2018-02-04, 09:34
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
(FB) Pollenza, Italien: 18-årig tös hittad död och styckad - nigerian gripen (2018-01-30)

En hämnd för detta
Det kan vara så.

Borgmästaren och jag anser att det inte kan uteslutas.
Citat:
Maceratas borgmästare....Även det som hände Pamela är allvarligt. Att händelserna sker så nära varandra gör att man kan tro att det finns en koppling,

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/l1Vz5G/hogerextremist-misstanks-for-rasistdad-i-italien
Citera
2018-02-04, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Det kan vara så.

Borgmästaren och jag anser att det inte kan uteslutas.
Sambandet är glasklart oavsett vad du tror.
Citera
2018-02-04, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Tro inte att du får några ryggdunkningar för ditt korkade inlägg. Finns trådar för gråterskor där empati kan avhandlas mellan gråtskvättarna.
En italienarna hämnas en slaktad vacker flicka. Helt normalt och det är inget terrordåd utan rent självförsvar.
När en Neandertalare med en nazitatuering i pannan hyllas som hjälte undrar man hur det står till med logiken, såvida man inte själv är nazist förstås.
Citera
2018-02-04, 09:44
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traven
När en Neandertalare med en nazitatuering i pannan hyllas som hjälte undrar man hur det står till med logiken, såvida man inte själv är nazist förstås.

Så det är hans utseende och yttre attribut som stör dig! Det kan man inte dömas för utom i din och likasinnades vänstervärld.
Citera
2018-02-04, 09:50
Medlem
Citat:

Jag kan ha missat det, men jag har inte sett någon hylla MGM här i tråden. Däremot så är det ett antal skribenter som ser en uppenbar koppling mellan mordet på italienska tjejen och detta dåd. Även om jag själv inte är helt övertygad om kopplingen så måste jag erkänna att det ter sig högst sannolikt.

Och det är ungefär så vi människor fungerar: när tillräckligt många ur en identifierbar minoritetsgrupp betett sig tillräckligt illa under tillräckligt lång tid så kommer den dominerande gruppen i samhället att göra något åt saken. Och när så sker kommer det att drabba alla ur gruppen, vare sig de är skyldiga till något eller inte.
Citera
2018-02-04, 09:51
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Har det framkommit om skytten kanske kände den mördade flickan sedan tidigare. Det är tydligen en ganska liten stad så det känns ju fullt möjligt.
Citera
2018-02-04, 09:52
Medlem
Returpappers avatar
Citat:

Var hyllas vem som hjälte? Vi avhandlar varför han gjorde det inte vad han var, som jag förövrigt inte alls känner till. Vilket betyder det har inte med saken att göra det var ett självförsvarsuppdrag att stoppa slöddret.
Svt gjorde i första rapport 18.00 i går ett inslag om rasistdåd. Ingen som helst koppling till mordet på flickan. Så spelar PK propagandisterna sitt fulspel. I senare rapport känd de sig tvungna att ta med det i ett inslag efter, troligen på grund av att det blivit nerringda.
Citera
2018-02-04, 09:53
Bannlyst
Det är inte alls säkert att negrerna var oskyldiga. Kanske sköt han underhuggare till den negergris som styckade kvinnan? Han var en stor knarklangare vilka oftast umgås med andra knarklangande landsmän. Denne samarit ville väl få stopp på negerknarket i området en gång för alla.

Vad SvT anser vara rasism och inte är helt irrelevant eftersom SvT drivs av marxistiska element.
Citera
2018-02-04, 09:56
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Djäklar vilket liv det blev bara för att det var en från Lega Nord. Så himla farligt var det väl inte? Det finns redan alldeles för många snyltare.
Senast redigerad av Dr.Krankentot 2018-02-04 kl. 10:08.
Citera
2018-02-04, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Har det framkommit om skytten kanske kände den mördade flickan sedan tidigare. Det är tydligen en ganska liten stad så det känns ju fullt möjligt.

Flickan var från Rom och hade rymt från ett behandlingshem. Hon uppsökte nigerianen för att köpa heroin men blev mördad. Så troligen kände inte skytten flickan eftersom hon bara varit i området några månader, på behandlingshem dessutom.
Citera
2018-02-04, 09:59
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Flickan var från Rom och hade rymt från ett behandlingshem. Hon uppsökte nigerianen för att köpa heroin men blev mördad. Så troligen kände inte skytten flickan eftersom hon bara varit i området några månader, på behandlingshem dessutom.
Ok, tack.
Citera
2018-02-04, 10:04
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
SVT gjorde i första rapport 18.00 i går ett inslag om rasistdåd.

Media på vänsterkanten har inget intresse av att rapportera händelser som kan försämra människors syn på massinvandring och islamisering.
Om det så skulle innebära att man tvingas till rena lögner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in