Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Det finns väl många idioter som Babianen kan tänka som tycker att lite våldtäkt inte är nåt att klaga på, plus diverse andra tillskyndare som hävdar att kvinnor njuter av våldtäkt.
Synd bara om det drabbar de som faktiskt tycker att det är nåt att klaga på.
Men har man inte märkt att kvinnor faktiskt klagar på våldtäkter så är man både blind och döv.
För övrigt så räcker det om du ringer polisen, det kan du göra anonymt om du är rädd.
Nå, nu tycker jag faktiskt inte att våldtäkt är något bra att bli utsatt för som individ. Inte heller tror jag på att särskilt många njuter av det. Dock så finns det utrymme för en diskussion om det då jag är övertygad om att det finns individer som både fantiserar om (alla, ingen lögn, ALLA mina flickvänner har gillat rollspela om det) OCH gillar det. Jag menar BDSM finns ju i alla dess kalibrar.. En 'riktig' våldtäkt är väl egentligen en förlängning av fantasin mot verkligheten? Lägg till komponenten att mannen 'verkligen är!' helt okänd.. Helt klart finns det de som går igång på det, kan t.o.m. jag förstå.
Jag är väl egentligen inte så avtrubbad som jag kan möjligtvis kan ge sken av men som kollektiv har ni sedan länge tagit över kontrollen av narrativ i media och både utom-(#metoo) och inomjuridiska avrättningar av oss 'hemska män'. Det har radats upp allt från vansinniga sexköpslagen till senaste samtyckeseländet och ett urvattnat våldtäktsbegrepp för att verkligen kunna "komma åt alla män". Media ställer upp med "Alla män våldtar" serieartiklar för att dölja var ökningarna kommer ifrån. ALLT för att ta kontrollen av VÅR (läs vita män) sexualitet.
Nu får ni fanimej ta konsekvenserna av erat agerande. Er 'in-group bias' och total avsaknad av kritik från gemene kvinna mot vansinnet har drivit er hit och av er 'in-group responsibility' får ni också ta smällen.. D.v.s. gruppvåldtäktssportarna får härja fritt, hobbyvåldtäktarna likaså och jag/vi tar flera steg tillbaka...
Svenska kvinnan <- Världens mest bortskämda kvinna i världens mest jämställlda land med världens första och enda feministiska regering. Ni bäddade britsen, nu ligg i den..
Den trygge Svenske mannen är bortrangerad/bortskrämd så det funkar inte längre att tänka "Det där fixar någon..". Du/din generation blir offrad (av 'er' själva) för att det någon gång ska gå in i skallen att allt har konsekvenser. Jag ser fram mot Svenska kvinnan 2.0. För att 2.0 ska bli bättre än 1.3 så måste vi hålla minnet vid liv av vilket skit ni skapat. Är det något kvinnor är bra på av hävd så är det att förtränga och/eller projicera och flytta fokus.. Därav häcklerierna och den hårda tonen.
DÄR har du min motivation till varför jag skriver vad jag gör.
Krampårej.