2018-02-01, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Varför skulle kvinnor få psykiskt trauma av våldtäkt men inte av att föda barn? Att föda är 1000 gånger värre.

2) Det finns studier som visar att kvinnor som får sperma i sig är mindre deprimerade än andra.

3) Så du menar att killar som blir sexuellt utnttjade av sina kvinliga lärare (vanligt i USA) tar livet av sig efteråt?

4) Alla kvinnor blir lite sugna när de läser om våldtäkt i tidningen till exempel.
1/ Kvinnor kan få psykiskt trauma av att föda barn. Att föda barn har kvinnor valt själva, och kroppen har förberett sig i flera månader. Trauma avgörs inte hur fysiskt smärtsamt något är. Vissa klarar av att få en käftsmäll, men inte att vara inlåst i en källare i åratal. Konstigt, med tanke på att få en smäll gör mycket ondare.
2/ Relevans? Gäller detta också män och barn? Spelar det roll vems sperma det är?
3/ Tänk efter, menade jag det? Hint: nämnde jag "lärare" eller "USA" öht?
4/ Källa på det? Kom ihåg, ALLA KVINNOR påstod du. Det innebär hela världen.
Citera
2018-02-01, 13:01
Medlem
Citat:
Om du knullar en man som du inte känner på en krogtoalett till exempel. Vad är skillnaden mot att göra samma sak på ett hotellrum mot betalning?

Anser du att prostitution är samma sak som ett normalt samlag?

(Tack för infon om vad du jobbar med också, även då jag hade mina misstankar.)
Citera
2018-02-01, 13:01
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Du har inga barn så du kan inte ens yttra dig kring ämnet.

Igen: du vill inte bli våldtagen av en arab eller en familjemedlem trots att du hävdar att varje gratis orgasm måste man ta emot - och sen hävdar du även att andra kvinnor för rätt sedel kommer att knulla vem som helst?

Hur många tjugor hade du gett för din far undrar jag då.

1) Um, jag har 3 barn.

2) Nej självklart vill man inte knulla babbar eller släktingar. Men normala män är inga problem. Precis som män inte har problem emd att knulla normala kvinnor även om kvinnorna tvingar dem.

Citat:
Detta är bara en stor varningsklocka på att du saknar empati fullt ut och inte heller kan tänka dig in i andras situation. (arboga kvinnans förlorade syster?)

Våldtäkt är ett psykiskt trauma, ditt jävla vider.

Du har inte ens fött barn själv, men anser att det är 1000 gånger värre? Bara här märker man att något är fel i huvudet på dig.

Uppsök en psykolog, och säg till dom att läsa den här tråden.

1) Jag har fött 3 barn hemma oassisterat.

2) Vad är det som är traumatiskt med våldtäkt?

3) Jag ska göra det och återkomma med svaret.
Citera
2018-02-01, 13:02
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
1) Tror du att vanliga kvinnor känner attraktion mot sina män?

2) Kan det inte vara så att sexet kommer före attraktionen+ Alltså att kvinnor känner attraktion mot den man som knullar dem oavsett vem han är.

1) Alfa, ja, beta, nej. Variation över tid.

2) Nej, då skulle prostituerade koka över av all attraktion.
Däremot: Attraktion + Sex –> Oxytocin –> förälskelse.
Citera
2018-02-01, 13:04
Medlem
Citat:
1) Um, jag har 3 barn.

2) Nej självklart vill man inte knulla babbar eller släktingar. Men normala män är inga problem. Precis som män inte har problem emd att knulla normala kvinnor även om kvinnorna tvingar dem.

1) Jag har fött 3 barn hemma oassisterat.

2) Vad är det som är traumatiskt med våldtäkt?

3) Jag ska göra det och återkomma med svaret.

Ring till vårdcentralen och boka en tid med en okänd psykolog, och inte din uncle joe. Skriv gärna i fortlöpande form vad som sker.

Ha även i åtanke att vi andra har slagit fast att du är psykiskt störd från alla håll och kanter. För det är du nämligen.
Citera
2018-02-01, 13:06
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
1/ Kvinnor kan få psykiskt trauma av att föda barn. Att föda barn har kvinnor valt själva, och kroppen har förberett sig i flera månader. Trauma avgörs inte hur fysiskt smärtsamt något är. Vissa klarar av att få en käftsmäll, men inte att vara inlåst i en källare i åratal. Konstigt, med tanke på att få en smäll gör mycket ondare.
2/ Relevans? Gäller detta också män och barn? Spelar det roll vems sperma det är?
3/ Tänk efter, menade jag det? Hint: nämnde jag "lärare" eller "USA" öht?
4/ Källa på det? Kom ihåg, ALLA KVINNOR påstod du. Det innebär hela världen.

1) Borde vi inte förbjuda kvinnor från att föda barn då? Och kvinnor har inte förberett sig för våldtäkt sen de förlorade oskulden?

2) Nej det gäller bara kvinnor. Kvinnor blir gladare av att få sperma i sig.

