2018-02-04, 15:16
Medlem
BubbaMnungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZigiWigi
Men samtidigt borde man kunna få gå ut var man vill utan att behöva oroa sig för att något ska hända. Det känns som att Babel borde få bättre koll på vilka de släpper in och inte släpper in för att undvika liknande situationer i framtiden.
Fast det kanske de redan har försökt med tanke på att de fick deras entré sprängd rätt nyligen....
Inte i dagens Sverige. Om en Svensk tjej umgås med icke-Svenskar så förtjänar hon allt som händer henne.
Citera
2018-02-04, 15:24
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BubbaMnung
Inte i dagens Sverige. Om en Svensk tjej umgås med icke-Svenskar så förtjänar hon allt som händer henne.
Ja tjejen och hennes polare och gärningsmannens och hans polare är är nog inte helt obekanta med varandra även om hon påstår det för snuten.
Citera
2018-02-05, 07:07
Medlem
Motorprinsens avatar
Flashbacks små misogyna oskulder briljerar:

Om det nu är sant att hon fått ett glas i huvudet och blöder - och inte självmant kletat ner sig med ketchup - så är det ju ändå hennes eget fel eftersom hon bevisligen umgås med svartskallar.

Och även om någon okänd person ”grabbed her by the pussy” så var hon förtjänt av ett glas i huvudet eftersom hon började.
Citera
2018-02-05, 09:59
Medlem
Nefelibatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motorprinsen

Om det nu är sant att hon fått ett glas i huvudet och blöder - och inte självmant kletat ner sig med ketchup - så är det ju ändå hennes eget fel eftersom hon bevisligen umgås med svartskallar.

Och även om någon okänd person ”grabbed her by the pussy” så var hon förtjänt av ett glas i huvudet eftersom hon började.

Tragiskt. Och som tjej i hennes ålder (gissar jag på, vet inte hur gammal hon är egentligen utan bara sett bild) tycker jag att det är oerhört tragiskt att tjejer ska behöva trakasseras och misshandlas på det här viset, i Sverige 2018. Eller i huvud taget i världen 2018.
Först tafsar han på henne på ett sätt som uppenbarligen har gjort henne enormt obekväm. Sedan, när hon inte vill, får hon en flaska i huvudet!?
Och sedan finns det folk som försvarar detta, och säger att hon får skylla sig själv?! Visst, jag har många platser jag undviker att vistas på just pga av att jag inte är naiv och alltid ser till att jag är så säker som möjligt, men att hon förtjänar detta är helt otroligt korkat att säga.
Får panik på den här världen.
Citera
2018-02-06, 08:55
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Hände detta ens som det framställs eller är det fabricerat en aning? Vad röstar tjejen politiskt t.e.x...

Ha! Så typiskt vänstern

Vi talar om den mångkulturella kaos No go zonen Malmö, man blir förvånad om det INTE sker.
Citera
2018-02-06, 09:21
Avslutad
Citat:

Ni kan visst få vara hur dumma ni vill - umgås med galna araber t. ex. - det står er fritt. Vad ni däremot inte får välja är om ni skall få kritik för er idioti, eller sympati för den delen - när något till slut händer.
Citera
2018-02-06, 15:44
Medlem
Motorprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Ni kan visst få vara hur dumma ni vill - umgås med galna araber t. ex. - det står er fritt. Vad ni däremot inte får välja är om ni skall få kritik för er idioti, eller sympati för den delen - när något till slut händer.

Din förmåga att citera rätt inlägg tycks spegla din intelligens.

Att skuldbelägga offret är makalöst vidrigt och tyder dessutom, ironiskt nog, på en medeltida kvinnosyn.
Citera
2018-02-06, 15:50
Avslutad
Citat:
Din förmåga att citera rätt inlägg tycks spegla din intelligens.
Hur tänker du där?

Citat:
Att skuldbelägga offret är makalöst vidrigt och tyder dessutom, ironiskt nog, på en medeltida kvinnosyn.
Hur tänker du där?

I övrigt var ditt inlägg glasklart.
Citera
2018-02-06, 17:15
Medlem
ljusetssvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Fast vet du någon värre som inte är född svensk?
Jo men alla heter ju Mohammed och flyr landet innan dom blir tagna...
Klart man inte kommer ihåg dom.
Citera
2018-02-06, 17:21
Medlem
Foruejsonlys avatar
Dom nya svenskarna bokstavligt bankar svenska kvinnor 50 år tillbaks i tiden, som den här tjejen uttryckte sig i en intervju ”nästa gång kommer jag inte att vara så tuff, om jag ens vill gå ut mer”

Var är feministernas röster?
Citera
2018-02-07, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foruejsonly
Dom nya svenskarna bokstavligt bankar svenska kvinnor 50 år tillbaks i tiden, som den här tjejen uttryckte sig i en intervju ”nästa gång kommer jag inte att vara så tuff, om jag ens vill gå ut mer”

Var är feministernas röster?
Feministerna står på de som bankars sida.
Citera
2018-02-07, 08:15
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gitarr-olp
Jag besitter ingen brist i att förstå. Jag menar på att man skall peka på problemet istället för att faktiskt normalisera det, vilket du gör.

Du tror att du inte besitter någon bristande förståelseförmåga men din avsaknad av uppvisat förståelseresonemang visar att du ersatt tänkande med moraliserande. Man ska inte få noooormalisera sådant här för de e lixom dåligt, va, va, va. Mer än så klarar din sönderhaschade hjärna inte av att leverera.

Du förstår uppenbarligen inte att det här med överfallsvåldtäkter och sextrakasserier av dumdristiga svenska kvinnor är det nya normala. Ersätter man svenskar med svartmusk och negrer då får man också ett samhälle som ser ut som svartmuskingarnas och negrernas ursprungssamhällen. Det här är något som alla svenskar kommer att tvingas förstå förr eller senare om de vill överleva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in