2018-02-07, 11:31
Medlem
Babianens avatar
Fler exempel på kvinnor som försöker bli våldtagna,

Read some stories about tourist in Egypt... thoughts?

Citat:
It probably won't be hard for you guys to find the articles and stories if you search for them
But I've read about how female tourists get raped EASILY in places like Egypt if they aren't careful. Things like their tour guide raping them or them taking the wrong turn and getting gangraped. Or a Egypt police raping a tourists. People in a shady hotel raping tourists. Women walking when it's too late at night, etc.
Have any of you ever thought about traveling to a place like that and booking a shady hotel and getting a shady tour guide and even going so far as to "get lost" near the area at night and ask a strange man for directions back to your hotel?
Or is that too hardcore for most people?

Citat:
As unsafe as putting myself in a situation like that sounds, it’s pretty hot. I mean, having an older Arabic guy take advantage of my tiny white pussy is super hot. Or several of them. Hehe. And then having been home for several weeks, and realizing you’re pregnant and not knowing who the baby daddy is.

Raped on Trains or Busses

Citat:
I was wondering if anyone here has been raped, or has fantasies of being raped, on public transport? I heard stories of people being molested and raped on trains or busses by a man or group of men. My own experience of travelling in certain countries has confirmed that being groped and molested can sometimes occur. this has happened on almost empty late night trains as well as packed rush hour trains. I find this so hot a topic.

18 y/o college student needs advice

Citat:
Hi! I'm new here and this is my first ever reddit post! So, I'm a college student and I've done CNC many times before, but I desperately need something "real." Now, I know frat parties are a very common place to bait, but I really want something forceful and violent. Any tips or strategies to help me get my desired forcefulness?

Citat:
Every time I’m on a bus I fantasise about a stranger sitting next to me and groping me, and me being too scared to say anything - it makes me so wet, and it doesn’t help the bus seats vibrate a little too! One time I was sat on the bus in a short plaid skirt, no panties or bra, and stockings. I ended up pushing my skirt up so the men nearby could see my suspenders, and gazed out of the window as if I hadn’t noticed.

när ska vi börja prata om att många kvinnor i vardagen går runt och hoppas på att bli våldtagna?
Citera
2018-02-07, 11:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Seriöst, nu svamlar du bara.. Klart du kan utsätta dig för en våldtäktsrisk med vilje och dessutom med insikt om att risken är mycket stor att det kommer att ske..! Våldtäkten i sig är ett separat moment med vilja/ovilja i det momentet.

Återigen, du har ingen koll på dina tankebanor...
Vill man eller vill man inte?
Citera
2018-02-07, 11:45
Medlem
Babianens avatar
1) Här är en podcast där 2 kvinnor diskuterar våldtäkt och saker som är related som studier, hur kvinnor kan göra, and so on, https://soundcloud.com/cougarandmilf/s2-episode-1-is-that-so-consensual-non-consent ni kan höra hur kåta kvinnorna låter när de diskuterar ämnet.

2) Här är ett till exempel,

New slut studying in Melbourne looking for ways to bait to get hatefucked and gangbanged..

Citat:
I've never done casual sex or one night stands but I want my first time fucking outside of a relationship to be completely different to what I've had with all those relationships. I want to be used, hatefucked hard and gangraped..
I want to tease the fuck out of guys and I want them to lose control and follow me, stalk me and just take me anyway they want. I want to start off outside but want to eventually start baiting in campus as well.
So far, I've just thought of wearing sexy outfits and then asking people to take photos for me while I strike poses that shows my ass. Any "innocent looking" but kind of shady place with horny men for baiting while taking pics?
Anything covertly slutty I can wear without looking weird in the city and in campus?

Citat:
I want to be hatefucked and gangbanged like a slut. I find the idea of getting drugged and gangbanged hot as well.
I'm studying for Master's so, unlike a Bachelor's I think lots of these students would be all kind of stand-offish as they've all been working corperate, which is bad..
Please PM me for ONLY suggesting ways to bait and places. PMs asking for meet ups will be ignored.

hur många exempel måste jag posta innan ni accepterar att det här är normen bland kvinnor? Ni kan se att många kvinnor är helt fixerade och kan inte tänka på annat.
Citera
2018-02-07, 11:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Vill man eller vill man inte?