3) Men om vi tar kvinnliga lärare som våldtar sina manliga elever som exempel: Menar du att killarna får trauma av det? Till exempel killen som hade en 3kant med 2 av sina kvinnliga lärare? Finns det en risk att han tar livet av sig?

4) Kvinnor betalar för våldtäkts-porr. Detaljer om våldtäkt i media är gratis porr för kvinnor.
Citera
2018-02-01, 13:06
Medlem
Citat:
Om du knullar en man som du inte känner på en krogtoalett till exempel. Vad är skillnaden mot att göra samma sak på ett hotellrum mot betalning?

1) En kvinna som inte gillar sex. Svara på frågan: menar du att average kvinnor känner attraktion för sina män?

2) Om alla kvinnor funkar så är våldtäkt inget problem för att kvinnan blir automatiskt kåt på mannen.
1/ Ingen aning. Min gissning är att vissa gör det och vissa inte. Spelar min åsikt någon roll i den frågan?
Påstår du helt plötsligt att det finns kvinnor som inte gillar sex??? Det går emot ganska mycket du skrivit tidigare. Då har vi alltså en till anledning till att kvinnor kan neka till sex. Detta blir bättre och bättre.
2/ Man har rätt att neka sex även fast man är kåt. Och många kvinnor behöver ingen man för att få orgasm. Så då har vi kommit fram till att våldtäkt är onödigt, eftersom kvinnan kan få orgasm ändå.
Du bjuder på mycket idag!
Citera
2018-02-01, 13:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Anser du att prostitution är samma sak som ett normalt samlag?

(Tack för infon om vad du jobbar med också, även då jag hade mina misstankar.)

Ja självklart.

Citat:
Ursprungligen postat av Flammarion
1) Alfa, ja, beta, nej. Variation över tid.

2) Nej, då skulle prostituerade koka över av all attraktion.
Däremot: Attraktion + Sex –> Oxytocin –> förälskelse.

1) Betyder inte det att majoriteten av kvinnorna blir våldtagna?

2) Om mannen knullar dem bra då känner de attraktion.

3) Tänk om det är: sex -> oxytocin -> attraktion?
Citera
2018-02-01, 13:12
Medlem
Citat:
1) Borde vi inte förbjuda kvinnor från att föda barn då? Och kvinnor har inte förberett sig för våldtäkt sen de förlorade oskulden?

3) Men om vi tar kvinnliga lärare som våldtar sina manliga elever som exempel: Menar du att killarna får trauma av det? Till exempel killen som hade en 3kant med 2 av sina kvinnliga lärare? Finns det en risk att han tar livet av sig?

4) Kvinnor betalar för våldtäkts-porr. Detaljer om våldtäkt i media är gratis porr för kvinnor.
1/ Nej, att föda barn är en naturlig del av livet. Men som med sex så ska det vara frivilligt.
2/ Oj, hur fungerar den medicinen? Har du källa på att medlet i sperma bara fungerar på kvinnor?
3/ Ingen aning. Ta det med någon som påstått något om just det fallet.
Citera
2018-02-01, 13:13
Medlem
Citat:

Varför ställer du idiot-frågor när du kan kolla upp statistik själv?

Mäns trauma är vid våldtäkt av andra män. Do your research dumbfuck. Det är ett fenomen som förekommer i fängelser bland annat.

Män som blivit våldtagna av andra män hanterar och reagerar i princip på samma sätt som kvinnor. Sen spelar även åldern en stor roll i det hela.
Citera
2018-02-01, 13:14
Medlem
Citat:
Ja självklart.

1) Betyder inte det att majoriteten av kvinnorna blir våldtagna?

2) Om mannen knullar dem bra då känner de attraktion.

3) Tänk om det är: sex -> oxytocin -> attraktion?

Ja, precis den logiken. Om jag ger dig en käftsmäll och sprätter upp din läpp så kommer du bli kär i mig.
Citera
2018-02-01, 13:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ring till vårdcentralen och boka en tid med en okänd psykolog, och inte din uncle joe. Skriv gärna i fortlöpande form vad som sker.

Ha även i åtanke att vi andra har slagit fast att du är psykiskt störd från alla håll och kanter. För det är du nämligen.

1) Det är min faster brors fru. Och det är en hon. Jag ska ringa och fråga om jag är störd.

2) Och ni har kompetens att ställa en diagnos baserat på inlägg på ett forum?

Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
1/ Ingen aning. Min gissning är att vissa gör det och vissa inte. Spelar min åsikt någon roll i den frågan?
Påstår du helt plötsligt att det finns kvinnor som inte gillar sex??? Det går emot ganska mycket du skrivit tidigare. Då har vi alltså en till anledning till att kvinnor kan neka till sex. Detta blir bättre och bättre.
2/ Man har rätt att neka sex även fast man är kåt. Och många kvinnor behöver ingen man för att få orgasm. Så då har vi kommit fram till att våldtäkt är onödigt, eftersom kvinnan kan få orgasm ändå.
Du bjuder på mycket idag!

1) Blir inte de kvinnorna våldtagna då?

2) Ja man har rätt att neka. Men om man blir tvingad kan det vara bra ändå, kanske bättre än vid frivilligt sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in