Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Varför skriver du "tack vare Turkiets ingripande". Förstår du inte att Turkiets ingripande är olaglig?
Det finns ingen gräns för ditt hycklande.
Det verkar vara delade meningar om den saken, ganska komiskt faktiskt!
Jag anser att det turkiska anfallet är olagligt. Men Väst tycks inte anse det. Däremot protesterar Syrien och Iran och det är förstås för att det är en kränkning av Syriens territorium, alltså olagligt. Att Väst inte anser det, beror troligen på att Turkiet är med i Nato.
Så, här ser vi återigen exempel på att det Nato-medlemmar gör, det kritiserar man inte.
Det är tyvärr så ställningstagandena ser ut. Det finns ingen objektiv sanning, som du låtsas ideligen.
Du stödjer en sida i kriget, jag stödjer den andra. Jag uttrycker mina åsikter här, i motsats till dig, som bara angriper dina motståndare på ett personligt plan. Du borde vara ärlig med dina åsikter, istället för att slänga dig med hyckleri-kortet och annat trams.
Du gillar USA:s destabilisering av Syrien och användandet av al-qaida för att störta Assad. Men du vet att detta inte går att försvara, därför håller du på med ditt löjliga krypskytte här. Du är ett kräk.