2018-02-07, 02:56
Medlem
ComedyBalls avatar
Av egna erfarenheter att tala så finns det tjejer och kvinnor som blir så kåta att jeansen blir blöta, och att efter 5 minuters sex komma med ett skrik, med darrande ben och ett förstört lakan som resultat. Så jag vet inte vad TS snackar om.

Finns även flera fall där tjejen själv tagit initiativ och då varit ganska tydlig med vad hon vill..
Citera
2018-02-07, 02:59
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ComedyBall
Av egna erfarenheter att tala så finns det tjejer och kvinnor som blir så kåta att jeansen blir blöta, och att efter 5 minuters sex komma med ett skrik, med darrande ben och ett förstört lakan som resultat. Så jag vet inte vad TS snackar om.

Finns även flera fall där tjejen själv tagit initiativ och då varit ganska tydlig med vad hon vill..

Det hände mig igår när min man skrev till mig. Helt rätt! Krävs rätt man med rätt utrustning! Guilty as charged!

Riktigt bra sex dessutom. Varför i helvete skulle man inte gilla sex?
Citera
2018-02-07, 03:06
Medlem
Det där med anonyma kukbilder är ungefär lika sexigt som en anonym fittbild. Du vet inte om den sitter på 21 årig blondin eller en 59 årig tant med urinläckage.
Kvinnor har ungefär samma synsätt på kukbilder så av naturliga skäl krävs det lite mer än att bara daska fram flensosten framför mobilen...
Citera
2018-02-07, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Jag förundras alltid över hur män försöker applicera sin sexualitet på kvinnor. Män tror att kvinnor går igång på att se bilder av deras könsorgan bara för att de själva går igång på fittbilder. Män i förhållanden klagar över hur sällan de får till det i sänghalmen medan det är biologiskt och naturligt att kvinnor inte har ett intresse för sex regelbundet. Män klagar över hur sällan kvinnor tar initiativ.

Kvinnor gillar helt enkelt inte sex. Det är därför alla dejtingsidor och liknande översvämmas av män. Det är därför män tar första steget/initiativet. Det är därför män rankar sex som nummer ett i ett förhållande medan det kommer på femte plats eller liknande hos tjejer.

För kvinnor är sex bara misär och leder till stora konsekvenser så som graviditet eller könssjukdomar. Tjejer använder sex som en valuta i ett förhållande eller äktenskap och inget annat.

När ska män förstå detta?
Kvinnor älskar sex. Dock så kanske många njuter av sex om de är missnöjda med förhållandet. Mannen kanske inte gör sin del hemma etc. Sen har ju kvinnans sexualitet i alla tider varit något skamligt. Kvinnan skulle vara till för mannen. I en jämställd värld kan kvinnan njuta lika mycket. Hon tar för sig på ett annat sött. Upptäcker vad som ger henne orgasmer etc. Eftersom hennes sexualitet också är viktig. I en värld där en kvinna inser att hennes känslor ska tas på allvar, så inser hon även att sexualiteten är viktig. Då som först kan hon på riktigt hitta sin egna sexualitet.
Citera
2018-02-07, 06:24
Bannlyst
Kvinnor gillar inte sex. Det kan se ut så i dagens värld där de uppmuntras till att ligga runt. Kvinnor gör det alla andra gör utan eftertanke.

Finns otaliga studier som visar att kvinnor, likt honor i djurriket, byter sex mot resurser men ger sken av att det är sex hon är ute efter.

Hur många har inte varit med om att kvinnan styr i det mot en relation?
"Ja men vi vill ju ha sex i en relation med den vi älskar"
Skitsnack. Gillar man sex kan man ha det utanför en relation också.
Citera
2018-02-07, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashier
Kvinnor gillar inte sex. Det kan se ut så i dagens värld där de uppmuntras till att ligga runt. Kvinnor gör det alla andra gör utan eftertanke.

Finns otaliga studier som visar att kvinnor, likt honor i djurriket, byter sex mot resurser men ger sken av att det är sex hon är ute efter.

Hur många har inte varit med om att kvinnan styr i det mot en relation?
"Ja men vi vill ju ha sex i en relation med den vi älskar"
Skitsnack. Gillar man sex kan man ha det utanför en relation också.

Väldigt många tjejer har kk:s & ons också...
Citera
2018-02-07, 06:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chooopisen
Väldigt många tjejer har kk:s & ons också...
Nej det är inte "väldigt många" som har det. Du har fel uppfattning om vad som är väldigt många.
Citera
2018-02-07, 06:50
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Nej det är inte "väldigt många" som har det. Du har fel uppfattning om vad som är väldigt många.

Finns det någon specifik anledning till att kvinnor hatar sex som du vet om som vi andra inte vet om?
Citera
2018-02-07, 06:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Finns det någon specifik anledning till att kvinnor hatar sex som du vet om som vi andra inte vet om?
Bristen på testosteron, stigma, felaktig uppfattning om vad de gillar, byter sex mot resurser men säger att det är sexet de gillar när de inte får dessa saker så "försvinner" intresset osv.

På sexsidor är det en kvinna på hundra kukar. Vad gör alla andra kvinnor? De ogillar sex. Män är där för att ha sex.

Nu kommer säkert nån störd kärrring och klagar på att det är själva konceptet i hur man söker sex som avhåller henne att söka sex.

I övrigt är du en störd persisk mytoman.
Senast redigerad av goldcashier 2018-02-07 kl. 07:00.
Citera
2018-02-07, 06:59
Medlem
Citat:

Nej, jag har inte fel uppfattning. Jag är tjej själv. Visst, dina tjejer kanske har sagt till dej att du är nr3... det betyder inte att de talar sanning.
Citera
2018-02-07, 07:00
Medlem
Gällande dickpics så är det i det flesta av fallen så att som kille har jag fått både bilder på bröst och
Onani videos osv från kvinnor jag dejtat, MEN det fungerar inta åt andra hållet.
Bortsett från dagens liv och hur det ser ut är män befruktare,hur det än låter...
Min tes är är gällande fortplantning är att kvinnor lockar män till befruktning med sex och passion,
Män lockar kvinnor med trygghet och lojalitet.
/wolf
Citera
2018-02-07, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwolf666
Gällande dickpics så är det i det flesta av fallen så att som kille har jag fått både bilder på bröst och
Onani videos osv från kvinnor jag dejtat, MEN det fungerar inta åt andra hållet.
Bortsett från dagens liv och hur det ser ut är män befruktare,hur det än låter...
Min tes är är gällande fortplantning är att kvinnor lockar män till befruktning med sex och passion,
Män lockar kvinnor med trygghet och lojalitet.
/wolf
Nuförtiden så kan kvinnor fixa sin egna trygghet. Vi har sex för att vi gillar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in