Jag_Tror_Att_Det_Finns_Vissa_Individer_Som_Går Igång på,Vill_Bli_Våldtagna.

Nu räcker det för mig. Du lider uppenbarligen av alldeles för mycket feminitis för att ens kunna acceptera att det kan finnas andra åsikter än dina i övriga av jordens befokning.
Citera
2018-02-07, 12:02
Medlem
Babianens avatar
Vad gillar kvinnor med våldtäkt? Här är några kvinnor som svarar på det,

Why do you like/want to be raped

Citat:
For me number one is just the violence. Raw visceral primal and violent fucking. The idea of being forced or used like a sex toy is just really hot to me too.
I'm just curious about what makes this appealing for everyone else both from both perspectives.

Citat:
Losing all power in a situation and being "put in my place." I don't really know the psychology behind it, but it's hot.

Citat:
being desired so strongly by someone that I make him lose all sense of his humanity. the objectification. being forced to feel pleasure I don't want and turning my body against me.

Citat:
The invasiveness, the physical pain, and the uncomfortable passivity of letting something happen to me under coercion/power dynamic/bondage are probably my biggest reasons.
Oh and a major cream pie/impreg fetish. Hilariously complicated relationship with that one.

Citat:
Total painslut here, so that's a big reason.
Also, like, I work in a career that is high stress and there is very little release. I just want to be put in my place and taken advantage of, I guess? There is catharsis in that, I suppose.

Citat:
I love being degraded and humiliated as well so I like the idea of him not just using me to get off real quick, but really enjoying and savoring the torment he's inflicting on me. I want him to fuck my mind as much as my holes. Also I just love the idea of being a fucktoy that anyone who wants to use can use at any time, like in rape fantasy stories I love it when the victim goes for help and then once she tells the person what happened. Each time she gets raped she becomes less and less human in the eyes of those around her and more just like something to be used to satisfy their desires and I would love that to be me.

Citat:
Having power taken away from you. Seeing someone enjoy the act of taking it away and holding all of it over you, and using it to do the worst thing they can. It's actually a lot to me about the intent of the rapist and seeing the primal side of them as they choose to ruin you forever.

de vanligaste svaren vad jag kan se är,

- våld.
- hjälplöshet.
- smärta.
- objektifiering.
- förnedring.

så här ser kvinnors sexualitet ut. Tror ni fortfarande på kvinnor när de säger att våldtäkt är hemskt?
Citera
2018-02-07, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Om någon anmäler ett brott och det finns 0 bevis för att det har hänt, har det hänt ett brott då eller är det anmälaren som ljuger?

2) När det handlar om våldtäkt finns det (med några få undantag) inga ouppklarade brott. Tvärtom det finns 1000 tals falsk-anmälningar och massor med män som döms trots att de är oskyldiga.

1) Vi kan ta ett realistiskt exempel: kvinna blir påsatt av flera killar, hon säger nej och att hon inte vill, efteråt kommer hon på att det var hett och att hon egentligen ville fast hon sa nej. Är det våldtäkt enligt dig?

2) Varför tycker du att en kvinna som egentligen ville ha sex har blivit våldtagen?

Fast om du egentligen ville ge bort pengarna har du blivit bestulen då?

Hur är det om hon blir tvingad till analt och sen upptäcker att hon tycker om det?
1/ Omöjligt att veta.
2/ Oskyldigt dömda finns det nog inom många kategorier av brott. Och ja, det finns säkerligen falskanmälda våldtäktsbrott, lika som det finns många som inte vågar anmäla.

1/ Ja, det är våldtäkt. Men varför hade hon sex om hon sade nej? Menar du att hon blev tvingad?
2/ Beror på hur det gått till, och det är upp till kvinnan att avgöra om hon har ett case eller inte.

Ja, jag har blivit bestulen även om jag ville ge bort pengarna, men jag kanske inte anmäler. Allt beror på hur der gick till.

