2018-02-03, 17:19
Medlem
sulan9910s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jag älskar den.

Att skjuta svarta och sen komma med flaggan har såklart inget samband. Jävla nöt.

Han kanske oxå älskar den italienska flaggan som du och brukar vira in sej i den på fritiden so what? Du har konstiga ideer om flaggor bara. Varför hetsa du upp dej för detta? Är det mycket viktigt för dej?
Citera
2018-02-03, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Jo. Men jag vill exempelvis också minnas att när italiensk polis rensade i zigenarlägren i Rom för några år sen så rapporterades det här med en viss avsmak. När fransk polis ett tag efter det gjorde nåt liknande var tongångarna i rapporteringen inte lika kaxiga (utan då stod man i princip i givakt).

Italienarna har fått stå ut med mycket när det gäller romer och migranter. Såg ett inslag i somras där boende protesterade mot ett zigenarläger på typ parkeringen nedanför. Vi är inte rasister, inledde talesmannen (en vanlig medelrossi), men vi är inte så förtjusta i att de eldar miljöfarligt gods utanför där vi bor (röken innehåller gifter).

Sen så är inte alla italienare rasister - snarare tvärtom. Visar man dem respekt så får man respekt tillbaka. Visst, jargongen och attityden hos italienare kan upplevas som kaxig, men de är så utan att för den skull mena illa. Högt i tak, och man ger och tar.
Ja, problemen har varit och är enorma. De har inte tvingats ge igen för skoj skull. Och mycket av det har fördömts.
Citera
2018-02-03, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sulan9910
Han kanske oxå älskar den italienska flaggan som du och brukar vira in sej i den på fritiden so what? Du har konstiga ideer om flaggor bara. Varför hetsa du upp dej för detta? Är det mycket viktigt för dej?
Det är ju du som grinar för att han uppenbart inte diggar svarta och markerade det med att skjuta på dem och sen visa sin flagga. Jag skiter väl i det men jag hycklar ju fan inte.
Citera
2018-02-03, 17:27
Medlem
sulan9910s avatar
Citat:
Det är ju du som grinar för att han uppenbart inte diggar svarta och markerade det med att skjuta på dem och sen visa sin flagga. Jag skiter väl i det men jag hycklar ju fan inte.

"Grinar"?? Hur gammal är du? 12? Han virade in sej i flaggan för att han älskar den. Han gör säker det när italien spelar fotboll oxå. Han går säkert med flaggan överallt och men din sjuka hjärna kan liksom inte acceptera att italienare är extremt patriotiska och älskar sin flagga. Du är en stor hycklare eftersom du påstår att du själv älskar den italienska flaggan men inte kan acceptera att den här mannen oxå gör det. Men du kanske bara är avundsjuk?
Senast redigerad av sulan9910 2018-02-03 kl. 17:29.
Citera
2018-02-03, 17:28
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Ja, och nu kan du ge dig fan på att judisk media i Italien och i hela världen kommer att kastrera denna vita man och alla andra riktiga italienare. Det kommer höjas krav från judarnas håll att italienare i skolan måste lära sig "allas lika värde" och "feminism", samt hata sig själv ännu mer. Säkert kommer de ringa till cuck-påven i den korrupta katolska kyrkan, som slickar negerinvandrares fötter och tvättar dem rena, så han fördömer alla vita italienare för deras "rasism" och att fler negrer måste släppas in.

Jag vet inte, men tror inte man sätter sig lika lätt på italienare som på svenskar. Vi vet att vi kommit framåt den dag Paolo kommenterar reaktionen i mer neutrala termer.
Citera
2018-02-03, 17:29
Medlem
Citat:
italienare är extremt patriotiska och älskar sin flagga.
Bra, det var dit jag ville komma.
Citera
2018-02-03, 17:33
Medlem
sulan9910s avatar
Citat:
Bra, det var dit jag ville komma.

Varför sa du inte det då? Och det är ju inget nytt heller..
Citera
2018-02-03, 17:33
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Svarta mördar, styckar och våldtar vita på daglig basis. Och media blir hysteriska när en vit jämnar ut statistiken med någon %.
Du menar någon ‰ ?

(IOFS, bara för att de mördarna är djur så ska ju inte vi bli mördande djur...)
Citera
2018-02-03, 17:34
Medlem
En italiensk Sune Mangs. Tankarna går till de som drabbats av denne vansinniga människas framfart.
Citera
2018-02-03, 17:35
Medlem
Citat:
Varför sa du inte det då?
Att den extrema patrioten hade agg mot svartingarna och är med i Lega Nord och att det var rasistiskt? Jag vet inte, men nu sa jag det.
Citera
2018-02-03, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
En italiensk Sune Mangs. Tankarna går till de som drabbats av denne vansinniga människas framfart.
Vad är det vansinniga i det han gjort?
Citera
2018-02-03, 17:38
Medlem
sulan9910s avatar
Citat:
Att den extrema patrioten hade agg mot svartingarna och är med i Lega Nord och att det var rasistiskt? Jag vet inte, men nu sa jag det.

Vad har det med flaggan att göra? Norrmän viftar som galningar med sina flaggor och virar in sej oxå. Din slutledningsförmåga är ju som en 5-årings.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in