2018-02-02, 21:10
Medlem
Paisanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Mm, JB visste förmodligen om att alla inte skulle tycka att hans tilltag var så festligt. Nu återstår bara att du förklarar varför du berättar detta för mig, som om jag behövde få veta det.

För att du normaliserar hans tilltag och försöker förringa hans beteende.
Citera
2018-02-02, 21:10
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paisano
För att du normaliserar hans tilltag och försöker förringa hans beteende.
Ah, du har läst fel helt enkelt. Då förstår jag.
Citera
2018-02-02, 21:15
Medlem
Paisanos avatar
Citat:
Ah, du har läst fel helt enkelt. Då förstår jag.

Nej. Då har du uttryckt dig fel. Det är upp till förmedlaren att se till att läsaren uppfattar korrekt.
Citera
2018-02-02, 21:16
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Nej. Då har du uttryckt dig fel. Det är upp till förmedlaren att se till att läsaren uppfattar korrekt.

Nej, det skulle jag inte tro.
Citera
2018-02-02, 21:19
Medlem
Paisanos avatar
Citat:

Nej, det skulle jag inte tro.

Inte?

"Han har helt klart en poäng i att det verkar vara onanitabut som lockar fram den besinningslösa vreden i folk."

Ponera att han bajsade på träninhsredskapen och torkade av efter sig.
Citera
2018-02-02, 22:21
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Inte?

"Han har helt klart en poäng i att det verkar vara onanitabut som lockar fram den besinningslösa vreden i folk."

Ponera att han bajsade på träninhsredskapen och torkade av efter sig.
Eftersom sperma inte är att jämställa med bajs i hygienhänseende anser jag att du just illustrerade det påstående du citerade. Varför genast drämma i med bajsjämförelser? Är det för att det här får dig att förlora sinnet för proportioner?
Citera
2018-02-03, 10:25
Medlem
Triplefaces avatar
Citat:
Eftersom sperma inte är att jämställa med bajs i hygienhänseende

Jag tycker att det är det. Det luktar inte lika äckligt och det är inte lika svårt att få bort, men jag äcklas minst lika mycket av det. Skulle tycka att det var äckligare att få någon annans sperma på min hand eller mina träningskläder än att få bajs.
Citera
2018-02-03, 12:15
Medlem
"Den som för oljud på allmän plats eller annars offentligen beter sig på ett sätt som är ägnat att väcka förargelse hos allmänheten, döms för förargelseväckande beteende till penningböter."

Kanske sagts tidigare men nog fan är det brottsligt.

Kan även dömas för sexuellt ofredande beroende på om någon blivit direkt drabbad (gymägaren tex)
Citera
2018-02-03, 12:24
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tripleface
Jag tycker att det är det. Det luktar inte lika äckligt och det är inte lika svårt att få bort, men jag äcklas minst lika mycket av det. Skulle tycka att det var äckligare att få någon annans sperma på min hand eller mina träningskläder än att få bajs.
Ja, folk kan ju ha allsköns neuroser, men bakteriefloran i sperma går inte att jämföra med den i bajs. Alltså är de inte jämförbara i hygienhänseende.
Citera
2018-02-03, 13:29
Medlem
Varför försöker inte media få tag på honom & fråga varför han har gjort detta, hur han har tänkt (om han tänkt) osv? Det kan ju inte vara svårt att hitta honom om dom försöker. Dom brukar ju inte ge sig annars när nåt har hänt. Nån skrev att han inte längre är en offentlig person och därmed inte längre är av intresse att skriva om då han har slutat på svt, men han har ju varit det tills nyligen. Han verkar ju inte vara buskablyg precis så nog borde han kunna svara på lite frågor från media om det han har gjort. Han skulle ju kunna ställa upp & svara anonymt om inte annat.😊 Tidningarna har ju inte namngett honom.
Är det nån som vet hur hans chef fick reda på det? Är det nån kollega till JB som sett det & sen berättat det? Undrar hur hans arbetskompisar har reagerat. Eller kanske dom har vetat om det länge. Om han har verkat vara normal på jobbet i övrigt? Väldigt märkligt beteende i alla fall, speciellt när man annars sitter & läser upp nyheter på tv.
Citera
2018-02-03, 13:52
Medlem
Picamagpies avatar
Citat:
Ja, folk kan ju ha allsköns neuroser, men bakteriefloran i sperma går inte att jämföra med den i bajs. Alltså är de inte jämförbara i hygienhänseende.
Tycker du att det är ett acceptabelt beteende att spruta sperma på gymredskap som andra skall använda? Ja eller nej...
Citera
2018-02-03, 14:04
Medlem
Har sett att man målar upp en bild av folk från Umeå som konstiga i och med JBs beteende. Men har man normal hörsel så är det inte svårt att höra att JB inte är infödd Umebo. Han har någon slags västkustdialekt. Det har man hört när han läst nyheter i tv. Skulle tro att han härstammar från Göteborgstrakten eller däromkring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in