Har spanat in en salong länge nu ganska centralt i huvudstaden så gjorde slag i saken och testade. Droppade in och möttes av en riktigt söt tjej i 30-års åldern i kort kjol och betalade för 1 timma. Lägger mig sedvanligt med soldaten i söderläge och massagen påbörjas. Inte den bästa massagen men ganska ok, rygg först och efter ca 10 min så säger hon att det är varmt och tar av sig tröjan. Hon sitter ett tag framför mig när hon masserar med hennes ben brett isär och soldaten vaknar till ordentligt. Sedan blir det ben och handduken åker av. Teasar mycket med drag i skåran ner på pung och skaft och kittlar insidan av låren och jag visar att jag gillar det. Sedan viker hon ut mina ben (ett i taget) så soldaten blir fullt tillgänglig och hon kör en grym tease som gör mig stenhård, hon drar sina oljiga händer hela vägen i skåran och över hela soldaten, helt underbar tease som får mig att lyfta upp så hon kommer åt hela paketet. Sen blir det vändning och hon frågar om jag vill ha massage där också. Vi kommer överens om FS och hon tar av sig och visar upp en tajt fin kropp med små bröst och rakad mus. Hon suger mig ett tag sedan ställer hon sig på alla fyra och vill bli tagen bakifrån. Hon är tight och härlig och jag kommer nästan alldeles för tidigt så jag får ta en liten paus och vänder på henne och kelar lite innan vi fortsätter i missionären där vi avslutar efter ett tag då jag inte kan stå emot längre. Underbart söt, kelig och trevlig tjej med service i toppklass. Kan nog bli en liten favorit som återbesöks