Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Madsen kan ju ha menat att det var just då eller aldrig. Att det inte skulle gå att få till en intervju under den resterande tiden Wall fanns i landet. Eller så kryddade han intervjun med en ubåtsfärd. Något som inte hade varit aktuellt tidigare, eftersom artikeln skulle handlat om Madsens raketprojekt.
Ja, dessa "lockbeten" eller andra förslag, som inte gick att neka till....Frågan är om vi får veta, för det gnager iaf. lite i mig, varför var KW så desperat att "få" en intervju med den "store" Madsen. ( Idag vet vi vilken patetisk stackars ynkling och liten nolla han är, jag tycker synd om honom, för jag anar en klart autistisk läggning, men det är en annan sak..).
Vad jag förstår, var pojkvän och ett antal festdeltagare med nere vid kajen och vinkade farväl till KW, det är lite läskigt och surrealistiskt, men ändå en krass verklighet, ....obehagskänslor...overkligt, men ändå en realitet!!!
Oavsett, igen, det som återstår av mitt intresse att leva med i detta osannolika brott, är dels vad PM och advokaten lägger fram under rättegången, dels vad de tre i juryn dömer. Att domen, troligtvis livstid eller förvaring, blir överklagad, är väl ingen Einstein....