Smr är helt klart en sekt
-man ska bara förlita sig på derad nyhetssida, allt annat är förljugen judemedia(som de använder som källor till sina nyheter).
-de tror på många sjuna konspirationsteorier, ex att judar skulle ligga bakom 9/11.
-som medlem förväntas man att vika sitt liv för organisationen.
-folk som lämnar sekten ses som förrädare.
Smr-medlemmar bedrifter ofta hatlanpanjer mot andra nationellt sinnande som inte delar smr:s efterblivna åsikter, ex mot motgift pga att de stödde rätt sida i ukraina konflikten.
För att tysta mig kontaktade en smr-medlem mig och sade sig vara ifrån afa, han skrev att jag skulle bli uthängd om jag inte slutade skriva på flashback, jag fortsatte skriva men de gav inte upp.
Senare kontaktade de mig vid ytterligare två tillfällen via kik, först var det av en person som sade dig vara tjej och nästen 14 men verkade vara mycket äldre. Ett år senare kontaktade de mig igen och sade sig vara intresserad av min religion vintologi men de kom med allt sjukare lögner tills de gav upp.
Jag hade respekterat smr mer ifall de hade blivit mer av hollywoodnazister som vill bygga mobila gasugnar och invadera ryssland. Som det är nu så tycker vanligt folk att smr är dårar medan de mer radikala nazisterna ser dem som oseriösa, båda dessa grupper har rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rikskanslern
Jag har inte följt NMR särskilt noga så jag kan ha missat något, men jag upplever det som att man sumpar några riktigt bra PR-tillfällen när man inte satsar mer på aktioner som konkret underlättar för vanliga svenskar. Jag tror att många skulle se väldigt positivt på att en organiserad och handlingskraftig grupp med våldskapital t ex patrullerar gatorna, konfronterar blatteslödder som kaosar på bibliotek och i gallerior, kör bort zigenare från olagliga läger osv.
Det finns ett enormt gap i samhället idag där staten har retirerat och samhällskontraktet är brutet. Fältet är öppet för drivna grupper av organiserade människor som går in och fyller tomrummet som ordningsmakten har lämnat efter sig. Väldigt många svenskar som är trötta på blattekaoset skulle välkomna en sådan organisation - inte nödvändigtvis därför att de har blivit ideologiskt övertygade av organisationens budskap utan därför att organisationens insatser faktiskt underlättar deras tillvaro.
De anser inte att de missar chanser, de tror att de är felfria och alla som kritiserar dem är avundsjuka pga att de inte är med i sekten.