2018-01-13, 15:50
Medlem
Ztoritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenL
Det jag menar är att vissa killar skiter i hur ful, fet. äcklig,orakad etc etc tjejen är bara dom för tömma.
Jag kan ju inte prata för alla tjejer såklart men lite innanför pannbenet och att man tänder på killen behövs! Annars får jag inte ut något av sexet iaf.

Det är samma sak som när man är skitnödig.
I bland så måste man ta seden dit man kommer och ladda ur i någon offentlig nedpissad station och riskera inte bara att nudda dicken mot porslinet, men samtidigt yvingad att sitta och fundera på tidigare personers ångor. Tragiskt
Citera
2018-01-13, 15:51
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenL
Det jag menar är att vissa killar skiter i hur ful, fet. äcklig,orakad etc etc tjejen är bara dom för tömma.
Jag kan ju inte prata för alla tjejer såklart men lite innanför pannbenet och att man tänder på killen behövs! Annars får jag inte ut något av sexet iaf.

Då kanske du skulle öva dig på att uttrycka dig för som du uttryckte dig nu var det under all kritik!

Gillar man sex har man sex. INTE SVÅRARE ÄN SÅ.
Citera
2018-01-13, 15:53
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Tyvärr är det så. Fast jag var tillsammans med en tjej som älskade sex. Vi var lika kåta båda två. Sen hade jag mycket sex när jag var tillsammans med en annan tjej. Fast det var en del gånger som hon inte ville knulla.
Jag vet att tjejer inte vill knulla lika mycket. Tyvärr är det så. Tur att det finns porr. Men någon gång kommer jag säkert att träffa en kåt tjej

Kanske beror på att du är attraktiv för tjejerna du väljer? Det är inte sexet i sig som man ogillar. Sex med en man som tvingar sig till det eller skickar bilder på sitt könsorgan är inte upphetsande.
Dock skulle nog kvinnor inte neka sex med den mannen hon är med och attraheras av. Det är en annan femma.
Citera
2018-01-13, 15:54
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Det är oftast fula tjejer som ogillar sex. De kan inte ligga med snygga killar därför intalar dom sig själva att sex ändå inte är något att ha.

Lite som med fula killar som hatar kvinnor för att dom inte får ligga.
Så kan det vara. Fast jag tycker att det är tvärtom. Fula tjejer är mer desperata. Jag knullade med en ful tjej andra gången jag träffade henne. Fast det kändes konstigt. Man vill helst knulla med en snygg tjej
Citera
2018-01-13, 15:55
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Kanske beror på att du är attraktiv för tjejerna du väljer? Det är inte sexet i sig som man ogillar. Sex med en man som tvingar sig till det eller skickar bilder på sitt könsorgan är inte upphetsande.
Dock skulle nog kvinnor inte neka sex med den mannen hon är med och attraheras av. Det är en annan femma.
Nä precis. Så är det. Har man ett förhållande så brukar man få knulla ofta
Citera
2018-01-13, 15:55
Medlem
lejongaddens avatar
Assdefender du måste förstå att det finns inget rakt svar på det du söker. Om du kolla på människor runt omkring dig så se du att ingen är lik någon annan. Samma sak är det med insidan hos dessa människor, ingen är sig lik. Man kan inte säga att alla kvinnor är som du tror, och att alla män är likadana. En del gillar mycket sex, andra mindre. Bero inte på kön.. som sagt titta på människornas utsida förstå du att alla är olika. Insidan lika så..

Förstå du vad jag menar med dessa orden: Man kan inte ta allt svart eller vitt.
Citera
2018-01-13, 15:57
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Nä precis. Så är det. Har man ett förhållande så brukar man få knulla ofta

Så är det. Tror inte TS syftade på män som dig som är i ett förhållande. Det är inte så att jag är i ett förhållande för att vara utan sex. Då är vi vänner och inte partners längre. Jag älskar att ha sex med mannen jag har valt men män som är främmande som skickar könsbilder/gör apljud och tvingar sig sex genom att förfölja en äcklar många kvinnor. Ett nej är ett nej liksom
Citera
2018-01-13, 16:00
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Så är det. Tror inte TS syftade på män som dig som är i ett förhållande. Det är inte så att jag är i ett förhållande för att vara utan sex. Då är vi vänner och inte partners längre. Jag älskar att ha sex med mannen jag har valt men män som är främmande som skickar könsbilder/gör apljud och tvingar sig sex genom att förfölja en äcklar många kvinnor. Ett nej är ett nej liksom
Ja precis. Så är det. Jag kan förstå att man blir äcklad av det.
Citera
2018-01-13, 16:03
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ja precis. Så är det. Jag kan förstå att man blir äcklad av det.

Män funkar ju på ett annat sätt. Dessa kan bli uppspelta över att se lite hud på en kvinna.
Kvinnor funkar inte på samma sätt. En man som ser en bild på en kvinna där brösten syns lite blir helt galen/utom kontroll.
Citera
2018-01-13, 16:09
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Män funkar ju på ett annat sätt. Dessa kan bli uppspelta över att se lite hud på en kvinna.
Kvinnor funkar inte på samma sätt. En man som ser en bild på en kvinna där brösten syns lite blir helt galen/utom kontroll.

Haha, så sant. Men vissa kvinnor är faktiskt så där ändå.
Är man bara tillräckligt viktig som person och har klass så faller kvinnorna, jag har kulturen och är av annat ursprung och jag tror vi delar det. Men om vi träffades kunde vi prata och då skulle du velat ha mig, men det är för att vi delar kulturen. Vissa tjejer lämnar ju killar även om de har en man.
Citera
2018-01-13, 16:09
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Exakt. Män har funkat så i alla tider. Det är konstigt att män och kvinnor funkar på olika sätt. Vad blir tjejer kåta av?
Citera
2018-01-13, 16:19
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jewishuncle
Haha, så sant. Men vissa kvinnor är faktiskt så där ändå.
Är man bara tillräckligt viktig som person och har klass så faller kvinnorna, jag har kulturen och är av annat ursprung och jag tror vi delar det. Men om vi träffades kunde vi prata och då skulle du velat ha mig, men det är för att vi delar kulturen. Vissa tjejer lämnar ju killar även om de har en man.

Jag är väldigt kräsen på vilka män jag gillar och män jag gillar är oftast ifrån Sydeuropa. Även om män ifrån Sydeuropa är väldigt sliskiga/kvinnoälskare så har jag aldrig fått en bild på deras könsorgan uppkastat i ansiktet. Deras ego/stolthet är för stort. Man vill att kvinnan ska springa efter. Dessa som slänger upp bilder på sitt könsorgan är oftast desperata eller väldigt tränade killar. Såna som tror att alla kvinnor skulle smälta när man ser deras kropp/kuk. Han tränar ju 24 timmar på ett gym så då måste kuken också vara en läckerbit.

Ja men det är inte alla kvinnor som lämnar sina män för ett ligg. Kom igen! Det är bara sex oavsett hur snygg mannen är så skulle man inte vara dum och kasta sitt förhållande på 10 år för ett ligg men brudar kan ju också ha ärthjärna om man väljer ett ligg över sitt förhållande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in