2018-02-10, 18:45
Medlem
Tillägger:
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Det är förstås ingen förlust. Som du säger, det är ju lika bra. Problemet är om de förenas i en maffia som används utåt mot oss andra.

Tillägger: Förr eller senare drabbar det totalt oskyldiga individer. Var väl närmare ett mirakel att ingen oskyldig skadades när idioter jagade en bil och sköt med automatvapen?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/gPakq0/man-mordad-i-vastra-stockholm--garningsman-jagas-med-helikopter
Citera
2018-02-10, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
En stor del av Sveriges befolkning har fattat att vi stått inför en utmaning länge.
Att Jerzy verkar fatta detta först nu gör honom inte till ett helgon direkt...

Hahahahahahaha juden vet precis vad han gör.
Citera
Bannlyst
Ibland vill man spola fram tiden 50 år bara för att se
Citera
Medlem
Citat:
Helvete vad det där ordet har spridit sig, likt elak cancer. Är du medveten om att det låter fördjävligt? Hela företagsledningen på mitt jobb uttrycker sig precis likadant. Man blir ju bara förbannad.

Jo, jag håller med, men det är så det förklaras, som en "utmaning".
Hade inte varit några problem om man jobbat på rätt sätt från början. Men politiker jobbar mer reaktivt än kreativt.
Citera
2018-02-10, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analverkehr
Hahahahahahaha juden vet precis vad han gör.

Struntar fullständigt i hans religiösa riktning... Han är en professionell lögnare (aka advokat).

edit: ...som inte borde få medialt utrymme egentligen.
Citera
2018-02-10, 18:51
Medlem
Haha Jerzy, ja vilken lirare. Han har man ju hört talas om.
Citera
2018-02-10, 18:51
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Struntar fullständigt i hans religiösa riktning... Han är en professionell lögnare (aka advokat).

edit: ...som inte borde få medialt utrymme egentligen.

jude är etnicitet - för konverterade judar räknas inte som riktiga judar av judarna själva.

Här blir vi tvungen att avkoda judarnas gruppevolutionära agenda när dom lever som diaspora i andra folks länder - för Jerzy Sarnecki har agerat diametralt med hur judar i Israel ser på invandring.

Judar är väldigt duktiga på att dra fördel av någon duktig judes gärningar - alltså måste vi kunna ställa judar som kollektiv till svars för att dom inte har tagit tag i Jerzy Sarnecki medan tid fanns.

Rättvisa måste skipas.
Citera
2018-02-10, 18:52
Medlem
Returpappers avatar
Kan Jercy snickisnackis utspel helt enkelt vara ett planerat försvar för socialdemokraterna som anklagas för att vara ett betongparti av vänstern? Han har mycket att tacka socialdemokraterna för de styrde när han kom till Sverige, de styrde när han fick sin utbildning de styrde när han fick jobbet på BRÅ och senare när han blev dess chef! Han har i alla år varit lojal och bagatelliserat brottsligheten. Nu är det "pay back time" för snickisnacki!

Nu ska de tröga massorna inse att något måste göras det går inte längre att bara se på när saker det är vilda västern i förorterna annars ser de mindre tröga massorna till att moderaterna tar över makten. Eller värre Sd!
Citera
2018-02-10, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
jude är etnicitet - för konverterade judar räknas inte som riktiga judar av judarna själva.

Här blir vi tvungen att avkoda judarnas gruppevolutionära agenda när dom lever som diaspora i andra folks länder - för Jerzy Sarnecki har agerat diametralt med hur judar i Israel ser på invandring.

Judar är väldigt duktiga på att dra fördel av någon duktig judes gärningar - alltså måste vi kunna ställa judar som kollektiv till svars för att dom inte har tagit tag i Jerzy Sarnecki medan tid fanns.

Rättvisa måste skipas.

Helt orelevant oavsett om det är religion eller etnicitet... Som sagt, han är advokat.
Citera
2018-02-10, 18:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Autismpower
Den här äckliga handgnidaren var väl den som tryckte på att BRÅ inte ska föra statistik över gärningsmännens ursprung? Vad spelar det ens för jävla roll om man börjar föra statistik nu, alla vet redan ändå, det som behövs är handlingskraft från politikernas sida att göra Sverige svenskt igen. Sverige kan bara finnas tack vare folket som den här miljön har skapat.

Hatar att det inte finns mycket till sammanhållning längre, bara splittring. Det blir vår prövning. Alla bär ett ansvar men många trygghetsknarkare vill inte veta av det, de flesta tänker bara kortsiktigt. Själv så försöker jag få så många jag kan att vakna, och uppmanar dem att göra som jag. Vill man inte detta göra den uppoffringen så är man en egoist som inte förtjänar någon respekt trots att man vet vad som sker med samhället.

