2018-02-14, 17:02
Medlem
Tror,detta kommer att fortsätta tyvärr.Då hon inte verkar,förstå att hon gör fel.Och samtidigt skadar andra.Dessutom har hon,ju full tillgång till Internet..Nån månad i fängelse.Så hade hon,kanske vaknat upp ur sin fantasi.
2018-02-14, 17:07
Medlem
Redisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dontomassso
Tror,detta kommer att fortsätta tyvärr.Då hon inte verkar,förstå att hon gör fel.Och samtidigt skadar andra.Dessutom har hon,ju full tillgång till Internet..Nån månad i fängelse.Så hade hon,kanske vaknat upp ur sin fantasi.
Då blir du fler rättegångar och fetare skadestånd till J. Inget mer man kan göra tyvärr. Så länge T har tillgång till WWW finns det risk för återfall.
2018-02-14, 17:07
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaTE
Nej det går verkligen inte att bortförklara. Jag förstår inte hur människan tänker när hon inte bara ger sig och öppet erkänner att hon gjort fel.

Citat:
Ursprungligen postat av LillaTE
Javisst, lindrigt utvecklingsstörd, men det innebär ju inte per automatik att hon inte skulle förstå. Domen säger att hon begått brottet med uppsåt. Alltså har hon medvetet gjort aktiva val. Då ska hon ju också vara så medveten att hon själv inser att fakta inte går att förneka.
Jag får intrycket av att rätten har bedömt henne som kapabel att begripa vad hon döms för.

Jo, men jag syftade mer på orsaken till att du (och även många av oss andra) inte förstår vad människan ”tänker”.. Orsaken till att vi inte förstår agerandet torde vara hennes utvecklingsstörning.

EDIT;
Om hon nu är utvecklingsstörd vill säga. Tror det blev en trådsanning eftersom hon kunde dömas till böter mm.
Senast redigerad av Hummm.. 2018-02-14 kl. 17:24.
2018-02-14, 17:24
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Jo, men jag syftade mer på orsaken till att du (och även många av oss andra) inte förstår vad människan ”tänker”.. Orsaken till att vi inte förstår agerandet torde vara hennes utvecklingsstörning.

Ja, du menar så såklart! Det har du helt rätt i! Det är nog lite som att försöka förstå hur någon med vanföreställningar uppfattar omvärlden, det går inte.
2018-02-14, 17:28
Medlem
LillaTEs avatar
Tror ni ”bästavännerna” glömt ”sanvänskap” nu efter domen? Inte direkt så att sympatierna haglar på hennes Facebook
2018-02-14, 17:30
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Men är hon inte ”lindrigt” utvecklingsstörd!? Det förklarar en hel del i så fall.

Citat:

EDIT;
Om hon nu är utvecklingsstörd vill säga. Tror det blev en trådsanning eftersom hon kunde dömas till böter mm.

Flera i tråden har sagt att T är lindrigt utvecklingsstörd och någon i tråden har dessutom sagt att T gick särskola. Dessutom har hon själv sagt det i en blogg.
2018-02-14, 17:31
Medlem
Undrar om någon läst FB på senaste😂Hur jävla dum/envis tjurig får man vara
Just nu är det Världen VS Terese.Hon ger sig inte hur mycket Bevis det än finns
Bara läsa på FB så förstår man att hon kommer Aldrig mera få ta hand om barnen
Undra om han är lika Jäkla trög/ Dum sambon..

Vilken jävla soppa 😂
2018-02-14, 17:35
Medlem
Jag funderar mycket på om Terese inser vidden och konsekvenserna av sitt agerande. Chansen att återfå barnen minskade ännu mer med alla hot och någonstans hoppas jag att T förstår det. Troligtvis inte eftersom hon ”inte gjort något fel”, men från att ha skjutit sig själv i en fot har hon nu skjutit sig själv i båda fötterna genom att neka trots att domen är ute - och är solklar. Tragiskt, men måste kännas skönt för Joel att få upprättelse och förhoppningsvis får han lite mer lugn och ro framöver.
2018-02-14, 17:52
Medlem
GalenSkånings avatar
Dom går rätt hårt åt henne på Facebook med saker som ”hoppas du aldrig kommer få se dina barn igen” och dylikt
2018-02-14, 17:58
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Dom går rätt hårt åt henne på Facebook med saker som ”hoppas du aldrig kommer få se dina barn igen” och dylikt

Några är nog såna som fått utstå hennes hot
2018-02-14, 18:05
Medlem
jah_man2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning

Länka gärna hennes riktiga Facebook. Maska några bokstäver först. Tack.
2018-02-14, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jah_man2
Länka gärna hennes riktiga Facebook. Maska några bokstäver först. Tack.

Sök på hennes namn så hittar du den.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in