1/ Att bli tvingad är våldtäkt. Hur skönt det är spelar ingen roll, såklart. Folk har inte rätt att göra det skönt för andra mot deras vilja. Jag har inte rätt att trycka ner dig på ICA och ge dig massage, även om massagen är skön. Detta förstår de flesta.
Citera
2018-02-07, 12:09
Medlem
Citat:
Vad gillar kvinnor med våldtäkt? Här är några kvinnor som svarar på det,

Why do you like/want to be raped

de vanligaste svaren vad jag kan se är,

- våld.
- hjälplöshet.
- smärta.
- objektifiering.
- förnedring.

så här ser kvinnors sexualitet ut. Tror ni fortfarande på kvinnor när de säger att våldtäkt är hemskt?
Ja, det finns kvinnor som tycker våldtäkt är hemskt. Varför tror du att några historier från internet ändrar på det?
Nästa fråga blir i så fall; tror du på allt du läser, samt tror du det du läser gäller alla?
Citera
2018-02-07, 12:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
1/ Omöjligt att veta.
2/ Oskyldigt dömda finns det nog inom många kategorier av brott. Och ja, det finns säkerligen falskanmälda våldtäktsbrott, lika som det finns många som inte vågar anmäla.

1) Absolut inte. Om en kvinna har blivit våldtagen kommer det att finnas skador, DNA, rivna kläder, såna saker. Om inget av det finns kan man utgå ifrån att kvinnan ljuger.

2) Nej de flesta oskyldigt dömda finns i sex-brott. För att det är mycket lättare att döma någon oskyldig för våldtäkt än för stöld eller misshandel.

3) De allra flesta som blir legit våldtagna anmäler. Det är kanske 20 kvinnor per år. Resten ljuger.

Citat:
1/ Ja, det är våldtäkt. Men varför hade hon sex om hon sade nej? Menar du att hon blev tvingad?
2/ Beror på hur det gått till, och det är upp till kvinnan att avgöra om hon har ett case eller inte.

1) Även fast kvinnan ville egentligen? Så frivilligt sex är våldtäkt enligt dig?

a) hon sa nej för att hon skämdes. Det är väldigt vanligt.

2) Menar du att kvinnan själv ska bestämma om hon blev våldtagen eller inte?

Citat:
Ja, jag har blivit bestulen även om jag ville ge bort pengarna, men jag kanske inte anmäler. Allt beror på hur der gick till.

1) Om du ville ge bort pengarna hur är det stöld?

2) Ja exakt idag har vi situation där kvinnor bestämmer efteråt om de blev våldtagna eller inte.

Citat:
1/ Att bli tvingad är våldtäkt. Hur skönt det är spelar ingen roll, såklart. Folk har inte rätt att göra det skönt för andra mot deras vilja. Jag har inte rätt att trycka ner dig på ICA och ge dig massage, även om massagen är skön. Detta förstår de flesta.

Men om det är skönt då vill kvinnan ha sex. Det kan per definition inte vara våldtäkt om sexet är bra.
Citera
2018-02-07, 12:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ja, det finns kvinnor som tycker våldtäkt är hemskt.

Nej det finns det inte. Det är som att säga att det finns män som tycker att sex med teens är hemskt.

Citat:
Varför tror du att några historier från internet ändrar på det?

För att det visar hur kvinnor egentligen tänker.

Citat:
Nästa fråga blir i så fall; tror du på allt du läser, samt tror du det du läser gäller alla?

1) Eftersom jag är kvinna vet jag vad som är sant och vad som är bullshit.

2) Om män skrev artiklar om problemet med unga män som blir förförda av MILFs skulle ingen ta det på allvar. Våldtäkt är kvinnors version av det.
Citera
2018-02-07, 12:55
Medlem
Citat:
1) Absolut inte. Om en kvinna har blivit våldtagen kommer det att finnas skador, DNA, rivna kläder, såna saker. Om inget av det finns kan man utgå ifrån att kvinnan ljuger.

2) Nej de flesta oskyldigt dömda finns i sex-brott. För att det är mycket lättare att döma någon oskyldig för våldtäkt än för stöld eller misshandel.

3) De allra flesta som blir legit våldtagna anmäler. Det är kanske 20 kvinnor per år. Resten ljuger.

