2018-02-02, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
Stackars Vanessa försöker bryta in och få kontakt med Anna hela tiden, men Anna är helt manisk och vägrar släppa skärmen med blicken 😳

Oh ja. Hon har visat samma tendenser i sina andra klipp också. Dom barnen existerar endast för att uppfylla TUNNANS bekräfelsebehov. Men nu har hon liven, och då kan dom lika gärna draaaaa enligt henne
Citera
2018-02-02, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Helt rätt, hon uppför sig som en narkoman.
Fredags glad, kanske något glas vin eller lyckopiller men absolut inte drogad. Magen har blivit rund igen. Dottern svänger med håret. Är dottern 27 år och larvar sig med sin mamma framför en mobilkamera. Skrämmande.
Citera
2018-02-02, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Fredags glad, kanske något glas vin eller lyckopiller men absolut inte drogad. Magen har blivit rund igen. Dottern svänger med håret. Är dottern 27 år och larvar sig med sin mamma framför en mobilkamera. Skrämmande.

Det va dock den yngre dottern, som jag tror är 15. Hon nämnde hennes ålder i dagens live som finns att ladda ner nånstans här bland dom senaste sidorna. Den större filen
Citera
2018-02-02, 21:55
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Tunnan live just nu. Hon har cirka 50.000 i kö som vill följa henne. Troligt Verkar speedad. Vad går hon på?

https://myfile.org/aeOc4ed2b9/3E1A8D...58C329C80F.MP4

Blir lite rädd ner jag ser klippet, skrattar och skriker okontrollerat och det där lite tillgjorda skrattet som enbart låter pressat. Får även känslan av att hon har med Vanessa nu enbart för att det påpekats här att Anna verkar favorisera Felicia och Antonio tidigare.
Senast redigerad av cosmic_dancer 2018-02-02 kl. 21:57.
Citera
2018-02-02, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Det va dock den yngre dottern, som jag tror är 15. Hon nämnde hennes ålder i dagens live som finns att ladda ner nånstans här bland dom senaste sidorna. Den större filen
Ok då har jag hört fel. Är man 15 kan man larva sig lite med mamma, det är väl bara kul. Normala mammor i 50 års åldern leker ju inte framför en mobil som en tonåring. Vita tänder upptill men i underkäken ser de lite svarta ut.
Citera
2018-02-02, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Blir lite rädd ner jag ser klippet, skrattar och skriker okontrollerat och det där lite tillgjorda skrattet som enbart låter pressat. Får även känslan av att hon har med Vanessa nu enbart för att det påpekats här att Anna verkar favorisera Felicia och Antonio tidigare.
Självklart att yngsta dottern är med nu när de äldre kanske vill ut med jämnåriga kompisar en fredagskväll.
Citera
2018-02-02, 22:07
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Självklart att yngsta dottern är med nu när de äldre kanske vill ut med jämnåriga kompisar en fredagskväll.

Ja då får Vanessa vara med, stackars tös
Citera
2018-02-02, 22:17
Medlem
Citat:

Får alltid känslan av att den yngsta dottern vill ha lite koll på morsan när hon
kör sina lives, verkar som hon är orolig att Anna ska skämma ut sig.
Citera
2018-02-02, 22:44
Medlem
Citat:
Pappa jobbar, syskonen ute, ungdomsgården stängd. En mamma som vill synas överallt och tjatar på Vanessa jag sänder live. Tjejen vill nog vara med kompisar, titta på tv eller något med datorn
Citera
2018-02-02, 23:16
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Får alltid känslan av att den yngsta dottern vill ha lite koll på morsan när hon

Känns som att hon skämt ut sig tillräckligt genom att gasta för allt och alla att hon haft sex inne på toan på Ica maxi. Sen allt annat hon också tjäblar om. Dessutom är brorsan dömd våldtäktsman.
Citera
2018-02-02, 23:24
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Pappa jobbar, syskonen ute, ungdomsgården stängd. En mamma som vill synas överallt och tjatar på Vanessa jag sänder live. Tjejen vill nog vara med kompisar, titta på tv eller något med datorn

Ja hon vill troligen leva normalt tonårsliv men med book som mamma är det svårt då hon verkar tycka att det är viktigare att skryta om en fiktiv låtsasvärld och berätta hur mycket Roberto älskar henne. Nu måste anna dessutom bevisa för alla att Vanessa också är viktig

Undrar just om föräldrarna till hennes vänner låter sina döttrar vara hemma där och vistas under samma tak som Antonio. Domen finns ute och jag antar att snacket går på skolan. Hade jag varit förälder hade jag nog inte uppskattat att min dotter var hemma hos dem..... nä det beror inte enbart på antonio
Citera
2018-02-02, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum

I Annas trosförsäljarinlägg så ser man gossen, Antonio söka kontakt. Han undrar om hon fattar att han skall dra nästa dag? Det viftar hon bort. För att hennes trosuppvisningar är på topp. Jag som ALDRIG trott att jag skulle känna empati med det kräket(Antonio) har sedan dess funderat på att FY FAN att växa upp med en så sjuk morsa.

Men journalisterna, med TV4 i spetsen, fortsätter att smöra för Booksan(Bookskam?). Fast man kan tycka att en enkel slagning på google borde ge journalister alternativet att bojkotta fanskapet(Anna Book) helt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in