2018-02-04, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Han tänker (tror jag) mer på Italien som land och dess framtid att de har ju ganska stora problem med både invandring och rasism. Han önskar antagligen att Italien inte framställdes så, men för att det ska kunna bli s¨kanske man inte ska ösa in horder av av folkslag in i landet.

Det ena ger ju det andra.

Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Eh ja, vi bryr oss om våra vita bröder och systrar. Detta är Europa, vår kontinent. Inte er. Negrerna har inget i Italien att göra.

Det är skönt att se att vinden vänder över hela den vita världen. Folk börjar vakna. Nationalismen och rasmedvetenheten börjar komma tillbaka. Detta är som ett självspelande piano.

Men vad har du gjort då? Förutom att skriva här för det löser inte jättemycket
Citera
2018-02-04, 01:30
Medlem
happilappis avatar
Vita våldtas och mördas av svarta varje dag. Ingen lyfter ett finger. När någon lackar ur och vill ge igen blir det ramaskri.

Det är det jag har problem med.
Citera
2018-02-04, 02:14
Medlem
Sheen999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Det har dessutom bättre effekt eftersom det skrämmer kollektivet svarta invandrare. De vet att alla riskerar att få plikta om en av dem mördar en italienska.
Vad spelar det för roll? Dom som mördar och våldtar går bara igång på våld och resten kan inte göra något ändå. Förstår frustrationen hos GM men han resonerar fortfarande efterblivet, du också.
Citera
2018-02-04, 02:34
Medlem
dANiis avatar
Kan inte klandra honom.

Var bara en tidsfråga, inte sista gången vi lär se detta.
Citera
2018-02-04, 03:25
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Writer.X
Skrämmande med den totala frånvaron av empati för brottsoffren i denna tråd, i kombination med sympatiyttringar för MGM...

Utan att visa sympatier för någon sida så skapar mångkultur alltid konflikter.
Etniska eller religiösa.
Det är politikers viktigaste uppgift att stoppa utvecklingen.
Citera
2018-02-04, 05:50
Medlem
NickSonnys avatar
Har det framkommit om nåt av offren var laglydiga, eller var allihop illegala invandrare?
Citera
2018-02-04, 07:07
Medlem
Europes avatar
Det har inte framkommit något mer om GM, t.ex. om han har angett ett motiv, en förklaring o.s.v.? Jag är ingen vidare bra på italienska. Det enda jag har sett hittills är lite om vad han gjorde, samt hans bakgrund i Lega Nord och att han är ostraffad sedan tidigare.

Jag förstår att det ser ut som sannolikt politiskt motiverat, eller någon slags hämndaktion, men det skulle ju inte skada med lite mer information. Lega Nord är knappast en politisk våldsgrupp, samt med tanke på att han (enligt uppgift) ska vara ostraffad, så lär han ju i så fall inte tidigare ha begått en massa ideologiskt/politiskt motiverade våldsdåd. Det känns ändå som att det skulle behövas någon slags förklaring till varför han triggades igång nu och inte tidigare. Många anhängare av våldsideologier är ofta även straffade för andra icke-ideologiskt motiverade brott. Det är bara att se på alla våldsbenägna islamister i västländerna, som ofta redan har blivit dömda för diverse brott, t.ex. sexual- och våldsbrott, redan innan de anslöt sig till en islamistisk ideologi.
Citera
2018-02-04, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Det har inte framkommit något mer om GM, t.ex. om han har angett ett motiv, en förklaring o.s.v.? Jag är ingen vidare bra på italienska. Det enda jag har sett hittills är lite om vad han gjorde, samt hans bakgrund i Lega Nord och att han är ostraffad sedan tidigare.

Jag förstår att det ser ut som sannolikt politiskt motiverat, eller någon slags hämndaktion, men det skulle ju inte skada med lite mer information. Lega Nord är knappast en politisk våldsgrupp, samt med tanke på att han (enligt uppgift) ska vara ostraffad, så lär han ju i så fall inte tidigare ha begått en massa ideologiskt/politiskt motiverade våldsdåd. Det känns ändå som att det skulle behövas någon slags förklaring till varför han triggades igång nu och inte tidigare. Många anhängare av våldsideologier är ofta även straffade för andra icke-ideologiskt motiverade brott. Det är bara att se på alla våldsbenägna islamister i västländerna, som ofta redan har blivit dömda för diverse brott, t.ex. sexual- och våldsbrott, redan innan de anslöt sig till en islamistisk ideologi.

(FB) Pollenza, Italien: 18-årig tös hittad död och styckad - nigerian gripen (2018-01-30)

En hämnd för detta
Citera
2018-02-04, 07:45
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Så tar antirasisterna och PK över bara för att en psykiskt instabil råkar skjuta på några mörka. Inte sånt liv när svartingarna mördar, styckar och våldtar. Det var ju inga italienare som blev skjutna, bara några "flyktingar".
Citera
2018-02-04, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Så tar antirasisterna och PK över bara för att en psykiskt instabil råkar skjuta på några mörka. Inte sånt liv när svartingarna mördar, styckar och våldtar. Det var ju inga italienare som blev skjutna, bara några "flyktingar".
Psykiskt instabil?
Citera
2018-02-04, 08:51
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Skrämmande med den totala frånvaron av empati för brottsoffren i denna tråd, i kombination med sympatiyttringar för MGM.

Lågvattenmärke, t.o.m för Flashback?

Vårt land våldtas dagligen utav mena och afrikaner och annat äckligt. Varför skulle vi därmed få empati för att några blir skjutna i italien för?
Citera
2018-02-04, 09:06
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Skrämmande med den totala frånvaron av empati för brottsoffren i denna tråd, i kombination med sympatiyttringar för MGM.

Lågvattenmärke, t.o.m för Flashback?

Tro inte att du får några ryggdunkningar för ditt korkade inlägg. Finns trådar för gråterskor där empati kan avhandlas mellan gråtskvättarna.
En italienarna hämnas en slaktad vacker flicka. Helt normalt och det är inget terrordåd utan rent självförsvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in