Citat:
Aja positivt att härdsmältan kommer nu.
Finns bara en åtgärd nu. Rädda det som räddas kan. Snålspel året ut tills vi har 32 p, sen skeppa iväg både Kindlund och bluffen JJ. De har bägge satt sitt anseende på spel och har blivit brutalt synade nu, med tanke på det som har hänt under vintern.
Kanske kan vi också gå plus på någon eventuell försäljning av våra "häftiga och spännande" spelare, men så lär det knappast bli just nu.
Sen återstår det att klura ut varför det inte går att sätta ett spel och få ett tabellyft för klubben Hammarby. Tränare efter tränare och sportchef efter sportchef kommer och fallerar totalt. Sen typ 2006 har vi bara haft en säsong där vi haft en offensiv hållbar spelidé och det var 2014.
Det är så fullständigt jävla uselt utfall för en klubb med de förutsättningarna som Hammarby har att jag fan vill gå och gömma mig under en jävla sten i skogen. Det är fan så att man skäms....
Finns bara en åtgärd nu. Rädda det som räddas kan. Snålspel året ut tills vi har 32 p, sen skeppa iväg både Kindlund och bluffen JJ. De har bägge satt sitt anseende på spel och har blivit brutalt synade nu, med tanke på det som har hänt under vintern.
Kanske kan vi också gå plus på någon eventuell försäljning av våra "häftiga och spännande" spelare, men så lär det knappast bli just nu.
Sen återstår det att klura ut varför det inte går att sätta ett spel och få ett tabellyft för klubben Hammarby. Tränare efter tränare och sportchef efter sportchef kommer och fallerar totalt. Sen typ 2006 har vi bara haft en säsong där vi haft en offensiv hållbar spelidé och det var 2014.
Det är så fullständigt jävla uselt utfall för en klubb med de förutsättningarna som Hammarby har att jag fan vill gå och gömma mig under en jävla sten i skogen. Det är fan så att man skäms....
Jag är förvånad om Kindlund, JJ och Billborn sitter kvar efter året. Visst är det bara försäsong men detta är katastrof så här långt. Hur det har hanterats innan försäsongen samt hur vi presterat under försäsongen.
Jag har sagt det redan när Michelsen fick sparken att jag tror att vi får kämpa för att stanna kvar i Allsvenskan i år.
Personligen bryr jag mig inte om offensivt spel. Jag vill att vi ska vinna matcher. Tyckte vi hade något under våren 2017 som var intressant. Nu kommer det istället bli ännu en nystart, eftersom jag räknar med att Billborn får sparken tämligen snabbt han också.
Det enda som är bra med att vara så negativ är att varje framsteg kommer kännas mycket bättre än det egentligen är.
Trots att jag har mycket känslor för mitt lokala lag.
Det och ett gäng andra uttalanden kommer bita oss i arslet i slutet av säsongen, och ett gäng gårdare och aikare kommer gotta sig i det rejält.