Citat:
Ursprungligen postat av
Redibo
Update enligt önskemål: två likes igår, fem idag. Tre av dessa riktiga skåp, men övriga i samma nivå som tjejer jag matchat med tidigare, men då max en per vecka. Swipear fortfarande inte aktivt. Ska operera korsband nästa vecka och blir sedan hemma i två veckor, ska göra en utvärdering då om swipeande kan tänkas påverka (även om det vetenskapliga värdet kommer bli högst tveksamt).
Tack! Verkar ju faktiskt som det är en strategi som verkar funka, även om utdelningen känns ungefär lika som att svepa själv.
Har nu själv testat ett gäng olika strategier med olika konton och har ännu inte sett någon strategi eller enkelt trix där man kan skaffa sig en betydlig fördel. Har testat:
- Svepa höger på alla fula tjejer och vänster på snygga SAMT inleda konversation med alla matchningar.

Fick visserligen dubbelt så många matchningar än normalt dag 1 och även följande dagar, men var inte mer än 3-4 st varje dag. Väldigt förvånad över detta när jag normalt får minst en bra matching om dagen när jag sveper normalt!
- Flytta ifrån ens stad i ett par dagar och sen tillbaka med fake-GPS. Gav bara någon enstaka mer matchning än normalt för mig.
- Maxat svep varje dag i ett svep vs svepa i mindre omgångar under dagen verkar inte ge någon skillnad
Någon som har förslag på andra strategier som borde testas??
Vet inte om det är slump och svårt göra en empirisk studie på, men känns som jag ofta får nya likes timmarna efter:
- Jag precis bytt geolocation inom min stad och svept några gånger
- Efter att jag avmatchat någon annan
- När jag matchat med en tjej som öppnar konversationen