Jag har lyckats få kollegor på jobbet att skandera "ut med packet" inför hela företaget i lunchrummet det är inte så jävla svårt och då är jag en av de anställda som är mest tystlåtna och reserverade i allmänhet! Jag är öppen om att jag är nationalist och alla vet att jag ska rösta NMR i höst. Har faktiskt inte mött några motsättningar där.

Jag har förlorat en del vänner men i retrospekt tycker jag inte att det varit några bra vänner ändå, därför att de är oärliga människor eller bryr sig för mycket om vad andra tycker om dem, ingen ryggrad alls. Jag må vara osäker kring mycket i livet, och det är jag men att kunna skilja rätt från fel och försöka ta det ansvar som krävs det står jag fast vid, jag skulle skämmas om jag inte försöker göra vad jag kan och bara folk som bryr sig på riktigt står fast vid samma sak! De fega kommer med epitet för att skrämma en så att de själva slipper påminnas om vilka dåliga människor de är, men alla jag känner som hållit på sådär har märkt att det inte fungerar längre så nu har de slutat. Efter att de slutade skrika rasist kom istället ett bönande om att jag skulle sluta "respekterar du inte dina vänner?", snacka om att visa vilket fegt kräk man är, klart jag inte respekterar sådant beteende! Den jag tänker på främst i det här fallet vet alltså att det inte är mig det är fel på utan att han själv bara vill slippa påminnas om verkligheten och försöker skrämma mig att hålla tyst för att hans agerande visar att han tycker det är viktigare att tysta ner sanningen än att respektera att man uttrycker förtvivlan av att polisen inte kan utreda våldtäkt av barn längre. De blir kränkta av att man inte är en lika falsk människa som de själva.

Många bara viker sig för mig nu för de är den sortens människor som inte har någon egen drivkraft eller vågar stå emot motsättningar de är bara följare. Lyckats väcka fler och fler men vet inte om jag fått så många att gå så hårt på människor som jag men jag vill skapa ett klimat på jobbet där folk vågar vara öppna genom att jag sätter exemplet, eftersom ingen annan lär göra det så måste jag göra det! På sikt ska vi organisera oss bättre. Jag tycker alla bör resonera utifrån ansvarstagande för vår framtid. Istället för vissa man känner som pratar om att fly från Sverige, ryggradslösa egoister som inte förtjänar att bli respekterade.

Amen.
Citera
2018-02-10, 18:57
Medlem
Citat:
Det är förstås ingen förlust. Som du säger, det är ju lika bra. Problemet är om de förenas i en maffia som används utåt mot oss andra.

Det är exakt så.....det är därför jag anser att det borde vara en laglig rätt att medborgare ska ha rätt att bära vapen....då Staten säger sig ha ekonomisk resursbrist och personal. Random...Du vet i dags läget inte Vad Du kan ev. råka ut för... och kidnappning., befinna dig på fel plats, någon försöker råna Dig,överfallsvåldtäkt ( numera gäller det även killar) m.m.
Du säger problemet används utåt mot oss andra....fråga ICA handlare på en mindre ort när denne utsätts för trakasserier förstörda fönster m.m. för att en som vill komma åt affärslokalen... sprängda restauranger.... som ägare nekat försäljning till utomstående och ej utannonserat för försäljning. Båtstölder, bilstölder....m.m. listan kan göras så lång som helst... vad Syrianska maffian gör, Öststatsmaffian gör....m.fl. VISST ÄR DET härligt med invandring och Fria Gränser EU ....när Vi talar om MAFFIA ...i BRYSSEL och Strassbourg där SITTER DOM!
Citera
2018-02-10, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Kan Jercy snickisnackis utspel helt enkelt vara ett planerat försvar för socialdemokraterna som anklagas för att vara ett betongparti av vänstern? Han har mycket att tacka socialdemokraterna för de styrde när han kom till Sverige, de styrde när han fick sin utbildning de styrde när han fick jobbet på BRÅ och senare när han blev dess chef! Han har i alla år varit lojal och bagatelliserat brottsligheten. Nu är det "pay back time" för snickisnacki!

Nu ska de tröga massorna inse att något måste göras det går inte längre att bara se på när saker det är vilda västern i förorterna annars ser de mindre tröga massorna till att moderaterna tar över makten. Eller värre Sd!

Tror Du att ev. Harry Schein hjälpte J att få den positionen genom Olof Palme?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in