2018-02-08, 15:55
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Nej de kör cuck-game: "om jag hjälper tjejerna att få ligga med Abdullah då kanske de ligger med mig efteråt..."

2) Här är ett exempel, Migrationsministern: ”Vi kan inte ta ansvar för alla Mellanösterns tonårspojkar”

Ok. Hoppas även alla PK gubbar och tanter 60+ som är för mångkultur att få knulla med Abdullah eller få sympatiknull från 25-åriga MP-tjejer (efter att hon är färdig med Abdullah)?
Citera
2018-02-08, 16:06
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Ok. Hoppas även alla PK gubbar och tanter 60+ som är för mångkultur att få knulla med Abdullah eller få sympatiknull från 25-åriga MP-tjejer (efter att hon är färdig med Abdullah)?

1) Batik-tanter hoppas får ligga med en yngre babbe.

2) Om du är en gubbe är du fast i PK eran och antagligen ett creep: "om Birgitta får knulla på Ahmed så kan jag också få komma till på äldre dar."

Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
1/ Om vad? Ska jag gissa nu igen? Är mina gissningar viktig för dig?
2/ Inte mycket tyder på det. Det kanske finns ett fåtal.
3/ Ja, spännande. Självklart väljer män en talande plåtdocka med hål i.

1) Undersökningen som du länkade till. Menar du att män skulle ha svarat på samma sätt?

2) Jämför att bli våldtagen vs att vara ensam. Det är bättre att bli våldtagen för då finns det nån som vill ha dig.

3) De kommer att välja det famför många vanliga kvinnor. Jag tror att tjockisar och tanter kommer att drabbas hårdast.
Citera
2018-02-08, 16:16
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:

2) Om du är en gubbe är du fast i PK eran och antagligen ett creep: "om Birgitta får knulla på Ahmed så kan jag också få komma till på äldre dar."

Ok. Precis allt har alltså en sexuell dimension i din Värld? Till och med gamle 80-årige gubben med rullator som röstar på S i 60 år och fått lära sig genom SVT i alla dessa år hur hemsk svensk rasism är?

Han vill egentligen knulla med Ahmed?

I för sig har kulturmarxister varit inne i din linje, den enda sympatiska och invandrarvänliga familjen i hela "Det Nya Landet" vilja visa knulla med unge somaliske ängeln:

https://www.youtube.com/watch?v=1oB5VRYFzrU&t=3344s

Haha. Det är ju så besynnerligt att svenskar gör filmer där de porträrar sig själva som så osympatiska.
Citera
2018-02-08, 16:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Ok. Precis allt har alltså en sexuell dimension i din Värld? Till och med gamle 80-årige gubben med rullator som röstar på S i 60 år och fått lära sig genom SVT i alla dessa år hur hemsk svensk rasism är?

Han vill egentligen knulla med Ahmed?

1) Nej han vill knulla med Birgitta som i sin tur vill knulla med Ahmed.

2) Min poäng är att samma kvinnor som protesterar mot våldtäkter också försvarar babbar, ”Inte er kvinna” – tillsammans står de upp mot rasismen

Citat:
Nu sprids hashtaggen #inteerkvinna som en reaktion på uppgifter om att attackerna ska ha skett för att ”skydda vita kvinnor”.
Citera
2018-02-08, 16:57
Medlem
Citat:

1) Undersökningen som du länkade till. Menar du att män skulle ha svarat på samma sätt?

2) Jämför att bli våldtagen vs att vara ensam. Det är bättre att bli våldtagen för då finns det nån som vill ha dig.

3) De kommer att välja det famför många vanliga kvinnor. Jag tror att tjockisar och tanter kommer att drabbas hårdast.
1/ Kommer inte ihåg frågorna, men jag tror det kan skilja på vad kvinnor och män svarar i undersökningar. Det kan även variera vad kvinna A och kvinna B svarar.
2/ Varför skulle en våldtäktsman "villa ha" kvinnan han våldtar? Om jag vill ha en person så behandlar jag den inte illa. Varför ska jag jämföra med att vara ensam? Det blir en falsk dikotomi, det finns andra alternativ. Dessutom är jag heller ensam än blir våldtagen.
3/ Jag tror ingen grupp kommer drabbas speciellt hårt. Eventuellet de som gillar att bli våldtagna, då våldtäkter kommer försvinna när robotarna tar över.
Citera
2018-02-08, 17:38
Medlem
Eftersom feministerna gärna ser att det importeras fler potentiella våldtäktsmän och män med skev kvinnosyn i allmänhet så skulle man ju kunna frestas en aning att hålla med ts.
Citera
2018-02-08, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pille.de.Snopp
Eftersom feministerna gärna ser att det importeras fler potentiella våldtäktsmän och män med skev kvinnosyn i allmänhet så skulle man ju kunna frestas en aning att hålla med ts.

Vill inte en kvinna bli våldtagen bara hon går ut utan huckle och manligt sällskap?
Citera
2018-02-08, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Vill inte en kvinna bli våldtagen bara hon går ut utan huckle och manligt sällskap?

Inte fan vet jag vad dom vill, förutom att det gärna ska hämtas hit så många män med skev kvinnosyn som möjligt.
Något motsägelsefullt kan man tycka, om man nu vill minska våldtäktsproblemet.
Citera
2018-02-08, 22:11
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pille.de.Snopp
Inte fan vet jag vad dom vill, förutom att det gärna ska hämtas hit så många män med skev kvinnosyn som möjligt.
Något motsägelsefullt kan man tycka, om man nu vill minska våldtäktsproblemet.
Jag tror inte det är målet.
Jag tror målet är att ha arméer av män i krigför ålder och med ett betydande våldskapital, som kan hjälpa dem i kampen mot den vite mannen, som de fortfarande ser som sitt enda hot.

Självklart kommer det kosta en och annan svensk kvinna både hennes heder och liv, men hatet mot den vite mannen är starkt och så djupt inprogrammerat att inget annat betyder något.
Citera
2018-02-08, 22:12
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Så löser de det problemet hemma i alla fall.
Inte en optimal lösning, men skyll på dem.
Citera
2018-02-08, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Så löser de det problemet hemma i alla fall.
Inte en optimal lösning, men skyll på dem.

Vilka? Kvinnorna?
Citera
2018-02-08, 22:18
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Vilka? Kvinnorna?
Ja, det finna bara kvinnor i MENA-länderna.

När jag ändå har dig på tråden, är du fortfarande av åsikten att den som blivit våldtagen ska hålla käften om det, så att ingen ska kunna gotta sig åt det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in