2018-02-01, 16:31
Medlem
Ephedrines avatar
Nån med mer info?

https://www.youtube.com/watch?v=bn96Jcpct8g
Polisinformatören T*bias K*rlsson avslöjas
Citera
2018-02-01, 16:41
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Nån med mer info?

https://www.youtube.com/watch?v=bn96Jcpct8g
Polisinformatören T*bias K*rlsson avslöjas

https://www.nordfront.se/en-fallstudie-hur-polisen-rekryterar-tjallare.smr

Finns artikel uppe.
Citera
2018-02-01, 18:44
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskanslern
Jag har inte följt NMR särskilt noga så jag kan ha missat något, men jag upplever det som att man sumpar några riktigt bra PR-tillfällen när man inte satsar mer på aktioner som konkret underlättar för vanliga svenskar. Jag tror att många skulle se väldigt positivt på att en organiserad och handlingskraftig grupp med våldskapital t ex patrullerar gatorna, konfronterar blatteslödder som kaosar på bibliotek och i gallerior, kör bort zigenare från olagliga läger osv.

Det finns ett enormt gap i samhället idag där staten har retirerat och samhällskontraktet är brutet. Fältet är öppet för drivna grupper av organiserade människor som går in och fyller tomrummet som ordningsmakten har lämnat efter sig. Väldigt många svenskar som är trötta på blattekaoset skulle välkomna en sådan organisation - inte nödvändigtvis därför att de har blivit ideologiskt övertygade av organisationens budskap utan därför att organisationens insatser faktiskt underlättar deras tillvaro.

Hur ser NMR på detta?
Organisationen genomför redan en del gatupatrullering. Men det finns ju två synsätt: Å ena sidan det du säger att man skapar sympati genom sådana aktioner, å andra sidan vore det dumt att gå statens ärenden och helt dämpa allt blattekaozande (vilket iofs är en omöjlighet att göra) eftersom blattekaozandet är det som får folk att vakna upp. Så baksidan av att vara "lag och ordning"-nationalister är att man minskar förekomsten av sådant som på sätt och vis är politiskt gynnsamt.
Senast redigerad av JuliusSpengler 2018-02-01 kl. 18:54.
Citera
2018-02-01, 18:49
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
För att tysta mig kontaktade en smr-medlem mig och sade sig vara ifrån afa, han skrev att jag skulle bli uthängd om jag inte slutade skriva på flashback, jag fortsatte skriva men de gav inte upp.

Senare kontaktade de mig vid ytterligare två tillfällen via kik, först var det av en person som sade dig vara tjej och nästen 14 men verkade vara mycket äldre. Ett år senare kontaktade de mig igen och sade sig vara intresserad av min religion vintologi men de kom med allt sjukare lögner tills de gav upp.
Låter som att du lider av paranoida vanföreställningar. Motståndsrörelsen skickar alltså 14-åriga tjejer på dig i syfte att??? Kan det inte vara så att skumma människor dras till dig för att du inte är neurotypisk? Kaka söker maka osv.
Citat:
Jag hade respekterat smr mer ifall de hade blivit mer av hollywoodnazister som vill bygga mobila gasugnar och invadera ryssland. Som det är nu så tycker vanligt folk att smr är dårar medan de mer radikala nazisterna ser dem som oseriösa, båda dessa grupper har rätt.
Jag hade respekterat dig om du: 1) Sagt eller gjort något positivt, 2) Inte framstått som ett antisocialt psykfall med autism, och 3) Kanske offrat något själv istället för att sitta och autistposta om vad andra borde göra. Men tyvärr är allt du skriver och gör dynga, du framstår som ett psykfall och du bidrar inte med något till den politiska kampen annat än värdelöst autistpostande... så jag respekterar inte dig och tycker att du borde krypa ner under en sten och stanna kvar där
Citera
2018-02-01, 18:51
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
De anser inte att de missar chanser, de tror att de är felfria och alla som kritiserar dem är avundsjuka pga att de inte är med i sekten.
Autismen slår till igen. Bara för att folk påpekar att du är bitter för att du inte fick gå med i Motståndsrörelsen, så betyder inte det att det är en generell regel att alla människor avfärdas på det viset. Som du ser här ovan har jag inga problem att svara på personen som postade frågan du svarade på och jag tolkade inte det som kritik och hade det varit kritik så hade jag inte sagt att den berodde på avundsjuka.
Senast redigerad av JuliusSpengler 2018-02-01 kl. 18:55.
Citera
2018-02-02, 09:27
Medlem
Närbesläktade folkslag får stanna, om du läser deras partibok '' vår väg ''. Däremot halvsvenskar är väl lite otydligt, om jag har förstått det hela rätt. Det verkar bero på '' vad du är blandad med ''.

