, massmeddelanden skickar jag aldrig. Jag är allmänbildad och kan diskutera tjejers intressen. Är tjejen intresserad av ett visst land så kan jag rabbla upp mycket om det landet. Vi kan prata i urminnes timmar på tinder och sedan whoop så dör diskussionen trots att hon blev häpnad av min kunskap. Fattar du nu?

Har så extremt mycket exempel. Pratade med en tjej i telefon från tinder i december. Vi pratade i 4 dagar totalt typ 6 timmar. Hon ville att jag verkligen skulle komma över till hennes stad.

Sen blev det helt dött några dagar. Jag frågar dagen innan planerade avgången "vad hände" och hon säger "ledsen men jag har hittat en ny kille som jag vill vara med. Fin kille är du".
Trots att hon själv frågat om jag pratar med en annan tjej vid sidan om henne, och att hon blev ledsen när en kille som hon gillade började hålla på med en annan tjej. Dubbelmoral much? Du anar inte att jag skulle kunna skriva en hel bok om mina erfarenheter.

och denna tjej var t.o.m. under min liga om inte samma liga. Inte en chans att hon var över min liga.
Citera
2018-02-08, 23:55
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Det värsta är att ensamma män blir så extremt utstötta och förlöjligade. Träffade en kvinna för någon månad sedan, 35årig singelmorsa som i princip hade slängt ut sin 40åriga karl för att hon "tröttnat". Fick höra när hon snackade i tele med han å han verkade hur trevlig och vanlig som helst, men hon var fan en jävla bitch mot honom.

Enda anledningen jag var där varför att knulla, jävligt sexig och bröstimplantat hade hon med, satte på na när hennes ungar låg och sov i andra rummet.

Enda anledningen jag klarar av vetskapen om vad som händer rent mentalt är antagligen för att jag hade tur i det genetiska lotteriet så jag kan dejta rätt många genom tinder etc, hade jag inte fått nå sex och vetat detta hade jag fan börjat planera en Elliot Rodger vid det här laget.

En polare drog till sydamerika för några veckor sedan. I sverige är han i princip osynlig, även bland feta brudar, i sydamerika har han på nån vecka haft sex med många feminina vilda härliga brudar.

Könsbalansen i Sverige är verkligen helt förstörd och en stor mängd män vågar inte ens prata om problemet för att de då blir sedd som svaga, oattraktiva och även smutskastade.

Men varför väljer du den här typen av person? Hur kan du vilja vara med någon som du tycker är en b***ch? Prata med sitt ex när du är där? Kalla inte detta dejting please…känns mer som hämnd/hat/förnedrings sex. Varför slösar du bort dig såhär? Hon är ju inte klok människan…stackars barn. Hoppas de flyttar hemifrån så fort de bara kan.

Roid…vad håller du på med?
Citera
2018-02-09, 00:12
Bannlyst
Citat:
Oj ska du försöka sänka mig på alla möjliga sätt nu eller? Tips: Var lite ödmjuk, speciellt mot pöbeln som redan lider.

Nej, massmeddelanden skickar jag aldrig. Jag är allmänbildad och kan diskutera tjejers intressen. Är tjejen intresserad av ett visst land så kan jag rabbla upp mycket om det landet. Vi kan prata i urminnes timmar på tinder och sedan whoop så dör diskussionen trots att hon blev häpnad av min kunskap. Fattar du nu?

Har så extremt mycket exempel. Pratade med en tjej i telefon från tinder i december. Vi pratade i 4 dagar totalt typ 6 timmar. Hon ville att jag verkligen skulle komma över till hennes stad.

Sen blev det helt dött några dagar. Jag frågar dagen innan planerade avgången "vad hände" och hon säger "ledsen men jag har hittat en ny kille som jag vill vara med. Fin kille är du".
Trots att hon själv frågat om jag pratar med en annan tjej vid sidan om henne, och att hon blev ledsen när en kille som hon gillade började hålla på med en annan tjej. Dubbelmoral much? Du anar inte att jag skulle kunna skriva en hel bok om mina erfarenheter.

och denna tjej var t.o.m. under min liga om inte samma liga. Inte en chans att hon var över min liga.

