2018-01-31, 21:04
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Kolla själv hur Oddball läser inlägg de är som fan läser Bibeln.
Tror du på allvar att Oddball ville hindra tråden från spåra ur, så har vi helt enkelt olika åsikter igen,

Jag betackar mig för dina vrickade påstående att jag och vf skulle vara någon slags hemliga Mossadagenter eller vad du nu har fått för dig.

Ingen vill att en tråd ska löpa amok tack vare att användare slänger ur sig ostyrkta påståenden kring gärningsmännen, sånt kan få vilken tråd som helst att tappa fokus - speciellt i inledningen. Sen spelar det ingen roll om det är tomtar, judar, eskimåer eller astronauter som åsyftas.

På allvar så borde du fundera över att söka professionell hjälp, din besatthet av judar är verkligen väldigt osund - förstod hur illa det var när jag läste på Twitter om vad du skriver. Här på forumet dyker du upp i allsköns trådar med ögonen vitt uppspärrade och andan i halsen för att osammanhängande försöka haspla ur dig att det är judar som ligger bakom allt (ont). Det är både hysteriskt roligt (du bjuder på många goda skratt!) men samtidigt sjukt tragiskt att en människa kan falla så djupt ner i galenskapens håla som du gjort. Hoppas du har kraft nog att själv ta dig upp därifrån.

Sen en sak till: det stavas 'parentes' (inte parantes). Vill ju inte att du ska stava fel på själva huvudmomentet i din stora hjärtefråga.
Citera
2018-01-31, 21:11
Medlem
Hela internet är troligen kontrollerat av judarna. Varför ens släppte makteliten internet fritt under början av 90-talet till folket? De tjänar ingenting på ett upplyst folk. Internet är styrs av judarna och de kontrollerar oss alla. Deras robotar och superdatorer dokumenterar allt vi goyrer gör på nätet. Geroge Orwell varnade oss om judarna implict.

Jag vet inte vad FB forums agenda är, men någon yttrandefrihet råder inte. Då hade inte denna tråd ens existerat. Däremot kan jag täönka mig att FB är under enorm press från makteliten att de är tvungna att inskränka sig. Vad som stör användare, är inte de faktum att man inskränker det fria ordet här, det är att man fortsätter att påstå att det finns yttrandefrihet här. Det gör det inte.

Det fanns ju ett judiskt delforum här innan man kunde läsa. Var mkt populärt. Varför stängde man ner detta?
Citera
2018-01-31, 21:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Jag betackar mig för dina vrickade påstående att jag och vf skulle vara någon slags hemliga Mossadagenter eller vad du nu har fått för dig.

Ingen vill att en tråd ska löpa amok tack vare att användare slänger ur sig ostyrkta påståenden kring gärningsmännen, sånt kan få vilken tråd som helst att tappa fokus - speciellt i inledningen. Sen spelar det ingen roll om det är tomtar, judar, eskimåer eller astronauter som åsyftas.

På allvar så borde du fundera över att söka professionell hjälp, din besatthet av judar är verkligen väldigt osund - förstod hur illa det var när jag läste på Twitter om vad du skriver. Här på forumet dyker du upp i allsköns trådar med ögonen vitt uppspärrade och andan i halsen för att osammanhängande försöka haspla ur dig att det är judar som ligger bakom allt (ont). Det är både hysteriskt roligt (du bjuder på många goda skratt!) men samtidigt sjukt tragiskt att en människa kan falla så djupt ner i galenskapens håla som du gjort. Hoppas du har kraft nog att själv ta dig upp därifrån.

Sen en sak till: det stavas 'parentes' (inte parantes). Vill ju inte att du ska stava fel på själva huvudmomentet i din stora hjärtefråga.

Fula härskartekniker och nedtryckande ton från din sida, en jävla pixelsmörja. Här får du en rymdkram

Förövrigt är det bevisat att flashback bedriver en icke-neutral agenda.
Att förbjuda dels trippelparenteserna SAMT ordet trippelparentes från att användas i on-topic inlägg visar klart och tydligt att man INTE är neutral.
Citera
2018-01-31, 21:25
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Hela internet är troligen kontrollerat av judarna. Varför ens släppte makteliten internet fritt under början av 90-talet till folket? De tjänar ingenting på ett upplyst folk. Internet är styrs av judarna och de kontrollerar oss alla. Deras robotar och superdatorer dokumenterar allt vi goyrer gör på nätet. Geroge Orwell varnade oss om judarna implict.