'' Vita men svarthåriga '' - Du är medveten om att det alltid har funnits även, mörkare svenskar & germaner? Eller har du fallit för propagandan om att Hitler ville ha ett rike med bara blonda & blåögda?

Titta på tredje rikets ledning, många svarthåriga samt i övriga Tyskland. Jag själv är svarthårig & mina släktträd går tillbaka i Sverige samt Tyskland så långt det går att hitta, dvs ett x antal hundra år.

Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Lite rasfrågor till NMR

1. Polacker, halvjuggar/svenskar, syditalienare och andra vita icke-germaner, ska de utvisas från Sverige enligt NMR?

2. Får romanska och slaviska folk, samt vita halvsvenskar som inte är helgermaner, eller kanske svarthåriga vita människor; får dessa vara medlemmar i NMR och få bo i ert framtida Sverige?
Citera
2018-02-02, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ravjakel
Närbesläktade folkslag får stanna, om du läser deras partibok '' vår väg ''. Däremot halvsvenskar är väl lite otydligt, om jag har förstått det hela rätt. Det verkar bero på '' vad du är blandad med ''.

'' Vita men svarthåriga '' - Du är medveten om att det alltid har funnits även, mörkare svenskar & germaner? Eller har du fallit för propagandan om att Hitler ville ha ett rike med bara blonda & blåögda?

Titta på tredje rikets ledning, många svarthåriga samt i övriga Tyskland. Jag själv är svarthårig & mina släktträd går tillbaka i Sverige samt Tyskland så långt det går att hitta, dvs ett x antal hundra år.

Jag pratar inte om mig själv utan vill veta er raspolitik. Men ni har svarat 2 gånger. Och 2 gånger undviker ni att svara på konkreta frågor.

Det är tydligt att ni germanska NS, vill inte ha östslaver och ni vill inte ha sydslaver (juggar) och ni vill inte ha de vita som är från de romanska länderna (i synnerhet södra Italien, Spanien) och ni vill säkerligen inte ha finnar och samer (mongoloidblod).

Jag är ganska övertygad om att ni far med osanningar. Varför? För ni är helt beroende att hitta fler medlemmar och bundsförvanter för att växa.
Citera
2018-02-02, 09:45
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Jag pratar inte om mig själv utan vill veta er raspolitik. Men ni har svarat 2 gånger. Och 2 gånger undviker ni att svara på konkreta frågor.

Det är tydligt att ni germanska NS, vill inte ha östslaver och ni vill inte ha sydslaver (juggar) och ni vill inte ha de vita som är från de romanska länderna (i synnerhet södra Italien, Spanien) och ni vill säkerligen inte ha finnar och samer (mongoloidblod).

Jag är ganska övertygad om att ni far med osanningar. Varför? För ni är helt beroende att hitta fler medlemmar och bundsförvanter för att växa.

Varför ens ställa frågorna när du ändå inte nöjer dig med svaren utan istället väljer att banka på dina halmgubbar?

(FB) Nordiska motståndsrörelsen tråden, allt om NMR
Citera
2018-02-02, 10:14
Medlem
O.Staafs avatar
Citat:

Östslaver är välkomna. Allt beror på ens rassammansättning, men detta är min personliga åsikt. Läs vår väg, eller sök på nordfront. Kan inte säga vad den officiella positionen vi har kring de enskilda nationella populationerna.
Citera
2018-02-02, 11:08
Medlem
Jag är själv inte involverad som aktivist i Nordiska motståndsrörelsen, däremot följer jag dem och de har min röst som det enda folkvänliga partiet i Sverige.

