2018-02-07, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Hände detta ens som det framställs eller är det fabricerat en aning? Vad röstar tjejen politiskt t.e.x...

Något skumt är det med detta case. Brottsoffrets post på facialbook är tydligen borttagen, offrets syster kontaktar folk på twitter och mordhotar den som sprider bilder från händelsen vidare. Signalement saknas - hur troligt är det?

I vart fall systern är patologisk antirasist, lutar åt att Sophie också är det. Min teori är att flickan var ute med ett blattegäng, det blev bråk om vem som skulle "få" svennehoran, hon skadas av misstag och det blir polissak av det hela pga uppståndelsen. Hon vill såklart inte ange sin blatte och soppan är nu ett faktum.
Citera
2018-02-07, 11:20
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkrumspedofil
Något skumt är det med detta case. Brottsoffrets post på facialbook är tydligen borttagen, offrets syster kontaktar folk på twitter och mordhotar den som sprider bilder från händelsen vidare. Signalement saknas - hur troligt är det?

I vart fall systern är patologisk antirasist, lutar åt att Sophie också är det. Min teori är att flickan var ute med ett blattegäng, det blev bråk om vem som skulle "få" svennehoran, hon skadas av misstag och det blir polissak av det hela pga uppståndelsen. Hon vill såklart inte ange sin blatte och soppan är nu ett faktum.
Ja en klarsynt och nykter analys av det hela har själv varit av den uppfattningen att detta sällskapet känner varandra på ett eller andra sättet.
Citera
2018-02-07, 19:33
Medlem
Insyn5s avatar
Märkligt att kvinnor inte avråds från att gå ut på krogen i ställen som Malmö. Det är inte direkt samma situation som för 20 år sedan.

Att som kvinna gå ut på krogen idag är att utsätta sig för hög, hög risk.
Citera
2018-02-07, 19:58
Medlem
Motorprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dack
Ja en klarsynt och nykter analys av det hela har själv varit av den uppfattningen att detta sällskapet känner varandra på ett eller andra sättet.

Väldigt klarsynt av två 30-åriga oskulder.

Syrran är antirasist och därför fick offret vad hon förtjänade.

Otäck människosyn, inte olik muslimens som drog ett glas i ansiktet på tjejen.
Citera
2018-02-07, 20:43
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Märkligt att kvinnor inte avråds från att gå ut på krogen i ställen som Malmö. Det är inte direkt samma situation som för 20 år sedan.

eller inte?! hur ofta händer detta? Typ aldrig, och då har krogar öppet varje dag.
Citera
2018-02-07, 20:57
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motorprinsen
Väldigt klarsynt av två 30-åriga oskulder.

Syrran är antirasist och därför fick offret vad hon förtjänade.

Otäck människosyn, inte olik muslimens som drog ett glas i ansiktet på tjejen.
Om det nu visar sig att den här sophie är en blattemadrass och spermiehink så har hon ju helt klart sig själv att skylla för sina egna snedsteg ifrån normalt beteende och uppförande som man skall kunna förvänta sig av en rekordelig kvinna.
Citera
2018-02-07, 21:45
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
eller inte?! hur ofta händer detta? Typ aldrig, och då har krogar öppet varje dag.

Att kvinnor "typ aldrig" blir antastade på krogen är oehört verklighetsfrånvänt att påstå.

Har du huvudet så långt ner i sanden så tycker jag nästan synd om dig.
Citera
2018-02-07, 23:59
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Att kvinnor "typ aldrig" blir antastade på krogen är oehört verklighetsfrånvänt att påstå.

Har du huvudet så långt ner i sanden så tycker jag nästan synd om dig.

Om du inte besöker krogar och upplever själv hur det ser ut, pga din rädsla, tycker jag synd om dig.
Citera
2018-02-08, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Du tror att du inte besitter någon bristande förståelseförmåga men din avsaknad av uppvisat förståelseresonemang visar att du ersatt tänkande med moraliserande. Man ska inte få noooormalisera sådant här för de e lixom dåligt, va, va, va. Mer än så klarar din sönderhaschade hjärna inte av att leverera.

Du förstår uppenbarligen inte att det här med överfallsvåldtäkter och sextrakasserier av dumdristiga svenska kvinnor är det nya normala. Ersätter man svenskar med svartmusk och negrer då får man också ett samhälle som ser ut som svartmuskingarnas och negrernas ursprungssamhällen. Det här är något som alla svenskar kommer att tvingas förstå förr eller senare om de vill överleva.

Jag röker inte Cannabis. Jag jobbar i en verksamhet som står på tvärs med droger över huvud taget. Men det var en snyggt retoriskt knep att försöka använda, sen att det var totalt värdelöst och så fruktansvärt billigt, det är en annan femma.

Vet inte riktigt hur du får ihop moraliserande och cannabis-bruk, men det är ju upp till dig! Jag är glad för din skull. #Rymdkram
Citera
2018-02-08, 03:21
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Om du inte besöker krogar och upplever själv hur det ser ut, pga din rädsla, tycker jag synd om dig.

Nej väldigt svårt att se den kopplingen, problem med läskunnighet också?

Din utgångspunkt är alltså att svenska tjejer inte är utsatta i dessa miljöer, passande tråd att föra fram det resonemanget.
Citera
2018-02-08, 06:35
Bannlyst
Citat:

Så vi Svenskar ska vika oss för blattarna? Nej då vi ska leva så eexakt som vi vill fram tills den dagen Europeerna tar upp vapen igen och går till motattack. Dagen komer kommer det vet alla.
Citera
2018-02-08, 07:18
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinSvenssons
Så vi Svenskar ska vika oss för blattarna? Nej då vi ska leva så eexakt som vi vill fram tills den dagen Europeerna tar upp vapen igen och går till motattack. Dagen komer kommer det vet alla.

Nja, jag mena mera att om media ville svenskar väl så skulle de informera kvinnor att det är exremt riskfullt att komma i närheten av blattar, speciellt på ett ställe som krogen.

- Fritt villebråd! Tänker Muhammed 33 år när han ser en dam med klänning och utslängd hår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in