2018-02-04, 02:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Faktiskt polisen misstänker att hon blev utsatt för gruppvåldtäkt men killen ville inte ange hans muslim polare:

https://en.wikipedia.org/wiki/Pippa_Bacca

Ja det var flera GM men bara en åkte fast för han var så dum att sno hennes mobil och sätta in sitt egna simkort, detta var ju väldigt omtalat för 10 år sen, varför TS tar upp det nu är ju frågan.

Du är 10 år försen, TS kanske använder internet explorer?
Senast redigerad av qirtero 2018-02-04 kl. 02:04.
Citera
2018-02-04, 02:04
Medlem
Undrar hur dödsupplevesen var ,har själv vart på andra sidan o har varit på bägge ställena så jag undrar hur hon måste ha känt i det där sista att man har blivit rövknullad av mena o sånt när man tror på att
man är så djävla god?
Citera
2018-02-04, 02:10
Medlem
Gammalt fall men ännu en påminnelse om hur skrämmande naiva kvinnor kan vara.
Citera
2018-02-04, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xavian
Gammalt fall men ännu en påminnelse om hur skrämmande naiva kvinnor kan vara.

Som Zaida Catalan som blev halshuggen och sen våldtagen.
Citera
2018-02-04, 03:14
Medlem
det er 9 år siden
https://en.wikipedia.org/wiki/Pippa_Bacca
Citera
2018-02-04, 03:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vitklockan
Som Zaida Catalan som blev halshuggen och sen våldtagen.

Ja naiva dumma feminist kvinnor som försätter andra i fara med sitt nonsens. Hon fick iallafall närkontakt med djungelnegrar såsom hon ville om än i annorlunda form. Rekt!
Citera
2018-02-04, 03:34
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Det finns uppenbarligen rasister i arabvärlden också som inte vill ha främmande element där som försöker förpesta deras världsbild med exotiska idéer.

Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Såklart det inte finns. Det är ett fenomen bland vita. Din rasist.

Nej nej, så kan det ju inte menas heller, det måste ju varit vita rasister som ÅKT DIT NER, och begått handlingen.
Citera
2018-02-04, 07:32
Medlem
Isnatts avatar
Jag har för mig att jag läst om nåt liknande, undra om den personen inte var utklädd till clown till och med. Kanske blandar ihop henne med Pippa.
Citera
2018-02-04, 08:14
Medlem
Frågan borde vara hur vi kan få fler feministkvinnor (de som är bortom räddning) att åka iväg på sådanahär upptåg.

Jag ser framför mig något i stil med rosa bussarna.
Om vi kan börja med Ung Vänster, miljörörelsen och utbildningsväsendets kvinnorgrupper så är vi på god väg.

Darwin hade varit stolt.
Citera
2018-02-04, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T|N|X
Frågan borde vara hur vi kan få fler feministkvinnor (de som är bortom räddning) att åka iväg på sådanahär upptåg.

Jag ser framför mig något i stil med rosa bussarna.
Om vi kan börja med Ung Vänster, miljörörelsen och utbildningsväsendets kvinnorgrupper så är vi på god väg.

Darwin hade varit stolt.

De behöver inte ens åka utomlands. Det räcker med lite uppsökande verksamhet i våra egna utanförskapsområden.

Vet att kommunerna haft projekt där de kört ut rasfrämlingar till 4H gårdar och stall för att de ska få närma sig svenska tonårsflickor.

De borde kunna sjösätta ett nytt event fast tvärtom. Bussa ut vänsterungdom till fritidsgårdar i Tensta och Rosengård ex.
Citera
2018-02-04, 12:42
Medlem
JayJayAdamss avatar
Borde känna empati för kvinnan men gör tyvärr inte det. Däremot gör jag det för hennes familj, först och främst för de ska behöva dras med en dotter som henne och sen dör den naiva flickan.
Citera
2018-02-04, 14:09
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Ännu en naiv vänstertoka och liberal batikhäxa från Italien har fallit offer för sin egna dumhet, efter år av hjärntvätt från ockupationsmaktens system.
Italienskan ville lifta i den muslimska världen i MENA, för att bevisa att det inte är farligt och att alla rasister hemma i vita Europa har fel och har massa "fördomar". Well..

http://www.beaware.one/2018/01/30/na...uess-her-fate/

Nå, vad tycker ni? Hade hon rätt?

Nej, hon har fel, vilket har bevisas gång på gång i Sverige, Tyskland, England, USA på Haiti och i Mellanöstern och Afrika. Feministerna är inget annat än hjärntvättade tokkärringar och nyttiga idioter åt globalisterna.

Men för all del, det västerländska samhället skulle bli bättre om dessa naiva lättpåverkade galenpannor till feminister drog till Afrika och arabvärlden allihopa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in