2018-02-07, 14:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Självklart skulle jag kunna träffa en man enbart för sex.
Men då skulle män som du kalla mig luder, hora, slampa och annat liknande.
På Flashback gör vi kvinnor fel hur vi än gör när vi har sex. Eller inte har sex.
Beror på. Hora/slampa är den kvinna som hoppar runt från man till man och inte kan hålla sig till en trots att hon har en KK.

Finns flera bara på forumet som resonerar som att om man är KK så ska man få ligga med andra. Men man skaffar ju en KK för att ha sex med KKn, annars kan man lika gärna ligga runt och inte kalla det för en KK.
Citera
2018-02-07, 16:28
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Om kvinnor gillar sex, hur kommer det sig att par sällan har regelbundet sex och att kvinnor rankar sex så lågt i ett förhållande? Den genomsnittliga kvinnan har aldrig sex på första plats medan männen ser sex som det absolut viktigaste i ett förhållande.

För att du är grön på det där med kvinnor.

Nu ska pappa lära dig.

1. Du TROR bara att de inte ligger runt. De gör det, och de gör det med någon högt uppe på sin lista. De väljer så klart ut vem som ska besudla dem, gärna lite diskret.

2. Kvinnans natur är att förföra mannen med sin snipa. Detta för att fånga honom för något varagtigt. När de väl fått honom och bildat familj, då har de uppnått sitt mål, då brukar oftast den sexuella biten falla av rejält från deras sida. När de väl blir hungriga igen, är det inte oftast samma måltid de vill äta. Då inleder de jakten på ny färsk kuk. Otrogna mao.

Frågor på det?
Citera
2018-02-07, 21:16
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Jag förundras alltid över hur män försöker applicera sin sexualitet på kvinnor. Män tror att kvinnor går igång på att se bilder av deras könsorgan bara för att de själva går igång på fittbilder. Män i förhållanden klagar över hur sällan de får till det i sänghalmen medan det är biologiskt och naturligt att kvinnor inte har ett intresse för sex regelbundet. Män klagar över hur sällan kvinnor tar initiativ.

Kvinnor gillar helt enkelt inte sex. Det är därför alla dejtingsidor och liknande översvämmas av män. Det är därför män tar första steget/initiativet. Det är därför män rankar sex som nummer ett i ett förhållande medan det kommer på femte plats eller liknande hos tjejer.

För kvinnor är sex bara misär och leder till stora konsekvenser så som graviditet eller könssjukdomar. Tjejer använder sex som en valuta i ett förhållande eller äktenskap och inget annat.

När ska män förstå detta?

Haha, som vanligt blir det lite fel när killar gissar hur tjejer funkar

Tänk dig följande scenario.

Du blir erbjuden ett förhållande med en tjej. Du får hur mycket kärlek du vill med mys, uppvaktning, gulligull, fluff-fluff och allt i den vägen du kan önska dig. Men sex då? Nja, det får komma längre ner på listan, en bra bit.

Känns det lockande?

Det du just läste är ungefär så här för en tjej:

Du blir erbjuden sex med en kille. Du får hur mycket sex du vill, olika ställningar och en uthållig älskare som kan hålla på hur länge som helst. Hur ofta som helst. Som kaniner. Kärlek och mys då? Nja, längre ner på listan baby, way down.

De flesta tjejer blir inte lockade av bara sex. De behöver de där andra sakerna, då kommer en rålängtan efter sex.

Vi har redan för miljoners år sen upptäckt att det är skillnad mellan könen, ändå vägrar vi inse det. Killar tror fortfarande 2018 att tjejer egentligen är killar i tjejfodral, det gäller bara för tjejerna att inse det. Men snart så, snart ...
Citera
2018-02-08, 15:55
Bannlyst
Vetenskapen börjar jag också tappa tilltro till. Kolla bara hur professorer på fullaste allvar kan leva med sig själva fast att de relativiserar så jävvla äckligt. http://www.huffingtonpost.com.au/matty-silver/men-want-sex-more-than-women-do-apparently_a_22092533/
Citera
2018-02-08, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fixafitta
Vetenskapen börjar jag också tappa tilltro till. Kolla bara hur professorer på fullaste allvar kan leva med sig själva fast att de relativiserar så jävvla äckligt. http://www.huffingtonpost.com.au/matty-silver/men-want-sex-more-than-women-do-apparently_a_22092533/
Det är patetiskt med kvinnor. Nästan 80 procent av männen sa ja till sex men noll procent av kvinnorna sa ja.

