2018-02-02, 23:35
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av used66
grattis däremot till united som slumpmässigt råkade få fram en generation som utgav grunden i deras framgångar. hur ser det ut idag? rashford? mål var 3-4 match.

Ja United får i varje fall fram någon ur egna leden som kan göra mål. Hur många akademispelare i årets City har gjort mål i Premier League? Just det 0 st.

Vet du ens när en egenfostrad spelare senast gjorde mål för City i PL? Jag vet svaret, frågan är om du vet det.
Citera
2018-02-02, 23:44
Medlem
Rdealss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Vet du ens när en egenfostrad spelare senast gjorde mål för City i PL? Jag vet svaret, frågan är om du vet det.

Ska vi gissa att used66 höll på någon annan då?
Citera
2018-02-03, 12:53
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ja United får i varje fall fram någon ur egna leden som kan göra mål. Hur många akademispelare i årets City har gjort mål i Premier League? Just det 0 st.

är du verkligen moderator här? haha. tänk vad känsligt att jag inte oreserverat hyllar en medelmåtta som rashford, eller kanske anser du att han är världsklass? gällande egen produkt som gör mål för mitt favoritlag så är jag inte det minsta intresserad. jag följer mitt lag alldeles oavsett om city spelar med 1 engelsman i startelvan. personligen tror jag starkt på phil foden. redan i alagstruppen men skadad sedan någon månad tillbaka. killen är dock bara 17 år så...

gällande kunskaper om united så kan jag lugnt skriva att jag slår de flesta UNITED FANS, som ofta knappt vet vem som ingår i alagstruppen. snacka om plastfans!
Citera
2018-02-03, 13:03
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rdeals
Ska vi gissa att used66 höll på någon annan då?

jag kan informera dig om att jag höll på city när vi körde med corrigan, power, mckenzie, tommy hutch, gerry gow, asa hartford, steve daley, tommy caton och nicky reid.

självklart var du inte med på den tiden. du sitter väl nu och googlar upp namnen för att se om jag ljuger eller inte. haha.

har genomlidit de svåra åren. 80 talet och delar av 90 talet tunga. men har ju alltid gjort bra ifrån oss mot scum.

cheers mate!
Citera
2018-02-03, 15:04
Moderator
zanteras avatar
Citat:
jag kan informera dig om att jag höll på city när vi körde med corrigan, power, mckenzie, tommy hutch, gerry gow, asa hartford, steve daley, tommy caton och nicky reid.

självklart var du inte med på den tiden. du sitter väl nu och googlar upp namnen för att se om jag ljuger eller inte. haha.

har genomlidit de svåra åren. 80 talet och delar av 90 talet tunga. men har ju alltid gjort bra ifrån oss mot scum.

cheers mate!

Om du nu är såpass gammal - skäms du inte över att att du är mer omogen än en 15 åring? Man borde ju ändå tycka att någon från den äldre generationen har mognat lite mer än att kasta runt förolämpningar som om det vore lågstadiet.
Citera
2018-02-03, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Om du nu är såpass gammal - skäms du inte över att att du är mer omogen än en 15 åring? Man borde ju ändå tycka att någon från den äldre generationen har mognat lite mer än att kasta runt förolämpningar som om det vore lågstadiet.

Ähh..jag har varit Wolves sedan 1977 och jag tycker att både Citeh som Manure fans är plastmuppar.
Citera
2018-02-03, 17:07
Medlem
Jag känner faktiskt en riktigt trevlig person som håller på city, men han har hållit på dom i typ 20 år pga att hans barndomsidoler Oasis är city fans.
Citera
2018-02-03, 19:24
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
är du verkligen moderator här? haha. tänk vad känsligt att jag inte oreserverat hyllar en medelmåtta som rashford, eller kanske anser du att han är världsklass? gällande egen produkt som gör mål för mitt favoritlag så är jag inte det minsta intresserad. jag följer mitt lag alldeles oavsett om city spelar med 1 engelsman i startelvan. personligen tror jag starkt på phil foden. redan i alagstruppen men skadad sedan någon månad tillbaka. killen är dock bara 17 år så...

gällande kunskaper om united så kan jag lugnt skriva att jag slår de flesta UNITED FANS, som ofta knappt vet vem som ingår i alagstruppen. snacka om plastfans!

Som vanligt ska du dra in faktorer som inte har ett dugg med inlägget att göra. Att jag är moderator har precis ingenting med engelsk fotboll att göra.

Jag har aldrig sagt att Rashford är världsklass och det är inte många United-supportrar som sagt heller.

Skräll att ett City-fan inte bryr sig vart spelarna kommer ifrån. Och du säger att du kan så mycket om United, men du kan fortfarande inte svara på min fråga jag ställde i tidigare inlägg.
Citera
2018-02-04, 02:18
Medlem
foool13s avatar
Sturridge spelar i ett eget tempo har jag förstått efter dagens match.. Slow Motion.

WBA-hemmadebut.
Citera
2018-02-04, 04:42
Medlem
Citat:
Som vanligt ska du dra in faktorer som inte har ett dugg med inlägget att göra. Att jag är moderator har precis ingenting med engelsk fotboll att göra.

Jag har aldrig sagt att Rashford är världsklass och det är inte många United-supportrar som sagt heller.

Skräll att ett City-fan inte bryr sig vart spelarna kommer ifrån. Och du säger att du kan så mycket om United, men du kan fortfarande inte svara på min fråga jag ställde i tidigare inlägg.

Asså håller inte på city eller United, men det är 2018, alla spelare spelar för pengar säkert 90% iaf. Så varför ens bry sig längre vart spelarna kommer ifrån?
Citera
2018-02-04, 09:16
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drugsarebadd
Asså håller inte på city eller United, men det är 2018, alla spelare spelar för pengar säkert 90% iaf. Så varför ens bry sig längre vart spelarna kommer ifrån?

Är man svensk ska man nog enbart hålla mun om andra spelars etnicitet om man håller på en utländsk klubb. Tycker jag, de värsta som finns dock är afrikaner som skriver som det saknas 18 bokstäver på deras tangetbord om hur bra chelsea är och dåliga manu är tex.
Citera
2018-02-04, 11:32
Medlem
used66s avatar
Citat:

om du är läskunnig så frågade jag dig om du ansåg att rashford är värlsklass. varför är det viktigt från vilket land spelare i ens favoritlag kommer ifrån, det antyder du med all tydlighet att det är. varför?

unitedsupportrar har som vana att vilja utnämna deras nyköp som världsklass, en del i arrogansen. jones och smalling två exempel på spelare som man ropade högt över som "världsklass". blev kanske inte riktigt så...lindelöf har man varit lite mer försiktig med "blivande världsback". skrattretande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in