Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-16, 20:53
  #1
Medlem
kukflashs avatar
Vilka färdiga nuggets i frysdisken smakar närmast som mcd? Spelar ingen roll om man måste fritera eller ha dom i ugnen!
Älskar deras nuggets men blir så dyrt att handla där hela tiden
Citera
2017-12-16, 20:58
  #2
Medlem
Vet inte. Brukar köra på coops nuggets och in i ugnen. Men det smakar inte som Mcdonalds.
Citera
2017-12-16, 21:01
  #3
Medlem
Sqrbankens avatar
Får köpa på dig stora kvantiteter på donken och frysa in?

Edit: Med det menat kanske du kan deala på priset

Köpte 20-packsmeny idag. Väljer alla burgarsyltor före donken numera men när det kommer till nuggetsarna är man faktiskt mil före dom andra.
Citera
2017-12-16, 21:18
  #4
Medlem
På Lidl finns paket med 12 pack-nuggets med 2st curry-sås dipper för 20 kr, det är det närmsta McDonalds kycklingbitar man kan komma!
Citera
2017-12-17, 11:53
  #5
Medlem
TheGreenHulkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercurialsuperfly
På Lidl finns paket med 12 pack-nuggets med 2st curry-sås dipper för 20 kr, det är det närmsta McDonalds kycklingbitar man kan komma!

Vi älskar nuggets och har provat de flesta fabrikat. Lidl tycker vi har bästa produkten och till ett vettigt pris när man är en familj
Citera
2018-02-01, 12:39
  #6
Medlem
skrudiss avatar
Lidls nuggets är grymma! Tycker de är så nära man kommer. Även Coops är helt reko.
Citera
2018-02-01, 14:59
  #7
Moderator
rotadents avatar
Danpo hade för några år sen kartonger med 10-12 nuggets i plus en dipsås, de var väldigt lika McDonalds nuggets tyckte jag. Tror också att Danpo levererade nuggets till McDonalds i Sverige(?). Tyvärr finns de inte att köpa längre. Jag brukar köpa Coop Xtras nuggets, de är billiga och klart godkända. Lidls med dipsås är också helt okej, även om jag föredrar påsar istället för en kartong, så att jag kan välja hur många jag vill ha. Lidls nuggets i påse gillar jag inte.
Citera
2018-02-01, 18:17
  #8
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Danpo hade för några år sen kartonger med 10-12 nuggets i plus en dipsås, de var väldigt lika McDonalds nuggets tyckte jag. Tror också att Danpo levererade nuggets till McDonalds i Sverige(?). Tyvärr finns de inte att köpa längre. Jag brukar köpa Coop Xtras nuggets, de är billiga och klart godkända. Lidls med dipsås är också helt okej, även om jag föredrar påsar istället för en kartong, så att jag kan välja hur många jag vill ha. Lidls nuggets i påse gillar jag inte.

Vad är problemet? Plocka de du vill ha och frys in resten i egna påsar.
Citera
2018-02-01, 21:32
  #9
Moderator
Allaballawallas avatar
Matlagning och metoder --> Färdigmat och halvfabrikat
/Moderator
Citera
2018-02-01, 21:33
  #10
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
Eldorados halal godkända är goda faktiskt.
Citera
2018-06-08, 22:46
  #11
Medlem
NygammalValss avatar
ICA:s eget märke är de bästa.
Citera
2018-07-10, 14:59
  #12
Medlem
provisions avatar
Jag har aldrig smakat Max nuggets men de finns att köpa i affären men tvivlar på att de är samma nuggets som de säljer på sina restauranger. Ang Mcdonalds nuggets så tillverkas de exklusivt för Mcdonalds.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback