2018-02-01, 12:43
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Babianen nekar sex till sin pappa, men påstår "de skulle knulla samma män de nekar för 1000 lappar".
Hon skulle alltså ha sex med sin pappa, men bara om hon fick betalt.

1) Jag tror att du projicerar dina egna problem.

2) Average våldtäkten är en ung kille eller medelålders man som sätter på en full kvinna. Samma kvinna hade lätt ställt upp för några 100 lappar.

3) Därför är våldtäkt mer som en springnota på sex än som misshandel.
Citera
2018-02-01, 12:44
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Precis. Det hela bottnar sig i att puckot inte förstår innebörden av ordet våldtäkt. För om hon anser att hon tänder på att bli våldtagen - men samtidigt så ska det inte vara av babbar eller nån familjemedlem, utan snarare nån hon väljer själv... en ARRANGERAD våldtäkt är ju inte precis en våldtäkt alltså det är så löjligt så jag vet inte hur hon har överlevt fram tills nu.

Det stämmer bra. Kvinnan måste känna attraktion.
Och det rätta ordet är inte "våldtäkt", utan snarare "dominans".
Kvinnan är mycket selektiv.

#metoo-rörelsen hade aldrig existerat utan den ekvationen.
Citera
2018-02-01, 12:46
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flammarion
Det stämmer bra. Kvinnan måste känna attraktion.
Och det rätta ordet är inte "våldtäkt", utan snarare "dominans".
Kvinnan är mycket selektiv.

#metoo-rörelsen hade aldrig existerat utan den ekvationen.

1) Tror du att vanliga kvinnor känner attraktion mot sina män?

2) Kan det inte vara så att sexet kommer före attraktionen? Alltså att kvinnor känner attraktion mot den man som knullar dem oavsett vem han är.
Senast redigerad av Babianen 2018-02-01 kl. 12:56.
Citera
2018-02-01, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Really now? Om du jämför våldtäkt med att föda barn: då är det ett trauma att få en kuk i sig men inte att trycka ut ett barn?

2) PTSD och depression av att få sex? Du vet att sperma innehåller anti-depressiva medel right? Så det är tvärtom kvinnor som är deprimerade behöver sex och sperma för att bli botade.

3) Det är kvinnor som är galna av andra anledningar. Har du nånsin hört om en man som tagit livet av sig för att han blivit våldtagen av en kvinna?

4) Jag har haft en väldigt bra och priviligerad uppväxt.

5) Nope. Jag säger det som typ alla kvinnor tänker.
1/ Traumat är psykiskt. Förstod du inte det?
2/Ja, sperma är det första som doktorn rekommenderar tiil de som lider av depression. Män, kvinnor och barn tar ofta det som medicin.... eller??
3/ Går säkert ganska lätt att hitt om man söker. Finns säkert någon pojke som blivit utnyttjad.
4/ Ja, med pappa....
Citera
2018-02-01, 12:47
Medlem
Citat:
1) Really now? Om du jämför våldtäkt med att föda barn: då är det ett trauma att få en kuk i sig men inte att trycka ut ett barn?

2) PTSD och depression av att få sex? Du vet att sperma innehåller anti-depressiva medel right? Så det är tvärtom kvinnor som är deprimerade behöver sex och sperma för att bli botade.

3) Det är kvinnor som är galna av andra anledningar. Har du nånsin hört om en man som tagit livet av sig för att han blivit våldtagen av en kvinna?

4) Jag har haft en väldigt bra och priviligerad uppväxt.

5) Nope. Jag säger det som typ alla kvinnor tänker.

Kom ner från molnen, kvinnan. Du är inte en jävla frälsare.

Ser du inte att dina argument är ihåliga?

Kvinnor är inte mer galna än män. Tvärtom. Studier visar att det oftare är män som drabbas av psykos. Det är även män som står för i princip alla mord och all misshandel.

Men hör du dåligt? Jag sa att skador inte ens behöver yttra sig på kroppen för att det ska vara ett trauma. Varför drar du då upp barnfödande?

Sluta försöka slingra dig med dina svar. Sån där skit håller inte. Uppsök en psykolog och bli frisk förfan. Iallafall inspärrad så du aldrig utnyttjar nån liten tjej eller pojke i din närhet.
Senast redigerad av Krystalwhite 2018-02-01 kl. 12:50.
Citera
2018-02-01, 12:49
Medlem
Citat:

2) Average våldtäkten är en ung kille eller medelålders man som sätter på en full kvinna. Samma kvinna hade lätt ställt upp för några 100 lappar.