Tänk om man frågade apor om de vill spela fotboll och 80 procent svarar ja, sen frågar man dem om de vill spela hockey och noll procent svarar ja. Hade någon trott på att de var intresserade av hockey?

Kvinnor hävdar ju det trots av siffrorna talar sitt tydliga språk. Man får höra att de vill ha sex men inte med dig och andra irrelevanta härskartekniker trots att studien gjordes på andra män.
Citera
2018-02-08, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashier
Det är patetiskt med kvinnor. Nästan 80 procent av männen sa ja till sex men noll procent av kvinnorna sa ja.

Tänk om man frågade apor om de vill spela fotboll och 80 procent svarar ja, sen frågar man dem om de vill spela hockey och noll procent svarar ja. Hade någon trott på att de var intresserade av hockey?

Kvinnor hävdar ju det trots av siffrorna talar sitt tydliga språk. Man får höra att de vill ha sex men inte med dig och andra irrelevanta härskartekniker trots att studien gjordes på andra män.

Kvinnor får dagligen höra att de inte ska låta sig förtryckas och mannen står för ondska. Kvinnor kan helt enkelt inte relatera till män, och de gånger de försöker får de höra att de inte ska fortsätta.

Om kvinnor älskade sex såsom män gör skulle heterosexuella män knullat som bögar! Bögar utgör en minoritet av alla människor ändå hittar du bögklubbar nästan överallt. Nuförtiden är det på nätet allt sker, är du bög får du knulla. Är du en hetero man måste du DEJTA/SKAPA FÖRHÅLLANDE ---> sedan får du knulla. Det är inte att gilla sex det är att gilla förhållanden. Ungefär vad det oärliga svinet i artikeln säger. Hur klarar de av att leva med sig själva med sådant äckligt relativiserande?!? Kan vi inte bara VARA ÄRLIGA?
Citera
2018-02-08, 16:24
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Kvinnor får dagligen höra att de inte ska låta sig förtryckas och mannen står för ondska. Kvinnor kan helt enkelt inte relatera till män, och de gånger de försöker får de höra att de inte ska fortsätta.

Om kvinnor älskade sex såsom män gör skulle heterosexuella män knullat som bögar
! Bögar utgör en minoritet av alla människor ändå hittar du bögklubbar nästan överallt. Nuförtiden är det på nätet allt sker, är du bög får du knulla. Är du en hetero man måste du DEJTA/SKAPA FÖRHÅLLANDE ---> sedan får du knulla. Det är inte att gilla sex det är att gilla förhållanden. Ungefär vad det oärliga svinet i artikeln säger. Hur klarar de av att leva med sig själva med sådant äckligt relativiserande?!? Kan vi inte bara VARA ÄRLIGA?
Varför kan inte män förstå att kvinnor inte är män i kvinnofodral? Kvinnors sexualitet fungerar inte som mäns men ändå envisas män här med att vägra inse detta enkla faktum.
Jag lovar dig att kvinnor älskar sex, men vi behöver andra saker än män för att bli kåta.
Pillowpop förklarar det väldigt bra:

Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Haha, som vanligt blir det lite fel när killar gissar hur tjejer funkar

Tänk dig följande scenario.

Du blir erbjuden ett förhållande med en tjej. Du får hur mycket kärlek du vill med mys, uppvaktning, gulligull, fluff-fluff och allt i den vägen du kan önska dig. Men sex då? Nja, det får komma längre ner på listan, en bra bit.

Känns det lockande?

Det du just läste är ungefär så här för en tjej:

Du blir erbjuden sex med en kille. Du får hur mycket sex du vill, olika ställningar och en uthållig älskare som kan hålla på hur länge som helst. Hur ofta som helst. Som kaniner. Kärlek och mys då? Nja, längre ner på listan baby, way down.

De flesta tjejer blir inte lockade av bara sex. De behöver de där andra sakerna, då kommer en rålängtan efter sex.

