Citat:
Uppsatsen är inte speciellt avancerat skriven men på tok för avancerat för JM. Är ett språk som hon inte alls behärskar. "Medförfattaren" EH, dvs den enda författaren, lär tidigt ha märkt av JM:s anteckningar m.m att hon nog måste se till att skriva uppsatsen ensam för hon ville väl inte själv bli "sänkt" genom att JM, med sitt barnspråk, sabbar hennes möjligheter.
Det i kombination med JM:s manipulationer och övertalningsförmåga, gjorde nog att valet inte blev så svårt. Säkert är det EH som inte vill att uppsatsen ska finnas tillgänglig på DiVA, dels för att hon vet att det inte gått rätt till men kanske framförallt för att det känns obehagligt att stå som "medförfattare" ihop med den ökända Mördar-Möller. Sådant man nog helst vill glömma.
När jag läste uppsatsen tänkte jag på vissa saker som JM snappat upp och sen använt i fel syfte, d.v.s för egen vinnings skull, som de återkommande orden "barnperspektiv" och "barnkonventionen".
Mår då illa när jag tänker på hur hon använde detta i rätten när hon ville förhindra att sin lille sons vittnesmål skulle gälla, när han berättat sanningen om turerna kring mordkvällen.
När hans mamma åkte iväg för att mörda hans mormor och morfar.
Usch och fy fan för denna vidriga kvinna!
Här är uppsatsen som jag döpt om till "JM NOT" i hopp om att förhindra att någon länkas dit som t.ex söker på BBiC eller EH.
Varsågoda! https://minfil.org/f7u068d7b3/JM_NOT.pdf
Det i kombination med JM:s manipulationer och övertalningsförmåga, gjorde nog att valet inte blev så svårt. Säkert är det EH som inte vill att uppsatsen ska finnas tillgänglig på DiVA, dels för att hon vet att det inte gått rätt till men kanske framförallt för att det känns obehagligt att stå som "medförfattare" ihop med den ökända Mördar-Möller. Sådant man nog helst vill glömma.
När jag läste uppsatsen tänkte jag på vissa saker som JM snappat upp och sen använt i fel syfte, d.v.s för egen vinnings skull, som de återkommande orden "barnperspektiv" och "barnkonventionen".
Mår då illa när jag tänker på hur hon använde detta i rätten när hon ville förhindra att sin lille sons vittnesmål skulle gälla, när han berättat sanningen om turerna kring mordkvällen.
När hans mamma åkte iväg för att mörda hans mormor och morfar.
Usch och fy fan för denna vidriga kvinna!
Här är uppsatsen som jag döpt om till "JM NOT" i hopp om att förhindra att någon länkas dit som t.ex söker på BBiC eller EH.
Varsågoda! https://minfil.org/f7u068d7b3/JM_NOT.pdf
Inte en chans att JM har skrivit en rad i den uppsatsen. EH har nog blivit rejält nyttjad av JM.
Du, Magiciadehex, skulle vara en ypperlig lärare till JM vad det gäller att formulera sig i skrift. Du kanske skulle erbjuda henne en brevkurs mot ett fett arvode?