Jag vet inte vad FB forums agenda är, men någon yttrandefrihet råder inte. Då hade inte denna tråd ens existerat. Däremot kan jag tänka mig att FB är under enorm press från makteliten att de är tvungna att inskränka sig. Vad som stör användare, är inte de faktum att man inskränker det fria ordet här, det är att man fortsätter att påstå att det finns yttrandefrihet här. Det gör det inte.

Det fanns ju ett judiskt delforum här innan man kunde läsa. Var mkt populärt. Varför stängde man ner detta?

Hur tänkte du nu? Det borde väl vara tvärtom att tråden skulle ha raderats omgående om det inte rådde yttrandefrihet.

Denna tråden existerar då den inte bryter mot några regler och det är fritt fram att framföra åsikter om judiskt inflytande så länge man håller sig inom Flashbacks regelverk.
Citera
2018-01-31, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Hur tänkte du nu? Det borde väl vara tvärtom att tråden skulle ha raderats omgående om det inte rådde yttrandefrihet.

Denna tråden existerar då den inte bryter mot några regler och det är fritt fram att framföra åsikter om judiskt inflytande så länge man håller sig inom Flashbacks regelverk.

Självklart avser jag inte denna harmlösa tråd, det vet du om. Självklart syftar jag på censuren som pågår. Antingen finns det yttrandefrihet eller inte. Finns inget mellanting.

Det är ok för mig att FB censurerar. Jag förstår helt och hållet. Men det är dags att byta slogan. Yttrandefrihet är lika fjantigt som demokrati är. Två illusioner.

Vad gäller de här med trippelparentserna. Kan det vara att FB får dåliga träffar på google på begreppet "jude" om det står inom trippelparantserna? Också förståeligt då om FB väljer att förbjuda dessa tecken. FB måste också tjäna pengar. Inte gratis precis det här.
Senast redigerad av goyimcuck 2018-01-31 kl. 21:35.
Citera
2018-02-01, 21:46
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Självklart avser jag inte denna harmlösa tråd, det vet du om. Självklart syftar jag på censuren som pågår. Antingen finns det yttrandefrihet eller inte. Finns inget mellanting.

Det är ok för mig att FB censurerar. Jag förstår helt och hållet. Men det är dags att byta slogan. Yttrandefrihet är lika fjantigt som demokrati är. Två illusioner.

Givetvis finns det ett mellanting; yttrandefrihet inom lagens gränser. En stor del av de regler vi har, finns där p.g.a. juridiska orsaker. Jag skulle personligen mer än gärna se att vi kunde skrota t.ex. regel 1.02, 1.03 och 1.12 men dessvärre så skulle det med dagens lagstiftning endast leda till att FB i förlängningen skulle bli nedstängt.

Vad gäller judekonspirationen så är det givetvis rent trams. Det förekommer tidvis väldigt hätska debatter inom moderatorskollegiet vad gäller allt från regeltolkningar till hur forumet bör skötas, och inte på någon nivå förekommer det någon slags styrning vad gäller hur någon ska tycka eller tänka. Sättet vi modererar på utgår helt och hållet från regelverket.
Citera
2018-02-01, 21:54
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Vad gäller judekonspirationen så är det givetvis rent trams.

Finns det bara en? Vilken menar du? Det kanske är det som Israel-lovers gör fel, att baka ihop allting till en "judekonspiration". Du får nog ta och bena ut vad du lägger in i konspirationen.
Citera
2018-02-02, 06:24
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Mossad skulle jag få för mig att kalla er, aldrig satt er fot på gatan och sitter och censurerar allt som ens kan tolkas kritiskt mot judar.
Jag är alldeles för väluppfostrad för ens sätta ord på vad jag skulle vilja skulle sånt där ärligt talat.

Citat:
Detta är svaret, är efter närmare 4 månader, spammat trams om hur du räknar judar och allt vad det är.
Det är ju för vem som helst och titta i valfri terror-tråd, speciellt i början, så är det ostyrkta påståenden kring gärningsmännen vad tråden består av.
Sen var åtminstone ärlig som vf. och säg som det är, är det just om judar så spelar de väldig roll och ska censureras.

