2018-02-05, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
tråkigt folk ska hålla på snacka om Terese som är oskyldig
Nej s ha inte haft strocke

Du skriver ju samma sak hela tiden
En fråga bara, hur kan du vara så säker på det? Är du med henne hela tiden? Har du full koll på vad hon gör/gjort?
2018-02-05, 22:26
Medlem
SmygarBerits avatar
När kommer domen?
2018-02-05, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissDizel
Du skriver ju samma sak hela tiden
En fråga bara, hur kan du vara så säker på det? Är du med henne hela tiden? Har du full koll på vad hon gör/gjort?
Jag har pratat med Sara nyligen och hon ha inget sakt o aldrig haft stroke bra haft förlamad ben
2018-02-05, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
När kommer domen?
14/2 dom att hon oskyldig eller bli dömt för något Terese inte gjort
2018-02-05, 22:33
Medlem
SmygarBerits avatar
Tycker Therese att det är pinsamt att träffa fosterfamiljen nu? Det säger ju endel om hur Therese är då de har ansökt om en ställföreträdande vårdnadshavare för barnen då Therese överklagar och bråkar igenom alla beslut, stort som smått, som tas. Hon är säkert dyngjobbig att ha å göra med. Begriper inte enkla resonemang pga hon är utvecklingsstörd och ska bråka, tjafsa och överklaga om allting. Nä fy fan
2018-02-05, 22:34
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
14/2 dom att hon oskyldig eller bli dömt för något Terese inte gjort

Om Therese blir dömd, kommer hon överklaga?
2018-02-05, 22:35
Medlem
Citat:
Jag har pratat med Sara nyligen och hon ha inget sakt o aldrig haft stroke bra haft förlamad ben

Jag menade hur du kan vara så säker på att TL är oskyldig.. Var otydlig när jag skrev
2018-02-05, 22:42
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:

Varför skulle S ljuga? Har hon sagt att hon haft en stroke så har hon ju det.
En stroke kan ge många symtom varav vissa kan läka och andra bli mer bestående. Tillfällig förlamning i någon del av kroppen är inget ovanligt ihop med en stroke.
2018-02-05, 22:42
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Tycker Therese att det är pinsamt att träffa fosterfamiljen nu? Det säger ju endel om hur Therese är då de har ansökt om en ställföreträdande vårdnadshavare för barnen då Therese överklagar och bråkar igenom alla beslut, stort som smått, som tas. Hon är säkert dyngjobbig att ha å göra med. Begriper inte enkla resonemang pga hon är utvecklingsstörd och ska bråka, tjafsa och överklaga om allting. Nä fy fan
Genom att sätta käppar i hjulen så förstör hon enbart för barnen som aldrig kommer få den tryggheten dom behöver. Jag förstår inte hur man tänker när man tycker att precis alla andra har fel gällande det där med barnen. Jag tror många normalbegåvade någon gång under sitt liv tvivlar på sig själv i rollen som förälder. Men inte T, hon får barnen omhändertagna och ser sig själv som den komplette föräldern ändå. Soc tar inte barn från någon utan anledning!
2018-02-05, 22:48
Bannlyst
Citat:

Terese kämpar för barnen och försöker iallafall få hem dom medan den andre ger bort barnen
Terese har rätt att överklaga beslut hon får. Terese har bra umgängen och Terese och familjehemmen har bra relation har Terese berätta för mig och varit med på. Möte med Terese och Terese har rätt att överklaga. Hur mycket hon vill Terese Kämpar för sina barn för hon vet hon har rätt få hjälp stöd och dyligt som hon har rätt att få enligt lagen som inte socialen. Följer Terese bråkar inte hon följer lagar och överklagar beslut efter rätt sätt hon är jätte lätt att ha med att göra
2018-02-05, 22:51
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Hej jag vet inte varför. Terese blir utsatt för allt folk verka vilja jävlas med fina omtänksamma underbara snälla kvinnan Terese

Alla beskriver inte Terese som fin, omtänksam, underbar och snäll...

En människa som är envis, manipulativ, lögnaktig, självcentrerad och har noll självinsikt när det kommer till hennes roll i barnens liv och vad konsekvenserna blir av att hela tiden tjafsa och krångla när det kommer till myndighetsbeslut.

Att smutskasta JA är hon också bra på. I bloggen skriver hon ju i slutet av 2016 hur bra hon har det med Joel för att sedan någon vecka senare i verkligheten dumpa honom och flytta till Jimmy.
Man gör inte så! Terese bygger upp en egen fantasivärld av lögner som hon tror ska passa hennes syften
2018-02-05, 23:07
Medlem
Det mest tragiska måste ändå vara att inte apcentera sin egen nedsättning och att dyskelsi är så svårt att stava till?
Och hur kan man vara " mer normalbegåvad som vanlig människa" ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in