Citat:
Ursprungligen postat av
Brewingmob
Det tar typ 1 minut att framföra en dementi eller förklaring. Och det är en HAN vet vi redan, och han har haft extremt lång tid på sig sedan förfrågningen från produktionen bakom UG.
Han har ju fått en förfrågan och inte svarat, hade jag varit honom hade jag varit väldigt mån om att rentvå mig. Men det blir inte lika lätt om man är dopad, då håller man tyst?
Jag personligen hade nog varit snabb med en förklaring om jag varit dopad, men förstår ifall man försöker undvika det med.
Det går fort att säga något, men sedan kommer följdfrågorna under hela OS. Jag hade nog undvikit det så länge som möjligt, men det är jag personligen.