(Vad jag nämnde var att denna Mr. Mlebt hade filmat, vilket CBS New York angav. Och det var inte med "anden i halsen", när Oddball 9 min efter raderade detta inlägg så låg jag sov. Förövrigt är jag sällan uppjagad framför en dator/Flashback.
Men detta är ju så tossigt så man ska söka hjälp och stoppa i sig kemikalier mot dessa vanföreställningar, de är ju så fjantigt så det finns inte ord för det. Har du problem med en åsikt som är olik din egen så låt inte det gå ut över Flashback)

Citat:
Vad du tycker om mig är fullständigt ointressant (typ, jag tar det ändå som en Badge of Honor givetvis) och de påslag du beskriver över att en jude filmade tror jag du är ytterst ensam om. De finns säkert fler som hade raderat det för man tror "att så ska man göra" men att du är omedvetet försöker tysta allt negativt om judar - de klarar du inte att erkänna?

Eller har jag missat en klausul i Regel 0.03 om "moderator ogillar användarens kvitter, så kan inlägg utan förvarning raderas"

Eftersom du nämner Kvitter, och vi pratar om censur, så har mig veterligen censur endast skett en enda gång på Kvitter.
@arbetarbroder #RegentsPark gav inga träffar, och när vi frågade varför så var inte svaret att de var blockerat i X antal länder (minns ej alla, inte jag som frågade, sökningen gjordes från UK iaf)
Det handlade inte ens om judisk makt, enda slutsatsen jag kommit fram till är att ISIS killen i full burqa är superhemlig och även den där lilla killen. Nästan alla hade pixlade ansikten när de visade i UK Media och Channel 4 plockade snabbt "Jihadis Next Door)

https://twitter.com/arbetarbroder/status/872584904986546177

Då finns de ju extremt värre som både Oddball hatar, dvs avslöjar Judisk Makt och Sionismen och för all del även ISIS, där jag lagt upp inte bara utan burqa utan även med byxorna nedragna, Bokstavligen. Även om 80% av mitt kvittrande är om kriget i Syrien typ. Men 100% fritt från allt Sionistiskt

Jämför det med Flashback, där censurering sker i rasande fart och med så godtyckliga grunder och ren korrumpering av Reglerna av moderatorer.

"Yttrandefrihet på Riktigt" (förutom inget negativt om den Utvalda Grupp, där man vänder reglerna upp-och-ner och Oddball är ett lysande exempel på detta.) "och självständigt tänkande"

Citat:
Har ni inte knäckt vad parantes betyder på Mossad Avdelning Stavningspoliser & Byfånar med Censurerings-fetish än? I cant tell, if you know you know 😎

Hela inlägget i sin helhet, jag tycker de pratar bäst för sig själv, och jag skulle vilja påstå att 2-5% av Flashback har en så radikal inställning till skydda judar från all form av kritik som Oddball. (Troligen närmare 2% än den övre delen)

Citera
2018-02-02, 07:30
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Vad gäller judekonspirationen så är det givetvis rent trams. Det förekommer tidvis väldigt hätska debatter inom moderatorskollegiet vad gäller allt från regeltolkningar till hur forumet bör skötas, och inte på någon nivå förekommer det någon slags styrning vad gäller hur någon ska tycka eller tänka. Sättet vi modererar på utgår helt och hållet från regelverket.

Här är ju den typiska okunskapen.
Varför skulle inte judar kunna konspirera för? Det är ju knappast som det aldrig hänt förr, och talar vi om terrorism så ta USS Liberty så det är knappast som de aldrig har hänt förut.
Terrorismen Fader, Menachem Begin, var ingen buddhist så mycket kan vi väl säga. Det är knappast att de är hemliga med det, tvärtom så är de helt öppna med det. Mördade Folke Bernadotte etc.
Sedan 1979 styr en koalition av de tidiga terrorgrupperna, Likud, ockupationen av Palestina. Samt dess avkommor, som även är inne i Vita Huset.

Så att judar ej kan nämnas pga. detta är Trams (dvs regelbrott 0.03) är fel.
Tvärtom, ha koll på dem!
Citera
2018-02-02, 07:56
Moderator
vfs avatar
Citat:
Här är ju den typiska okunskapen.
Varför skulle inte judar kunna konspirera för? Det är ju knappast som det aldrig hänt förr, och talar vi om terrorism så ta USS Liberty så det är knappast som de aldrig har hänt förut.
Terrorismen Fader, Menachem Begin, var ingen buddhist så mycket kan vi väl säga. Det är knappast att de är hemliga med det, tvärtom så är de helt öppna med det. Mördade Folke Bernadotte etc.
Sedan 1979 styr en koalition av de tidiga terrorgrupperna, Likud, ockupationen av Palestina. Samt dess avkommor, som även är inne i Vita Huset.