1/ Har inga problem i detta ämne. Tyvärr har jag svårt för ologiska människor, vilket kanske kan tolkas som ett problem?
2/ Exakt samma kvinna? Hur tar du reda på sådant? Du måste alltså prata med tusentals kvinnor?
3/ Sa Babianens pappa ...
Citera
2018-02-01, 12:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1/ Traumat är psykiskt. Förstod du inte det?
2/Ja, sperma är det första som doktorn rekommenderar tiil de som lider av depression. Män, kvinnor och barn tar ofta det som medicin.... eller??
3/ Går säkert ganska lätt att hitt om man söker. Finns säkert någon pojke som blivit utnyttjad.
4/ Ja, med pappa....

1) Varför skulle kvinnor få psykiskt trauma av våldtäkt men inte av att föda barn? Att föda är 1000 gånger värre.

2) Det finns studier som visar att kvinnor som får sperma i sig är mindre deprimerade än andra.

3) Så du menar att killar som blir sexuellt utnttjade av sina kvinliga lärare (vanligt i USA) tar livet av sig efteråt?

4) Alla kvinnor blir lite sugna när de läser om våldtäkt i tidningen till exempel.
Citera
2018-02-01, 12:50
Medlem
Citat:
1) Tror du att vanliga kvinnor känner attraktion mot sina män?

2) Kan det inte vara så att sexet kommer före attraktionen+ Alltså att kvinnor känner attraktion mot den man som knullar dem oavsett vem han är.
1/ Det varierar nog. Vad är relevansen? Vad är en vanlig kvinna och en ovanlig kvinna?
2/ Finns säkert den varianten också. Relevans?
Citera
2018-02-01, 12:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Kom ner från molnen, kvinnan. Du är inte en jävla frälsare.

Ser du inte att dina argument är ihåliga?

Kvinnor är inte mer galna än män. Tvärtom. Studier visar att det oftare är män som drabbas av psykos. Det är även män som står för i princip alla mord och all misshandel.

Men hör du dåligt? Jag sa att skador inte ens behöver yttra sig på kroppen för att det ska vara ett trauma. Varför drar du då upp barnfödande?

Sluta försöka slingra dig med dina svar. Sån där skit håller inte. Uppsök en psykolog och bli frisk förfan. Iallafall inspärrad så du aldrig utnyttjar nån liten tjej eller pojke i din närhet.

Svara på argumentet: man kan trycka ut ett barn under flera timmar utan problem. Men att få en kuk i 10 minuter orsakar skador?
Citera
2018-02-01, 12:53
Medlem
Citat:

Citat:
1) Varför skulle kvinnor få psykiskt trauma av våldtäkt men inte av att föda barn? Att föda är 1000 gånger värre.

2) Det finns studier som visar att kvinnor som får sperma i sig är mindre deprimerade än andra.

3) Så du menar att killar som blir sexuellt utnttjade av sina kvinliga lärare (vanligt i USA) tar livet av sig efteråt?

4) Alla kvinnor blir lite sugna när de läser om våldtäkt i tidningen till exempel.

Du har inga barn så du kan inte ens yttra dig kring ämnet.

Igen: du vill inte bli våldtagen av en arab eller en familjemedlem trots att du hävdar att varje gratis orgasm måste man ta emot - och sen hävdar du även att andra kvinnor för rätt sedel kommer att knulla vem som helst?

Hur många tjugor hade du gett för din far undrar jag då.
Citera
2018-02-01, 12:56
Medlem
Citat:
Svara på argumentet: man kan trycka ut ett barn under flera timmar utan problem. Men att få en kuk i 10 minuter orsakar skador?

Detta är bara en stor varningsklocka på att du saknar empati fullt ut och inte heller kan tänka dig in i andras situation. (arboga kvinnans förlorade syster?)

Våldtäkt är ett psykiskt trauma, ditt jävla vider.

Du har inte ens fött barn själv, men anser att det är 1000 gånger värre? Bara här märker man att något är fel i huvudet på dig.

Uppsök en psykolog, och säg till dom att läsa den här tråden.
Citera
2018-02-01, 12:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
2/ Exakt samma kvinna? Hur tar du reda på sådant? Du måste alltså prata med tusentals kvinnor?

Om du knullar en man som du inte känner på en krogtoalett till exempel. Vad är skillnaden mot att göra samma sak på ett hotellrum mot betalning?

Citat:
1/ Det varierar nog. Vad är relevansen? Vad är en vanlig kvinna och en ovanlig kvinna?
2/ Finns säkert den varianten också. Relevans?

1) En kvinna som inte gillar sex. Svara på frågan: menar du att average kvinnor känner attraktion för sina män?

2) Om alla kvinnor funkar så är våldtäkt inget problem för att kvinnan blir automatiskt kåt på mannen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in