Ditt enda problem verkar vara att du inte "closear" som man säger.

Att ni snackar i timmar betyder att inte mycket mer än så händer.
Det betyder även att hon är intresserad utav dig i timmar innan hon tröttnar.

En tjej slösar inte flera timmar på att snacka med en kille hon inte är intresserad utav..

Så du gör en massa saker rätt. Men du tar inte steget mot att bjuda ut henne.

Tinder? Är inte det den där sidan man skriver på för att knulla?
Pröva att snacka några timmar mindre och fråga om hon har lust att komma över så kanske lyckan vänder?
Citera
2018-02-09, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Välja en annan tjej som är trevligare? Finns det bara sex med denna typen av galning eller inget sex att välja på?

Bra att du har en plan men detta scenariot var bara så man vill gråta.

Nej, var bara ett exempel. Pluggar så jag träffar en del yngre campusbrudar med, 20åringar osv, alltid trevligt å vissa är väldigt snälla. Men tyvärr så vet jag hur det svenska systemet fungerar och vad feminismen gjort med dessa.

Ingår jag i ett förhållande så går det väl nåt år sen har "känslorna svalnat" å då ska de ut och leka tonåringar igen.

Aldrig att jag chansar att bilda familj med sådana, det är som att be om framtida hjärtekross och kaos.

Önskar verkligen jag var ung i 40-talets Sverige istället, familjen var så mycket stabilare då.
Citera
2018-02-09, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Vad ska jag annars göra? Jag tänker inte ingå ett förhållande med en svensk kvinna, jag har sett alldeles för mycket skit genom åren.

En utländsk brud när jag är 33-37 nånstans, gifter mig med henne å skaffar barn och en stabil familj, det är planen.

Att bli ihop med en svensk tjej är som att lira rysk roulette.
Gräset är grönare på andra sidan. Såg förresten väldigt många hucklekvinnor på Badoo Sverige, så du kan skaffa din ickesvenska direkt, varför vänta tills du blir äldre och kanske inte ens lever.
Citera
2018-02-09, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kangasuri

En tjej slösar inte flera timmar på att snacka med en kille hon inte är intresserad utav..

Pröva att snacka några timmar mindre och fråga om hon har lust att komma över så kanske lyckan vänder?
Exakt, hon ville han skulle besöka henne, men aspergig som han är så skiter han i chansen och då gråter hon inte över spilld mjölk.
Citera
2018-02-09, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Välja en annan tjej som är trevligare? Finns det bara sex med denna typen av galning eller inget sex att välja på?

Bra att du har en plan men detta scenariot var bara så man vill gråta.
Åhh så hemsk kvinna han träffa och så perfekt han själv är.
Hon var jättehemsk som inte var trevlig under ett telefonsamtal med sitt ex som ringde under en dejt. Hade hon inte blivit ovän med exet så hade det hållt. Vad är rodinot för drömkille med sin kvinnosyn? ville bara knulla henne med barnen i rummet brevid för hennes snygga silisar.
Kanske du skulle träffat Mr perfekt rodinot som anser sig så jävla snygg.
Kanske det blir bröllop, om han inte bara vill knulla av sig på svenska kvinnor.
Citera
2018-02-09, 00:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kangasuri

Vad var det som var så svårt att förstå av mitt inlägg? Jag skrev ju klart och tydligt att tjejer flakear, oberoende om jag bjuder ut henne på en gång eller snackar med henne i timmar. Du fattar inte att du pratar med ett hopplöst fall som fått all hopplöshet och ovisshet serverad framför ansiktet på en. För mig är det en raketforskning att ens lyckas stämma träff med en tjej. Att få känna hur det är att stoppa in kuken i fittan vore lika extremt och ovanligt som att jag kan teleportera mig till sydpolen.
Citera
2018-02-09, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Vad ska det vara för invandrarkvinnor då? thailändskor? finns många thailändskor i sverige idag och på dejtingsajter.

Möjligt, finns ett fåtal snygga, gäller att hitta dessa. Även sydamerikanskor är snygga, i vissa fall snyggare än svenskor och ofta med mycket bättre familjevärderingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in