Vi har redan för miljoners år sen upptäckt att det är skillnad mellan könen, ändå vägrar vi inse det. Killar tror fortfarande 2018 att tjejer egentligen är killar i tjejfodral, det gäller bara för tjejerna att inse det. Men snart så, snart ...
Citera
2018-02-08, 16:28
Bannlyst
Citat:
Varför kan inte män förstå att kvinnor inte är män i kvinnofodral? Kvinnors sexualitet fungerar inte som mäns men ändå envisas män här med att vägra inse detta enkla faktum.
Jag lovar dig att kvinnor älskar sex, men vi behöver andra saker än män för att bli kåta.
Pillowpop förklarar det väldigt bra:

OÄRLIGHET OCH TOTAL OFÖRMÅGA ATT INTE RELATIVISERA!!

Sex är när man knullar. Förhållande är när man är ett par.
Citera
2018-02-08, 16:38
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
OÄRLIGHET OCH TOTAL OFÖRMÅGA ATT INTE RELATIVISERA!!

Sex är när man knullar. Förhållande är när man är ett par.
Okej, du väljer själv. Jag citerade Pillowpop förklarade för dig hur tjejers sexualitet och kåthet fungerar.
Om du inte vill ta till dig det är det inget att göra åt.
Oavsett hur högt du skriker eller hur många arga inlägg du skriver är det som vi säger.
Citera
2018-02-08, 16:43
Bannlyst
Citat:
Okej, du väljer själv. Jag citerade Pillowpop förklarade för dig hur tjejers sexualitet och kåthet fungerar.
Om du inte vill ta till dig det är det inget att göra åt.
Oavsett hur högt du skriker eller hur många arga inlägg du skriver är det som vi säger.

Ja jajjajaja jag vet exakt vad ni påstår. Vad jag stör mig på är er fundamentala jävla oärlighet och vilja att ha rätt fast att ni har fel. Det tyder på något otäckt.

Kvinnor gillar att ligga och mysa och kolla på Titanic och få känslor av kärlek och romantik, sedan brukar det då leda till SEX. Då får kvinnor det till att kvinnor VISST GILLAR SEX

Nej de gillar att mysa och smeka på varandra.
Citera
2018-02-08, 17:37
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ja jajjajaja jag vet exakt vad ni påstår. Vad jag stör mig på är er fundamentala jävla oärlighet och vilja att ha rätt fast att ni har fel. Det tyder på något otäckt.

Kvinnor gillar att ligga och mysa och kolla på Titanic och få känslor av kärlek och romantik, sedan brukar det då leda till SEX. Då får kvinnor det till att kvinnor VISST GILLAR SEX

Nej de gillar att mysa och smeka på varandra.
Haha 😀 Om inte kvinnor gillade att ha sex skulle vi vara helt nöjda med att mysa och kolla på Titanic ( finns det nån som tittar på den filmen längre!?!). Det skulle inte leda till sex öht utan vi skulle nöjda somna när filmen var slut.
Men som vanligt är logik något väldigt svårt för de arga männen på Flashback.
Citera
2018-02-08, 17:40
Medlem
Citat:
Jag förundras alltid över hur män försöker applicera sin sexualitet på kvinnor. Män tror att kvinnor går igång på att se bilder av deras könsorgan bara för att de själva går igång på fittbilder. Män i förhållanden klagar över hur sällan de får till det i sänghalmen medan det är biologiskt och naturligt att kvinnor inte har ett intresse för sex regelbundet. Män klagar över hur sällan kvinnor tar initiativ.

Kvinnor gillar helt enkelt inte sex. Det är därför alla dejtingsidor och liknande översvämmas av män. Det är därför män tar första steget/initiativet. Det är därför män rankar sex som nummer ett i ett förhållande medan det kommer på femte plats eller liknande hos tjejer.

För kvinnor är sex bara misär och leder till stora konsekvenser så som graviditet eller könssjukdomar. Tjejer använder sex som en valuta i ett förhållande eller äktenskap och inget annat.

När ska män förstå detta?

Samma som feminism. Det är alltid någon annans fel för att det är fel på en. Alla personer är annorlunda. Någon är allatid kåta och andra tänder bara på smarta kvinnor. Medan där jag bor får man knulla om man bjuder eller importerar så hon kan dra bidrag livet ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in