2018-02-04, 02:31
Medlem
HateWrecks avatar
Om man spelade in en till lågbudgetserie med knappa produktionsmedel,
stöpt i samma freakshowformat som Wahlgrens Währld fast med Anna..
Då skulle man kunna döpa den serien till 'Books Bubbla'
Ba-dum-tish!
Citera
2018-02-04, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Om man spelade in en till lågbudgetserie med knappa produktionsmedel,
stöpt i samma freakshowformat som Wahlgrens Währld fast med Anna..
Då skulle man kunna döpa den serien till 'Books Bubbla'
Ba-dum-tish!

Problemet är att ingen tv-kanal i Sverige vill ta i henne med tång, dels för att hon är helt slutbränd i hjärnan, dels för att hon har för liten fanbase. Sen besitter hon väldigt låg intelligens till att komma på smarta roliga kreativa saker. Hennes serie skulle typ gå ut på att hon går runt på stan och gör ingenting och bara ljuger och pratar om sig själv.

Jag tror helt ärligt att hon aldrig skrivit text till en låt helt själv. Eller ens en vers eller ens 2 rader, som duger. Hon är INGENTING. Skulle vara kul om hon kunde skriva nån låt eller så, så man kan få hum på hur vass hon är i fingrarna.

Jag lovar, jag kan prutta fram en låt med mitt arsle bättre än hon nånsin kommer kunna
Senast redigerad av Ollebolle1g 2018-02-04 kl. 02:39.
Citera
2018-02-04, 02:49
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Problemet är att ingen tv-kanal i Sverige vill ta i henne med tång, dels för att hon är helt slutbränd i hjärnan, dels för att hon har för liten fanbase.

Det stämmer.
Fast när man ska fylla sändningstid med trams, helst utan några kostnader
som helst är det bra med föredettingar som hungrar efter uppmärksamhet.
Pernilla må vara bombad på ett mer sympatiskt vis, men hon är inte direkt
den skarpaste lien på logen hon heller. Inte speciellt mycket längre eller
mer aktuellt CV. Men onekligen mer sympatisk..

Citat:
Jag lovar, jag kan prutta fram en låt med mitt arsle bättre än hon nånsin kommer kunna

Jaa.. Ni kunde ju ställa er på alla fyra brevid varandra och tävla
eller rent av fisa en duett!?
Citera
2018-02-04, 03:05
Medlem
MassiveBs avatar
TV3 skulle ju kunna göra en svensk variant på “Here comes Honey Boo Boo”. Det passar så bra in!

https://youtu.be/xmd1b2Lf6yU
Citera
2018-02-04, 03:24
Medlem
Citat:
Det stämmer.
Fast när man ska fylla sändningstid med trams, helst utan några kostnader
som helst är det bra med föredettingar som hungrar efter uppmärksamhet.
Pernilla må vara bombad på ett mer sympatiskt vis, men hon är inte direkt
den skarpaste lien på logen hon heller. Inte speciellt mycket längre eller
mer aktuellt CV. Men onekligen mer sympatisk..

Jaa.. Ni kunde ju ställa er på alla fyra brevid varandra och tävla
eller rent av fisa en duett!?

Det går inte ens att jämföra Pernilla med Tunnan. Det går att försöka göra det, men det kommer inte att gå. Om vi säger såhär, Tunnan får inte ens vara förband till Pernilla. Tunnans existens bygger inte på nånting förutom att en missbildad spermie råkade krocka med ett ägg en gång i tiden. Pernillas CV är mycket mer gediget än Tunnans. Speciellt nu med sin show, så är hon på väg att bli folklig, hon har begåvade barn också. Tunnans barn vet vi alla redan vad man tycker och tänker kring. Pernilla kan pensionera sig om hon vill, Tunnan skulle få tigga pengar av socialen om hon skulle tänka på samma sak. Och du vet inte vad du snackar om.
Citera
2018-02-04, 05:24
Medlem
HÄR kan man se Tunnans 16-17 sekunder i rampljuset för denna gången

https://www.svtplay.se/klipp/16889830/mellobrus
Senast redigerad av Ollebolle1g 2018-02-04 kl. 05:26.
Citera
2018-02-04, 07:16
Medlem
Vad det måste svida i Anna att hon inte blev bjuden på efterfesten till mello.
Citera
2018-02-04, 09:20
Medlem
Knullkungens avatar
Lysande analys av Annas uttalanden.
http://tramsfrans.aftonbladet.se/2018/02/2397/
Citera
2018-02-04, 10:07
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Tunnan får inte ens vara förband till Pernilla. Tunnans existens bygger inte på nånting förutom att en missbildad spermie råkade krocka med ett ägg en gång i tiden. Pernillas CV är mycket mer gediget än Tunnans. Speciellt nu med sin show, så är hon på väg att bli folklig, hon har begåvade barn också..

