Citat:
Ursprungligen postat av
Blundetto
Troligen inte alls. Har du förlorat en anhörig någon gång? Hjärnan är rotmos ett bra tag efteråt. I detta fall tror jag nog mest att det är målsägarbiträdet som ser en chans att få sig en haka om någon och inte pappan. Pappan tänker nog mest att pengarna ska gå till flickans minnesfond och inte i den egna fickan. Alltså inte snikenhet från hans sida.
Det är sant att vid den sorg de innebär att förlora en anhörig, där ens barn troligen är värst av allt, gör snömos av hjärnan, och vi reagerar alla olika på sorg.
Meningen: ”
Pappan tänker nog mest att pengarna ska gå till flickans minnesfond och inte i den egna fickan” - vad grundar du detta på?
Är de bara en vild gissning är de är de ju ganska sjukt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Blundetto
Men samtidigt är det statens fel av den anledningen du nämner, migrationspolitiken. Men även den senfärdiga säkringen av Drottninggatan. Redan den 14/7 2016 tänkte jag att: Oj, när det där händer i Sverige så blir det nog på Drottninggatan eller Avenyn.
Du är ju ännu bara en som uppenbarligen inte tar nån som helst notis om vad som sker i omvärld eller ens inom Sverige.
Redan 15/7 2016,
SEX ÅR EFTER ISIS LANSERADE SIG MED TERROR DÅD I SAMMA OMRÅDE så tänkte du ”
Oj. Oj, när det där händer i Sverige så blir det nog på Drottninggatan eller Avenyn”
Fan, nu ÄNTLIGEN börjar folk sluta stirra ner i gatan eller Expressen och de är skönt, de har fan vart min skam över mitt egna folk att se den totala nonchalans som beskrivs bra i Blundettos ”tidiga” tanke på terrordåd i Sverige här.
Citat:
Ursprungligen postat av
JakeSully500
polisen bad dom backa för att lastbilen skulle när som helst explodera, så då skrek polisen BACKA BACKA! till alla så alla började springa undan sen såg man när hytten flamade upp i lågor. Det är vad polisen gorde för att hindra fler från att skada sig.
Kolla BitChute länken i inlägget ovan, är det polis?