2018-02-03, 15:40
Medlem
Märkligt att det blir större rubriker när det skjuts i Italien än när det händer dagligen i Malmö.
Citera
2018-02-03, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Italien har vad jag förstått fått ta en stor smäll iom flyktingkrisen de senaste åren. Nu börjar väl helt enkelt befolkningen få nog, terrordåd, förmodligen ökade gruppvåldtäkter (och "vanliga" våldtäkter) med tanke påv den rådande våldtäktskulturen som ofta råder i de länder flyktingarna kommer ifrån. (Finns ju vissa länder i Afrika dä över 50% utav alla GIFTEMÅL börjar med att mannen våldtar kvinnan). De värderingarna fungerar ju inte riktigt med det stadie i utvecklingen som vi här längre norrut i västvärlden har byggt upp. Ska vi börja prata om giftemål som inleds med våldtäkt får vi ju gå tillbaka till medeltiden här i Sverige till exempel.

Jag är inte ett dugg förvånad, kommer säkert se mer utav såna här händelser i framförallt Tyskland och senare säkert Sverige när folk börjar få nog på allvar.

Hur har Italien haft det ekonomiskt de senaste åren? Det kan ju också vara en faktor som höjer trycket i tryckkokaren som nu är påväg att explodera. Spännande tider. Tragiska tider.

Du har många rätt men denna killen som utlöste hämndaktionen har nog inte ens dödat tjejen. Dödsorsaken har inte kunnat bevisas och troligtvis har hon dött av en en överdos varpå han fått panik och velat få bort kroppen. Han är inte misstänkt för mord.

Med detta sagt så har du inte alls den där vidriga behandlingen av italienska kvinnor som det ex är i Sverige. Tom IS uttryckte ju rädsla för att ta sig in i Italien. Så det finns liksom inga tveksamheter i vad folket står i relation till folk som inte tar seden dit de kommer.
Citera
2018-02-03, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WbZV
Märkligt att det blir större rubriker när det skjuts i Italien än när det händer dagligen i Malmö.
Nu var det en vit som sköt svarta, i Malmö är det invandrare som skjuter andra invandrare.
Citera
2018-02-03, 15:46
Medlem
AltKnights avatar
Som vanligt undanhåller aftonbladet viktiga bitar och skriver inget (när jag kollade iaf) i sin artikel om att skjutningen föregåtts av ett mord på en italiensk flicka av en afrikan.

Hoppas det blir mera sådana här typer av hämndaktioner, det kanske i alla fall till viss del kan avskräcka MENA-folket och afrikanerna att härja i Europa som dom gör.
Citera
2018-02-03, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Nu var det en vit som sköt svarta, i Malmö är det invandrare som skjuter andra invandrare.

Ja, och nu kan du ge dig fan på att judisk media i Italien och i hela världen kommer att kastrera denna vita man och alla andra riktiga italienare. Det kommer höjas krav från judarnas håll att italienare i skolan måste lära sig "allas lika värde" och "feminism", samt hata sig själv ännu mer. Säkert kommer de ringa till cuck-påven i den korrupta katolska kyrkan, som slickar negerinvandrares fötter och tvättar dem rena, så han fördömer alla vita italienare för deras "rasism" och att fler negrer måste släppas in.
Citera
2018-02-03, 15:48
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Verkar vara en vit man klädd i Italiens flagga

Videosnutt
https://twitter.com/palmaget/status/959760600271343618

Eftersom han är ljushyad så måste han vara psykiskt sjuk...
Eller en av de sista som faktiskt är psykiskt frisk.
Viva le resistance.
Citera
2018-02-03, 15:57
Medlem
Enoch.Thulins avatar
I det klanbaserade samhälle som är på väg att växa fram i Europa så är det så här det fungerar.
Om ni dödar någon från vår grupp, så dödar vi ett gäng från er grupp, i en evig våldsspiral.

Det var så här det blev.
Citera
2018-02-03, 16:00
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Med detta sagt så har du inte alls den där vidriga behandlingen av italienska kvinnor som det ex är i Sverige. Tom IS uttryckte ju rädsla för att ta sig in i Italien. Så det finns liksom inga tveksamheter i vad folket står i relation till folk som inte tar seden dit de kommer.

Det sista här förstod jag inte riktigt. Gör du en jämförelse mellan Sverige och Italiens kvinnor..? Kanske bara är jag som supit bort för många hjärnceller under afterworken, men kan du förklara vad du menar
Citera
2018-02-03, 16:03
Medlem
Citat:
Det sista här förstod jag inte riktigt. Gör du en jämförelse mellan Sverige och Italiens kvinnor..? Kanske bara är jag som supit bort för många hjärnceller under afterworken, men kan du förklara vad du menar
Citat:
Italien har vad jag förstått fått ta en stor smäll iom flyktingkrisen de senaste åren. Nu börjar väl helt enkelt befolkningen få nog, terrordåd, förmodligen ökade gruppvåldtäkter (och "vanliga" våldtäkter) .
Det är ju så det är i Sverige men inte alls lika vanligt i Italien.
Citera
2018-02-03, 16:04
Medlem
Jag finner det lustigt att mannen som mördade dessa sex migranter misstänks för rasistiska motiv. Men inte ett ord om migrantens mord på den stackars flickan, det var ingen rasism så klart?
Citera
2018-02-03, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Jag finner det lustigt att mannen som mördade dessa sex migranter misstänks för rasistiska motiv. Men inte ett ord om migrantens mord på den stackars flickan, det var ingen rasism så klart?
Mannen mördade inga migranter och migranten är inte misstänkt för mord då allt tyder på en överdos.
Citera
2018-02-03, 16:14
Medlem
ThuleSocietys avatar
Klart som fan att folk till slut lackar ur. Negrerna kommer dit och tror att dom kan bete sig hur som helst.

Om ni tror att det är illa i Sverige så har ni aldrig varit i Italien. Nästan varje stad i Italien är som Malmö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in