Jag räknar 6 fullängdssläpp för Pernilla och 5 st för Anna. Sen har pernilla tramsat
med lite barnteater och sån skit.
Begåvade barn? De kan ju för guds skull inte ens formulera fullständiga meningar?

Wahlgren är som sagt betydligt mer sympatisk men det är inte likställt med någon
bländande talang.
Det är dock festligt att alla Wahlgrenarna efter Christina har ärvt hennes perserkatts-
ansikte.
Det skulle vara käckt om man samlade Christina, Pernilla, Niclas, Linus och klädde dem i
likadana kläder, rakade av dem håret och gav dem likadana peruker.
Det hade blivit världens i särklass läskigaste familjefoto. Samma stora förvånade ögon
som glor från fyra ansikten.. Och sen mitt i allt börjar de hoppa små grodorna.
Senast redigerad av HateWreck 2018-02-04 kl. 10:10.
Citera
2018-02-04, 10:48
Jag tolkar en del som skrivits om hennes "comeback" som att det ska vara flera inslag. Kanske ett per delfinal då?

Vilka fler "produkter" kan det tänkas handla om i så fall? Koncentrerad fjäderboa som utvecklas till fullskalig sådan av några droppar vatten, för nödsituationer? Hopfällbar skämskudde?
Citera
2018-02-04, 12:35
Medlem
godboys avatar
Citat:
Jag räknar 6 fullängdssläpp för Pernilla och 5 st för Anna. Sen har pernilla tramsat
med lite barnteater och sån skit.
Begåvade barn? De kan ju för guds skull inte ens formulera fullständiga meningar?

Wahlgren är som sagt betydligt mer sympatisk men det är inte likställt med någon
bländande talang.
Det är dock festligt att alla Wahlgrenarna efter Christina har ärvt hennes perserkatts-
ansikte.
Det skulle vara käckt om man samlade Christina, Pernilla, Niclas, Linus och klädde dem i
likadana kläder, rakade av dem håret och gav dem likadana peruker.
Det hade blivit världens i särklass läskigaste familjefoto. Samma stora förvånade ögon
som glor från fyra ansikten.. Och sen mitt i allt börjar de hoppa små grodorna.
Nu har jag ju ingenting över till Wahlgren-klanen. Tycker de är förmätna på något sätt. Sen så har de väl haft helt andra förutsättningar än Tunnan. De kommer från en hyfsat stabil familj med goda ekonomiska resurser. Pernilla lär ju haft tillgång till helt annan coachning än Tunnan. Sen att Tunnan är extremt egoistisk och till och mer är mer ointelligent än Pernilla gör ju inte utgångsläget bättre.

Citat:
HÄR kan man se Tunnans 16-17 sekunder i rampljuset för denna gången https://www.svtplay.se/klipp/16889830/mellobrus
Jag såg inte tävlingen igår då jag inte tycker Melodifestivalen är sevärd, bara ett tramsigt barnprogram. Men Tunnan var alltså inte med live då?
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag tolkar en del som skrivits om hennes "comeback" som att det ska vara flera inslag. Kanske ett per delfinal då?
Vilka fler "produkter" kan det tänkas handla om i så fall? Koncentrerad fjäderboa som utvecklas till fullskalig sådan av några droppar vatten, för nödsituationer? Hopfällbar skämskudde?
Ja, jag tolkar det också så. för annars var det väldigt mycket fuzz om ingenting, men så brukar det ju i o f vara med Tunnan. Detta igår var väl ett megaframträdande enligt henne. Men visst, jämför man med att mima ABC på den lokala pizzerian i Lesjöfors så visst.
Citera
2018-02-04, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Vad det måste svida i Anna att hon inte blev bjuden på efterfesten till mello.

För det första, nämn henne alltid vid Tunnan, så allt som redan svider för henne att läsa i denna tråd svider lite till. För det andra, om man skulle fråga Tunnan om det, så skulle Tunnan med största sannolikhet påstå att Tunnan VISST BLEV INBJUDEN, men sånt skit passar inte Tunnan längre..Fetton alltså..Fetton kommer är liksom skapta för att ljuga och förneka allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in