1) Även fast kvinnan ville egentligen? Så frivilligt sex är våldtäkt enligt dig?

a) hon sa nej för att hon skämdes. Det är väldigt vanligt.

2) Menar du att kvinnan själv ska bestämma om hon blev våldtagen eller inte?

1) Om du ville ge bort pengarna hur är det stöld?

2) Ja exakt idag har vi situation där kvinnor bestämmer efteråt om de blev våldtagna eller inte.

Men om det är skönt då vill kvinnan ha sex. Det kan per definition inte vara våldtäkt om sexet är bra.
1/ Nej, DNA finns även vid frivilligt sex, det förstår du va? Rivna kläder bevisar inget.Det är väldigt svårt att bevisa våldtäkt eftersom folk även har sex frivilligt. Om folk brukade slåss med varandra frivilligt, ja då skulle misshandel också vara svårt att bevisa.
2/ Ja, detta har jag ingen aning om, jag vet bara att det är väldigt svårt att bevisa våldtäkt.
3/ Oj vad dumt sagt. Källa? 20 stycken våldtäkter i hela världen/år? Det har redan varit det i Malmö snart, så resten av världen har i så fall noll våldtäkter. Lägg även till mörkertalet, vilket de flesta experter är överens om är gansk högt i världen.
1/ Nej, tvingat sex är våldtäkt.
a/ spelar ingen roll varför man säger nej. Man behöver inte ange anledning.
2/ Ja, du bestämmer själv om du blivit bestulen eller inte. Utifrån det avgör du om du ska anmäla eller inte.
1/ Beror på vem jag vill ge pengarna till. Och även om jag ville ge dom till dig så har du inte rätt att ta dom förrän jag ger dig dom. Ganska enkelt, faktiskt. Jag har inte rätt att våldta tjejer som vill ha sex med mig. Ganska enkelt, faktiskt.
2/ Ja, fast de måste ändå bevisa att det var så. Det går inte att bestämma att man blivit bestulen, man måste styrka detta på något vis.

Jo, våldtäkt har med samtycke att göra (bland annat, även ålder o.s.v.), inte hur skönt det är.
Jag har ingen rätt att göra det skönt för dig, mot din vilja.
Citera
2018-02-07, 13:03
Medlem
Citat:
Nej det finns det inte. Det är som att säga att det finns män som tycker att sex med teens är hemskt.

För att det visar hur kvinnor egentligen tänker.

1) Eftersom jag är kvinna vet jag vad som är sant och vad som är bullshit.

2) Om män skrev artiklar om problemet med unga män som blir förförda av MILFs skulle ingen ta det på allvar. Våldtäkt är kvinnors version av det.
Det finns väldigt många studier och undersökningar som stöder att kvinnor mår väldigt dåligt av att blivit våldtagen. Detta vet naturligtvis du om, men du litar mer på några historier från nätet och säger att det gäller alla kvinnor. Din källkritik är obefintlig, och jag tror att du tror på det du vill tro på, inte det som verkligen styrks.

Så om jag hittar andra historier, då visar det hur kvinnor tänker? Om jag hittar historier om kvinnor som har sex med babbar, betyder det att du vill ha sex med babbar?

1/ Om en kvinna säger emot dig, vem har rätt? Hon vet att du ljuger, eftersom hon vet hur kvinnor tänker.
2/ Våldtäkt har inte så mycket med förförelse att göra, även om det också förekommer.
Citera
2018-02-07, 13:12
Medlem
Babianens avatar
Här är flera exempel på hur kvinnor gör när de rape-baitar,

Best baits at work for a girl with an ass built just right for fucking?

Citat:
Hi all, I am turned on by hotwife fantasies and I told my girlfriend about it and she told me she had rape fantasies. I feel like I'm the luckiest man in the world. She likes showing off especially her lower body part - her ass and thighs.

Citat:
Then she said she wanted to be raped by those guys - gangbang and everything, and that's when I told her I also had a hotwife fantasy.
I told her if she wanted to try out the rape fantasy, I'd be fine. She was down to it and I suggested she could start provoking the people at her work, giving greenlight, or she could attract more guys when she goes out in the streets downtown during the day time or at the malls.
Something that isn't very obvious?
She also told me if they know she's baiting it, it takes away the fun.
Something that makes them think it's them with their perverted minds when you can act ignorant?

