Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-02-04, 16:20
Medlem
marfokabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FnurrHa
Vilka erkännanden?? Nujens erkänt att de är ekonomiska brottslingar? Har Nujens även erkänt att de har betalat en terrorist??
Utred du vad du vill, men hur kan man begå ekonomisk brottslighet med en terrorist när terroristen ej var terrorist vid det tillfället?

Är du på riktigt så dum i huvudet att du inte förstår vad det hela handlar om i grunden.
Då måste jag förklar. Det handlar om att platta till en präktig, självgod pk-jesus. En person som sitter så högt upp på sin godhetshingst att han tappat perspektiv över sitt egna såsmutisiga handlande.
Om man skriver krönikor om giriga skattesmitare och vikten av en inre moralkompass så bör man offentligt vräkas av hästjäveln med dunder och brak när man blir påkommen med byxorna nerhasade till fotknölarna.
Citera
2018-02-04, 16:22
Medlem
FnurrHas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyranitar
Viktor Banke som advokat tycker inte att det är konstigt att man begår ekonomisk brottslighet med en terrorist. ...

Citat:
Vi måste ge dig perspektiv att jämföra med eftersom du inte är i samma tankar gällande lagar och moral. Att köpa tennisrack är inte ett problem, men att ge betydande penningbelopp utanför svenskt skattesystem till någon (som senare) visar sig vara RA, drar ju givetvis till sig frågeställningar. Du förstår att i en rättstat så är det full rimligt att man utreder samband och frågan varför det skett. Varför tror du att penninglagen finns? Tror du att RA:s vänner sätter över pengar sins emellan och märker det med drottninggatan eller?
Högtravande är bara förnamnet. Du har ju redan lagfört Nujens och anammat "Amerikanska lagar" då du var med och "tackade" inlägget där "Nujens skakar galler"!
Låt det utredas, tills dess kanske du bör anamma dina "lagar och moral".
Citera
2018-02-04, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
På samma sätt kommer Özz intäkter främst från kommuner & landsting som anordnar "temadagar" dit personalen är kommenderade. Likadant med Soran Ismail.

Ja det kan inte vara bra för skattemoralen, att pengar går till individer som Özz och Soran, eller till skattefifflande asyladvokater. Apropå " Vad fan får man för pengarna "
Citera
2018-02-04, 16:36
Medlem
Citat:
På samma sätt kommer Özz intäkter främst från kommuner & landsting som anordnar "temadagar" dit personalen är kommenderade. Likadant med Soran Ismail.

Det är en intressant att det krävs terrorbrott och våldtäkter, för att belysa vilka onda intressen som nästlat sig in, på alla nivåer i samhället, för att skoningslöst slå sönder det som generationer goda människor slitit för.

Det jag är arg för är att ord som "antirasism" och "humanism" har blivit kommersialiserade av folk som gjort en kontraproduktiv klassresa in i fina yrken, där de undergräver allt med sig girighet. Vi ser att kriminella element skaffar sig en fin förpackning, med hjälp av gratis utbildning. De har fått möjligheter i Sverige som de missbrukar för att begå brott.
Citera
2018-02-04, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marfokab
Är du på riktigt så dum i huvudet att du inte förstår vad det hela handlar om i grunden.
Då måste jag förklar. Det handlar om att platta till en präktig, självgod pk-jesus. En person som sitter så högt upp på sin godhetshingst att han tappat perspektiv över sitt egna såsmutisiga handlande.
Om man skriver krönikor om giriga skattesmitare och vikten av en inre moralkompass så bör man offentligt vräkas av hästjäveln med dunder och brak när man blir påkommen med byxorna nerhasade till fotknölarna.
Akilov vistades i landet illegalt och planerade sin attentat. Under tiden jobbade han hos Nujens och fick fet betalt.
Det verkar att hela Nujens klanen lever på det allmänna dvs på våran skattepengar.
Citera
2018-02-04, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum45
Om "komikern" är muslim så förklarar det mycket, en muslim sätter en ära i att lura oss kristna så mycket det bara går. Till och och med så tycker dom det är helt i sin ordning.

Jag håller med om till 100%
Citera
2018-02-04, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FnurrHa
Högtravande är bara förnamnet. Du har ju redan lagfört Nujens och anammat "Amerikanska lagar" då du var med och "tackade" inlägget där "Nujens skakar galler"!
Låt det utredas, tills dess kanske du bör anamma dina "lagar och moral".

Ja du älskar ju terrorister och tycker att hela Nujen familjen är oskyldiga i sin helhet, samt att det är okej att strunta i att betala skatt och att det är okej att utnyttja invandrare och papperslösa. Där skiljer vi oss åt. Kan vi ta tråden vidare nu?
Citera
2018-02-04, 16:48
Medlem
Citat:
Jag får däremot ta och säga att det är vidrigt gjort att Aftonbladet och Expressen att starta hetsen mot Özz genom bilder på honom tillsammans med RA, hade jag varit Özz hade jag stämt tidningarna nått så förbannat. Han har ett ansvar, men det är ju släktingarna som har gjort de stora övertrampen (som behöver utredas).

Det är vidrigt att TV, och media i allmänhet är så tyst om saken när det handlar om grov skattebrott, terrorism mm.
Citera
2018-02-04, 16:49
Medlem
Citat:
Ja du älskar ju terrorister och tycker att hela Nujen familjen är oskyldiga i sin helhet, samt att det är okej att strunta i att betala skatt och att det är okej att utnyttja invandrare och papperslösa. Där skiljer vi oss åt. Kan vi ta tråden vidare nu?

Glömde: Du gillar inte barn heller
Citera
2018-02-04, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky12
Det är vidrigt att TV, och media i allmänhet är så tyst om saken när det handlar om grov skattebrott, terrorism mm.

Ja det är det.
Citera
2018-02-04, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Den uteblivna folkstormen beror nog på PK pressens locket på i det här fallet.
Vilken invandrande kan ha en villa som är värd 18 miljoner?
En svensk som jobbar hela livet kan inte drömma om det. Det kan man inte få på laglig väg. Det vet ju alla.
Citera
2018-02-04, 16:57
Medlem
Old-Crows avatar
Citat:
Du verkar ju inte heller ha något viktigare att pyssla med. Varför skriver du då själv flera inlägg i den här tråden?

Nu fattar jag ju sedan innan att du är ett troll, men ändå.
Det här lär definitivt inte lägga sig bara för att du & dina uppdragsgivare önskar det.

Özz "karriär" är över.
Jag är böjd att hålla med. Det finns faktiskt en möjlighet att även Özz, precis som du, kommer att sluta sina dagar fet och kraftlös av att ständigt sitta vid datorn och spekulera på Flashback innehavandes ett ytterst begränsat ordförråd ("pajas", "halmhatt" mm). Ett råd; läs en bok och börja motionera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in