2018-02-04, 15:17
Medlem
onelostsouls avatar
Heter man Pippa så...
Citera
2018-02-04, 17:44
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Man kan inte tänka med känslorna. Om jag bestämmer mig för att lejon är söta och oskyldiga så får jag ju möta mitt öde i lejongropen.
Citera
2018-02-04, 17:59
Medlem
Vare sig man är feminist eller rasist eller någonting annat som slutar på -ist... bör man ju vara utrustad med en helt normal självbevarelsedrift..? Det var en dålig ide från start till slutet, synd att hon inte hade klokare människor omkring sig som kunde avstyra den kommande katastrofen. Att det skulle gå åt helvete, var ju liksom givet på förhand.. *realist*
Citera
2018-02-04, 18:06
Medlem
Stockmokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Känns som ett gammalt fall? Eller har precis samma sak hänt igen?!
Tänkte också det lät bekant, var nog dock fallet med Amanda Kijera när man kollar närmare.
Citera
2018-02-04, 18:06
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onelostsoul
Heter man Pippa så...
Tror hennes mellannamn var Rapeme..
Citera
2018-02-04, 19:15
Medlem
Gammalt fall, men lika tragikomiskt än idag...

Naiviteten hos vänstertjejer är verkligen extrem, att kontakten med verkligheten då blir brutal säger sig självt.
Citera
2018-02-04, 19:21
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitklockan
Som Zaida Catalan som blev halshuggen och sen våldtagen.
Catalan blev ihjälskjuten och varken halshuggen eller våldtagen. Video finns.

Det här fallet är skitgammalt och irrelevant.
Citera
2018-02-04, 19:25
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL

Man får kalla det vad man vill men huvudet satt icke fast på kroppen när hon hittades. Om jag nu inte minns helt fel.
Senast redigerad av fuska 2018-02-04 kl. 19:26. Anledning: Telefon..
Citera
2018-02-04, 19:34
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Har inte koll på alla dessa galningar men vill minnas att det fanns en eller två nunnor som gjorde samma resa och som naturligtvis också slutade med döden. Vet inte om det var våldtäkt + mord eller gruppvåldtäktsmord + skändning eller liknande. Det verkar som att darwinismen ändå alltid är närvarande. Är man en extremt naiv jubelidiot(aka vänsterhumanist) så kommer det straffa sig. Det är främst i väst och Sverige som extremt naiva jubelidioter har kunnat klara sig så länge där de levat i en skyddad verkstad.
Citera
2018-02-04, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kad1
Gammalt fall, men lika tragikomiskt än idag...

Naiviteten hos vänstertjejer är verkligen extrem, att kontakten med verkligheten då blir brutal säger sig självt.

Finns nyare fall och detta i Tyskland 2016: https://en.wikipedia.org/wiki/Murder...ia_Ladenburger

Citat:
19-åriga Maria Ladenburger arbetade som volontär på en flyktingförläggning i den tyska staden Freiburg. I oktober hittades hon död. Ett så kallat flyktingbarn från Afghanistan har nu erkänt att han våldtagit och mördat henne.

Hon även var dotter till en högt uppsatt invandrarvänlig EU-tjänsteman vid namn dr. Clemens Ladenburger.
Citera
2018-02-04, 21:02
Medlem
Citat:

https://en.wikipedia.org/wiki/Zaida_Catal%C3%A1n

The body was beheaded presumably as some kind of ritual or statement from the executioners, and the head was not found despite the arresting of two primary suspects by Congolese authorities. The UN was reportedly horrified when a grisly video of the execution of the two UN experts surfaced in April, 2017.
Citera
2018-02-04, 21:25
Medlem
Citat:

I flertalet artiklar har det stått om just halshuggning, efter att hon blivit skjuten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in