Om du vill ha konkret information, föreslår jag att du läser deras parti-program samt boken vår väg etc tillsammans med annat material dem har gett ut. Istället för att sitta på flashback & förvänta dig att du ska få korrekta svar.

Rätt dumt när det finns information att få direkt från motståndsrörelsen.

- Vad det gäller Samer så är du helt ute & snurrar, det finns flera uttalanden från ledande inom partiet där dem starkt förklarar att dem inte har några problem med samer. Samerna har sin rätt att leva i Sverige & dessutom så har genetiken & blodet blandats med svenskar i över århundraden.

Citat:

Citera
2018-02-02, 11:58
Medlem
Rikskanslerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusSpengler
Organisationen genomför redan en del gatupatrullering. Men det finns ju två synsätt: Å ena sidan det du säger att man skapar sympati genom sådana aktioner, å andra sidan vore det dumt att gå statens ärenden och helt dämpa allt blattekaozande (vilket iofs är en omöjlighet att göra) eftersom blattekaozandet är det som får folk att vakna upp. Så baksidan av att vara "lag och ordning"-nationalister är att man minskar förekomsten av sådant som på sätt och vis är politiskt gynnsamt.

Jag förstår vad du menar, men jag tycker att analysen är lite väl kategorisk. Väl riktade insatser som på ett tydligt sätt hjälper svenskar mot invandrat slödder gör knappast att folk fortsätter rösta på folkförrädarna - snarare borde det väcka många fler ur koman eftersom de ser att NMR går in och agerar där systemet har svikit.

Många skulle nog sluta lyssna på propagandan om onda massmördare och i stället se handlingskraftiga svenskar som offrar sig för sitt eget folks bästa, vilket i sin tur leder till att organisationen blir ett trovärdigt och attraktivt alternativ.

Som du skriver är det ju ändå en omöjlighet för en organisation som NMR att helt få bukt med mörkerinvasionen, vilket gör att det inte handlar om att lösa statens problem eller hjälpa systemet på något sätt. Det kommer att finna blattekaos så att det räcker och blir över för att radikalisera folk även om NMR går in med några PR-mässigt lyckade aktioner mot väl valda, symboliska situationer.

Men jag förstår att ni har en tydlig strategi när det gäller detta och jag har fått svar på mina frågor, så jag nöjer mig med detta. Tack för svaret.
Citera
2018-02-02, 17:55
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskanslern
Jag förstår vad du menar, men jag tycker att analysen är lite väl kategorisk. Väl riktade insatser som på ett tydligt sätt hjälper svenskar mot invandrat slödder gör knappast att folk fortsätter rösta på folkförrädarna - snarare borde det väcka många fler ur koman eftersom de ser att NMR går in och agerar där systemet har svikit.

Många skulle nog sluta lyssna på propagandan om onda massmördare och i stället se handlingskraftiga svenskar som offrar sig för sitt eget folks bästa, vilket i sin tur leder till att organisationen blir ett trovärdigt och attraktivt alternativ.

Som du skriver är det ju ändå en omöjlighet för en organisation som NMR att helt få bukt med mörkerinvasionen, vilket gör att det inte handlar om att lösa statens problem eller hjälpa systemet på något sätt. Det kommer att finna blattekaos så att det räcker och blir över för att radikalisera folk även om NMR går in med några PR-mässigt lyckade aktioner mot väl valda, symboliska situationer.

Men jag förstår att ni har en tydlig strategi när det gäller detta och jag har fått svar på mina frågor, så jag nöjer mig med detta. Tack för svaret.
Nä, men du har ju rätt i att det inte är så kategoriskt och att sådana aktioner fyller en positiv funktion. Dock bör man också komma ihåg att så länge staten är stark kommer den slå ner på alla som inskränker på våldsmonopolet. Medborgargarden misstänkliggörs alltid i media och polisen är alltid skeptisk till sådana initiativ. Under Husbykravallerna punktrekryterade polisen nationella som ville konfrontera bilbrännande babbar. Så det är inte okomplicerat, men finns såklart en del saker som går att göra med ganska god chans att lyckas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in