• 1
  • 2
2018-02-08, 08:14
Medlem
Sirianas avatar
Jag har funderat på en sak.

När man som kvinna har ägglossning så blir man (eller jag iallafall) vanligtvis vansinnigt kåt. Det är nästintill jobbigt och irriterande, man tänker på sex hela dagarna, man ordnar man diskret med jeansen så att sömmen hamnar precis på klitoris, man läser porrnoveller och bara längtar tills barnen lagt sig så man får ligga.

Är det såhär för (de flesta) män hela tiden? Är ni alltid såhär kåta? Hur får ni någonting gjort på dagarna isåfall?
Citera
2018-02-08, 08:19
Medlem
Absolut inte, enda gången jag blir dunderkåt är då jag tagit amfetamin. Eller om nån snygg brud porrar sig
Citera
2018-02-08, 08:20
Medlem
dobbelinas avatar
Jajamensan, kåt typ jämt.
Trodde när jag var yngre att det skulle avta med ökande ålder,
men jag hade fel.
Det är ett himla pussel och få saker gjorda mellan allt knull/runkande.
Citera
2018-02-08, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siriana
Jag har funderat på en sak.

När man som kvinna har ägglossning så blir man (eller jag iallafall) vanligtvis vansinnigt kåt. Det är nästintill jobbigt och irriterande, man tänker på sex hela dagarna, man ordnar man diskret med jeansen så att sömmen hamnar precis på klitoris, man läser porrnoveller och bara längtar tills barnen lagt sig så man får ligga.

Är det såhär för (de flesta) män hela tiden? Är ni alltid såhär kåta? Hur får ni någonting gjort på dagarna isåfall?

Varför skulle det vara så för män hela tiden? När man va 13-16 år så va det typ så hela tiden. 😂 men nu väldigt sällan men ibland.
Fast jag har en tjejkompis som är som du beskriver hela tiden, tvivlar på att hon alltid har ägglossning?
Citera
2018-02-08, 08:34
Medlem
Sirianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Varför skulle det vara så för män hela tiden? När man va 13-16 år så va det typ så hela tiden. 😂 men nu väldigt sällan men ibland.
Fast jag har en tjejkompis som är som du beskriver hela tiden, tvivlar på att hon alltid har ägglossning?

Ja jag tror säkert det varierar från person till person. Jag ska väl vara ärlig och säga att jag är hyfsat kåt hela månaden förutom den tråkiga veckan, men ser jag till kompisar/min egen make så verkar killarna vara kåta jämt medan tjejerna är betydligt mer laidback på den fronten.
Citera
2018-02-08, 08:35
Medlem
Luxuss avatar
Ja killar är kåta titt som tätt. Dock könner jag inte igen det där med att ni blir kåta, ni blir väl surare å grinigare än vanligt just då?
Citera
2018-02-08, 08:52
Medlem
Sirianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxus
Ja killar är kåta titt som tätt. Dock könner jag inte igen det där med att ni blir kåta, ni blir väl surare å grinigare än vanligt just då?

What? Blir kvinnor i din närhet sur när dom har ägglossning? Jag pratar inte om när dom har mens alltså....utan ägglossning.
Citera
2018-02-08, 09:01
Medlem
Conams avatar
Citat:
What? Blir kvinnor i din närhet sur när dom har ägglossning? Jag pratar inte om när dom har mens alltså....utan ägglossning.
I trivsamma förhållanden är tjejerna både mer sugna och sexet är bäst vid ägglossning!
Citera
2018-02-08, 09:02
Citat:
Ursprungligen postat av Luxus

Håller med. Absolut underbart
Citera
2018-02-08, 10:52
Medlem
Citat:
Ja jag tror säkert det varierar från person till person. Jag ska väl vara ärlig och säga att jag är hyfsat kåt hela månaden förutom den tråkiga veckan, men ser jag till kompisar/min egen make så verkar killarna vara kåta jämt medan tjejerna är betydligt mer laidback på den fronten.

Som fullt frisk kille så säger jag inte nej till sex, jag går inte omkring och känner mig kåt heller, men om tillfälle dyker upp så ändras det snabbt.
Ja fast är det så att tjejer är mer laidback?! Känns som att många spelar pryda men övertalas rätt fort om dom vet att det sker i det dolda.?
Citera
2018-02-08, 10:54
Medlem
Sirianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Som fullt frisk kille så säger jag inte nej till sex, jag går inte omkring och känner mig kåt heller, men om tillfälle dyker upp så ändras det snabbt.
Ja fast är det så att tjejer är mer laidback?! Känns som att många spelar pryda men övertalas rätt fort om dom vet att det sker i det dolda.?

Mm, så kan det vara.
Det här med att vara tjej och kåt anses inte alltid vara rumsrent.
Citera
2018-02-08, 11:01
Bannlyst
Så där kåt blir jag bara av att lukta på en hona som har ägglossning

Annars så nej, vid enstaka tillfällen kan det vara sådär skönt att man måste trycka sig mot någonting, men vad som föranleder det vet jag ej. Små "energy bursts" som ofta resulterar i att man onanerar istället.

En jäkla massa kaffe kan ha liknande effekt.
Senast redigerad av kangasuri 2018-02-08 kl. 11:08.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in