Citat:
Tldr: Girlfriend told me she wants to be raped and wants to start baiting to act out her fantasy, but wants to bait in a way that isn't too obvious but still gives off a message that she's hungry for cocks.

Can we talk about baiting?

Citat:
Alright so i’m new to this sub and I personally enjoy rape fantasy however i noticed on this sub people bait?!? Isn’t that extremely dangerous?! Like specifically looking for rapists you could get seriously injured with no safety net at all. I also have seen co-workers and people at the bar or college friends. Which endangers the other persons reputation and then teaches them its ok to rape people. Why not just plan it? I understand its a true and pure experience but the risk to me is simply to dangerous and scary.
Is there some way its safe? Is there anything i missed? How common is it to bait?

Citat:
Yes, it is extremely dangerous. Yes, people who bait are taking huge risks -- that's why they do it. Often, they find that planning it out, CNC, just doesn't have the same thrill as a "genuine" rape. No, you haven't missed anything, and it's only the concentration of 'baiters on this sub that makes it seem popular. It's not remotely as common as it looks like.

Favourite locations to bait?

Citat:
I grew up in small village in the UK so I am regularly in both cities and more rural villages (woodland trails, seedy looking buildings etc). But in the cities I love old industrial sites, disused factories, and I love the idea of wandering around dressed like I'm asking for it. Does anyone else have specific locations or areas where they want to be raped?
If I'm walking home alone from a night out or whatever...I actually get this weird rush - like a mixture of being a bit scared, a bit creeped out, but seriously hot and wet! Is it just me?! Perhaps it's just the the sheer fear & adrenaline rush of it that I enjoy more than the physical rape - but I certainly enjoy putting myself in these dangerous risky areas and situations. I've been known to wake up in the devils hour and take a walk around my flat & neighbourhood - fuel my fantasy, then return home and get off on it.

The urgent need to be raped

Citat:
When I masturbate these days, and I can't seem to stop, I moan "rape me, rape me" to make myself orgasm. I've had fantasies for years but now they seem more urgent. I had rough sex before but not at the level where I need it now. I need to be taken, forced.
In my fantasies I'm often choked when I'm raped and it's always unprotected and the men ejaculate in me. Both are huge turn-ons. It's vaginal only for me. There is also a bit of an impregnation fantasy/desire in there. (I'm in my 40s). Usually the men who rape me are older and married (another turn-on).
When I fantasize about it, I'm forced into a bathroom in a bar, bent over and raped from behind or I'm in a hotel room with the door open and I am gangraped for hours. I'm full-figured and very top heavy and the rape involves manhandling my breasts as well.

Citat:
I already posted on other sites, including CL, and I feel I now need to go ahead with this and act out my rape fantasies in real life. I'm in a major city on the east cost.
Any advice on how to go about this for the first time would be much appreciated. I also feel that I will need it more than once.
And now I have to continue masturbating until I go out there...

Citat:
I know, there's just something so hot about the thought of letting a group of strangers rape me.

Intrigued by the prospect (18F)

Citat:
What's the best way to get into this for someone who's still in highschool and can't go to bars and many parties? I'm really new with this but I'd like to explore further.

Citat:
I'm just looking for someone to come and take advantage of me or to have someone break into my house and come to my room

An exchange between my girlfriend and her friend.

Citat:
Girlfriend: Don't go out with that guy, he's creepy as fuck.
Friend: Yeah he'd probably be a murderer. Hopefully he'd at least rape me before killing me.
Girlfriend: Right? That'd be the decent thing to do.

Sick and looking to sleep-bait my boyfriend tonight....

Citat:
I have a little bit of a cold and would like to use this opportunity to make myself extra-vulnerable to my boyfriend tonight. I have a couple of questions though...what would make your girl super hard to resist? Should I go with knee highs or full naked since he won't see them anyway? What "sleeping" position is the sexiest (lol weird question)? Thanks on advance, guys

så att kvinnor inte går ut letar efter våldtäkt är lol. Jag tror att alla kvinnor har gjort det nån gång i sina liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in