2018-02-06, 18:14
  #11881
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matadormix
Jo, absolut. Men det betyder inte att åkaren själv har koll på alla värden. Det inser du ju med.

Praxis är ju att det ska till en utredning när off-scorevärdet blir så extremt. så i detta fallet BÖR åkaren känna till sina värden extremt väl.
Citera
2018-02-06, 18:16
  #11882
Medlem
Jag är rätt säker på er som sitter här och hoppas på att någon av grabbarna som snart krigar hem medaljer är dopade,kommer bli djävligt besvikna.
Ingen av dom svenska som startar i os är dopade!
Punkt!!
Citera
2018-02-06, 18:19
  #11883
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTwoZero
Den delen fattar jag !! Mer intresserad av den fakta han inte har.
Ditt lättköpta spån!

Det enda du behöver är miniräknare, din huvudräkning verkar ju inte duga.

Ditt inkompetenta spån!
Citera
2018-02-06, 18:23
  #11884
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTwoZero
Jag är rätt säker på er som sitter här och hoppas på att någon av grabbarna som snart krigar hem medaljer är dopade,kommer bli djävligt besvikna.
Ingen av dom svenska som startar i os är dopade!
Punkt!!

Det enda folk här vill är nog att antidopingarbetet ska gå från ett korrupt skämt till ett seriöst förebyggande arbete.

Om några svenskar stryker med får väl gå.
Citera
2018-02-06, 18:28
  #11885
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTwoZero
Jag är rätt säker på er som sitter här och hoppas på att någon av grabbarna som snart krigar hem medaljer är dopade,kommer bli djävligt besvikna.
Ingen av dom svenska som startar i os är dopade!
Punkt!!

Det vet du naturligtvis inget om. Samma sak har sagts i åratal och det har uppenbarligen varit fel förrut så varför skulle det inte vara fel nu?
Citera
2018-02-06, 18:29
  #11886
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Det enda du behöver är miniräknare, din huvudräkning verkar ju inte duga.

Ditt inkompetenta spån!
Och du har fortfarande inte fattat poängen..
Citera
2018-02-06, 18:30
  #11887
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Det enda folk här vill är nog att antidopingarbetet ska gå från ett korrupt skämt till ett seriöst förebyggande arbete.

Om några svenskar stryker med får väl gå.
Är svenskarna dopade ska dom straffas hårt,inget snack!
Men dom aktiva nu är inte dopade...
Citera
2018-02-06, 18:31
  #11888
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTwoZero
Är svenskarna dopade ska dom straffas hårt,inget snack!
Men dom aktiva nu är inte dopade...

Hur vet du det?
Citera
2018-02-06, 18:39
  #11889
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Praxis är ju att det ska till en utredning när off-scorevärdet blir så extremt. så i detta fallet BÖR åkaren känna till sina värden extremt väl.
En utredning betyder fortfarande inte att åkaren får se sina värden, eller minns dem. Halfvarssons svar är rimligt.
Citera
2018-02-06, 18:40
  #11890
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTwoZero
Jag är rätt säker på er som sitter här och hoppas på att någon av grabbarna som snart krigar hem medaljer är dopade,kommer bli djävligt besvikna.
Ingen av dom svenska som startar i os är dopade!
Punkt!!
För vi svenskar har patent på moral: En Socialdemokratisk devis!
Självklart finns det dopad svenskar!
Citera
2018-02-06, 18:43
  #11891
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Det tar typ 1 minut att framföra en dementi eller förklaring. Och det är en HAN vet vi redan, och han har haft extremt lång tid på sig sedan förfrågningen från produktionen bakom UG.

Han har ju fått en förfrågan och inte svarat, hade jag varit honom hade jag varit väldigt mån om att rentvå mig. Men det blir inte lika lätt om man är dopad, då håller man tyst?
Jag personligen hade nog varit snabb med en förklaring om jag varit dopad, men förstår ifall man försöker undvika det med.

Det går fort att säga något, men sedan kommer följdfrågorna under hela OS. Jag hade nog undvikit det så länge som möjligt, men det är jag personligen.
Citera
2018-02-06, 18:44
  #11892
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Att det rör sig om en manlig åkare framkom dock tidigt så du kan skippa tramsiga hittepåord.
Givetvis, det blev en liten tankevurpa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in