Citat:
Ursprungligen postat av
Stefan4
Tala för dig själv istället. Ett dussintal användare som raljerar på Flashback kan knappast likställas med "halva Sverige".
Du måste verkligen ha höga tankar om dig själv.

Vem fan tror du gemene man kommer misstänka när de läser tidningarna?
Det står: Medaljer, OS, manlig åkare, aktiv och troligen dopad.
Tror du folk kommer tänka på typ Jens Burman eller möjligtvis den kändaste av dem, nämligen Hellner?
De flesta i Sverige som inte följer skidåkningen så noggrannt vet nog knappt vilka ex Jönsson, Peterson eller Richardsson är. De känner till åkare som Stina, Kalla och
Hellner.