Citat:
Ursprungligen postat av
Kluff
Allts, jag vet inte om det r vrt det, fr vldigt mnga verkar uppleva just trtthet och sedering av Mirtazapin. Jag slutar nog med skiten redan ikvll faktiskt, fr jag ska frska behandla ngesten med KBT och fysisk aktivitet istllet.
Mirta och ssri/ssni etc r det sllan ngot positivt med, beroende p diagnostisering givetvis!
Angende att knna sig trtt och dsig s r det fullkomligt normalt med mnga anti-depp i brjan,
oftast slpper det efter 1-4 veckor! Ang maten sg att ni skrev om det dr uppe; Man kar givetvis inte vikten bara av att ta lkemedlet, den r aptitstimulerande och lyssnar man p den s kar man!(tstrningar har behandlats med denna i vissa fall) Jag har varit vltrnad och anorektiker p denna, s allt r mjligt, plus att det normaliseras efter en tid beroende p hur lnge man behandlas! Men kan du vara utan s rekommenderar jag det i frsta hand. Och om ngest r det vrsta, s r benso ett bra mycket bttre val. "Nyttigare" fr kropp d substansen r renare - Detta gller s klart endast om man kan hantera utan att missbruka!