2018-05-07, 13:59
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Vadå uppenbart de facto? Det går inte att göra helt enkelt, så vad yrar du om.

Lär dig först hur en eventuell bannlysning går till innan du yttrar dig.

Låter som om du ifrågasätter tekniken bakom forumet som en ren konspiration i sin helhet. Du tror inte att info om något sådant någon gång skulle hintats om från några hundratal moderatorer i så fall?

Det görs och har gjorts hela tiden så vad yrar du om brown nose? Alla mods är debunkertroll ALLA, ingen förnekar ens detta så vad är din poäng?
Citera
2018-05-07, 14:53
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Det görs och har gjorts hela tiden så vad yrar du om brown nose? Alla mods är debunkertroll ALLA, ingen förnekar ens detta så vad är din poäng?

Du tror alltså fortfarande att en enskild moderator kan bannlysa. Grattis!
Citera
2018-05-07, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag får faktiskt ge dig ett rätt här. Man hamnar garanterat på en lista när man registrerar sig på forumet. Medlemslistan.

Och hur var det med databasen som läckte ut till kommunister och massmedia?
Citera
2018-05-07, 16:51
Medlem
Lilabanans avatar
Flashback ingår, precis som Reddit i USA, i judarnas medie-imperium.

Precis som TS säger så är flashback en viktig plattform för att skapa den splittring som eliten vill skapa.

Runt 2012 så togs forumdelen "sionism & judiska maktförhållanden" bort. Man hänvisades till Konspirations forumet.

Så troligtvis däromkring kom en kroknäsa med en säck pengar till ägarna av flashback.
Citera
2018-05-07, 17:14
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskatol
Och hur var det med databasen som läckte ut till kommunister och massmedia?

Ett fall av industrispionage snarare än en judekonspiration.

Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Flashback ingår, precis som Reddit i USA, i judarnas medie-imperium.

Har du några belägg för det?

Citat:
Precis som TS säger så är flashback en viktig plattform för att skapa den splittring som eliten vill skapa.

och där Du är en av deras nyttiga idioter då eller?

Citat:
Runt 2012 så togs forumdelen "sionism & judiska maktförhållanden" bort. Man hänvisades till Konspirations forumet. Så troligtvis däromkring kom en kroknäsa med en säck pengar till ägarna av flashback.

Eller så kanske det var så att alla trådstarter där hade samma låga kvalité som allt annat i konspirationsforumet, varpå... Ja du vet.. Lika Barn Leka Bäst.

Glöm inte bort att även denna tråd är fylld med människor som tror på såväl chemtrails som att jorden är platt, och de står alla på Din sida.
Citera
2018-05-07, 17:47
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Ett fall av industrispionage snarare än en judekonspiration.

Har du några belägg för det?

och där Du är en av deras nyttiga idioter då eller?

Eller så kanske det var så att alla trådstarter där hade samma låga kvalité som allt annat i konspirationsforumet, varpå... Ja du vet.. Lika Barn Leka Bäst.

Glöm inte bort att även denna tråd är fylld med människor som tror på såväl chemtrails som att jorden är platt, och de står alla på Din sida.

Och du sitter inne på alla sanningar.

Om man inte ser elefanten i rummet (judars strävan efter TOTAL kontroll) så är man bra naiv.
Antingen så shillar du eller så har du noll koll på vad judar vill, vad som står i deras heliga skrifter Torah och Talmud
Citera
2018-05-07, 17:57
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:

Det gör ingen.

Citat:
Om man inte ser elefanten i rummet (judars strävan efter TOTAL kontroll) så är man bra naiv.

Antingen det, eller också så har man helt enkelt bara inte tagit sin examen på 'Youtube University' ännu.

Citat:
Antingen så shillar du eller så har du noll koll på vad judar vill, vad som står i deras heliga skrifter Torah och Talmud

Jag har läst alla möjliga heliga skrifter, och samtliga av dem (till och med buddhisternas) är fulla av saker som får mig att säga "WHAAAAT?!?!?". Men, än så länge har jag inte funnit några destillat av dessa skrifter impregnerade i hur moderatorerna väljer att sköta detta forum.

Ni foliehattar följer dock en tankemodell och manual som jag är VÄLDIGT insatt i eftersom jag själv är en ex foliehatt. I used to be exactly like You. Det förändrades dock sakta men säkert när jag började intensivkällsöka allt jag trodde på. Bubblan sprack, minst sagt.

Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Shalom!

Jag misstänker att #Lilabanan snarare är mottaglig för frasen 'Allahu akbar' i det läget.
Hans hantering av ämnet är rent islamistisk (religiöst irrationell) till sin natur.
Senast redigerad av Trolltestet 2018-05-07 kl. 18:15.
Citera
2018-05-07, 17:59
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:

Eller så är det du som driver en agenda av något slag, helt utan något som helst belägg för det du säger. Så kan det ju också vara...

Shalom!
Citera
2018-05-07, 18:28
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det gör ingen.

Antingen det, eller också så har man helt enkelt bara inte tagit sin examen på 'Youtube University' ännu.

Jag har läst alla möjliga heliga skrifter, och samtliga av dem (till och med buddhisternas) är fulla av saker som får mig att säga "WHAAAAT?!?!?". Men, än så länge har jag inte funnit några destillat av dessa skrifter impregnerade i hur moderatorerna väljer att sköta detta forum.

Ni foliehattar följer dock en tankemodell och manual som jag är VÄLDIGT insatt i eftersom jag själv är en ex foliehatt. I used to be exactly like You. Det förändrades dock sakta men säkert när jag började intensivkällsöka allt jag trodde på. Bubblan sprack, minst sagt.

Jag misstänker att #Lilabanan snarare är mottaglig för frasen 'Allahu akbar' i det läget.
Hans hantering av ämnet är rent islamistisk (religiöst irrationell) till sin natur.

Haha ok.

Lets agree to disagree.
Citera
2018-05-07, 18:29
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Eller så är det du som driver en agenda av något slag, helt utan något som helst belägg för det du säger. Så kan det ju också vara...

Shalom!

Jag driver en agenda. När jag postar i såna här trådar så är min agenda att spärra upp folks ögon för judiskt maktmissbruk.
Citera
2018-05-07, 18:39
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Jag driver en agenda. När jag postar i såna här trådar så är min agenda att spärra upp folks ögon för judiskt maktmissbruk.
Med all respekt så tror jag att det beteendet nog gör de allra flesta uppmärksamma på något helt annat, nämligen att du framstår som en tokskalle när du hävdar sådant helt utan grund. Ett effektivt sätt att hamna i samma kategori som plattjordarna, chemtrailstollarna, stråltanterna och andra typer av galningar. Faktiskt.

Men det är klart, jag är ju en del av den judiska konspirationen, så att jag hävdar det har ju bara motsatt effekt på dig och är ännu ett "bevis" för att du har rätt i din övertygelse.
Citera
2018-05-07, 18:46
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:

Då bör du nog se över din taktik litegrann eftersom du och andra med dig valde en taktik som ledde till att judefrågorna förpassades till Konspirationsforumet från början.

Citat:
Lets agree to disagree.

Ett standardsvar hos "New Age"-rörelsen och som används främst när man har påståenden som ifrågasätts och där man inte kan belägga dem med annat än "gut feelings".
Senast redigerad av Trolltestet 2018-05-07 kl. 18:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in