Så att judar ej kan nämnas pga. detta är Trams (dvs regelbrott 0.03) är fel.
Tvärtom, ha koll på dem!

Judar kan givetvis konspirera, kanske även på Flashback, men under mina 13 år som moderator har jag inte märkt att admin eller vi moderatorer har någon judisk agenda, den existerar bara hos en del användare som kanske skulle söka hjälp.

Angående det fetade, du är medveten om att det var Sternligan som mördade Bernadotte?
Menachem Begin var inte inblandad, om du nu ska tjafsa om detta vore det bra om du höll dig
till sanningar och inte hittade på egna saker.
Citera
2018-02-02, 09:00
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Judar kan givetvis konspirera, kanske även på Flashback, men under mina 13 år som moderator har jag inte märkt att admin eller vi moderatorer har någon judisk agenda, den existerar bara hos en del användare som kanske skulle söka hjälp.
Vad ÄR då en givetvis Judisk (sionistisk) Agenda?
Som jag sagt också, jag tror inte heller det men däremot finns moderatorer som aktivt tystar allt som har som har med just sionism att göra, bland annat du, men jag vill inte hacka på på dig för mycket nu heller för jag tycker tex. Syrien-tråden är en märkbar förbättring sista tiden.

Citat:
Angående det fetade, du är medveten om att det var Sternligan som mördade Bernadotte?
Menachem Begin var inte inblandad, om du nu ska tjafsa om detta vore det bra om du höll dig
till sanningar och inte hittade på egna saker.
Ja de är möjligt jag har inte exakt koll på de där gamla gubbarna men Begin bildade Likud, som 1979 har styrt ockupationen av Palestina och de är en samling Rothschilds-terrorister sen kanske Begin var en annan av alla dessa sionistiska terrorceller som styrt sedan dess.
Vad gjorde Begin då? Terrorismens fader, Bombade King David Hotel? Levonaffärern? Eller har jag fel igen jag vet på rak arm att han skapade Likud som enade Sterngang, Irgun och allt vad det nu hette.

Här är dess Historia, och den är inte gullig: Här sitter de och skryter om det, sneaky sionister tom. som gamla gubbar!
Zionist Terrorism (What You Need To Know)
https://www.bitchute.com/video/8WJxjRU41XT5/

Påståendet att judar inte ens kan konspirera, eller att det skulle förekomma idag, och allt annat, mestadels riktigt sjuka jag, Nostradumbass, frasselito med flera anklagats för är.. sjukt är enda ordet jag kan komma på.

Sionism ÄR Terrorism
Citera
2018-02-02, 09:10
Moderator
vfs avatar
Citat:
Vad ÄR då en givetvis Judisk (sionistisk) Agenda?

Det vet jag inte, huruvida Judar på något mystiskt sätt lyckas infiltrera allt och genomföra sin agenda övergår mitt förstånd.

Citat:
Som jag sagt också, jag tror inte heller det men däremot finns moderatorer som aktivt tystar allt som har som har med just sionism att göra, bland annat du, men jag vill inte hacka på på dig för mycket nu heller för jag tycker tex. Syrien-tråden är en märkbar förbättring sista tiden.

Det är skitsnack, jag har ett mandat från admin att se till att reglerna följs på flashback, någon agenda i övrigt har jag inte.

Citat:
Ja de är möjligt jag har inte exakt koll på de där gamla gubbarna men Begin bildade Likud, som 1979 har styrt ockupationen av Palestina och de är en samling Rothschilds-terrorister sen kanske Begin var en annan av alla dessa sionistiska terrorceller som styrt sedan dess.
Vad gjorde Begin då? Terrorismens fader, Bombade King David Hotel? Levonaffärern? Eller har jag fel igen jag vet på rak arm att han skapade Likud som enade Sterngang, Irgun och allt vad det nu hette.

Här är dess Historia, och den är inte gullig: Här sitter de och skryter om det, sneaky sionister tom. som gamla gubbar!
Zionist Terrorism (What You Need To Know)
https://www.bitchute.com/video/8WJxjRU41XT5/

Påståendet att judar inte ens kan konspirera, eller att det skulle förekomma idag, och allt annat, mestadels riktigt sjuka jag, Nostradumbass, frasselito med flera anklagats för är.. sjukt är enda ordet jag kan komma på.

Sionism ÄR Terrorism

Skriv inte då om du inte har koll, jag har koll på historian kring Sternligan med flera och ja, dom var vad man idag betraktar som terrorister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in