2018-02-01, 11:12
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
1/ Vad som anses PK spelar naturligtvis ingen roll, och varierar från land till land . Varför går du inte med slöja, det är inte skadligt samt normen i vissa länder? Dina argument håller inte.

Det är klart att det spelar roll speciellt för kvinnor. Till exempel det är inte okay för kvinnor att ragga på män.

Citat:
3/ Självklart kan det gälla män också. Pojkar som blivit sexuellt utnyttjad av sin mor, t.ex. Enligt dig så ska de vara tacksam, eftersom de får sex. Det finns porrlänkat som ger belägg för detta. Och porrlänkar är väl bra bevis, enligt dig?

Så om en okänd kvinna tvingar en man till sex hur blir mannen skadad av det?

Citat:
1/ Har alla kvinnor en "sin källare"? Har du källa på det, tack?

Jag menar att om kvinnor inte vill bli våldtagna är det bara att hålla sig borta från män.

Citat:
Jag kan bara svara för mig, och jag skulle inte gilla det.

Men tänk på alla kvinnor som skulle gilla det. Vi måste ta hänsyn till det.
Citera
2018-02-01, 11:30
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Jag kan bara svara för mig, och jag skulle inte gilla det.
Du ser, det var väl inte så svårt?
Citera
2018-02-01, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det är klart att det spelar roll speciellt för kvinnor. Till exempel det är inte okay för kvinnor att ragga på män.

Jag menar att om kvinnor inte vill bli våldtagna är det bara att hålla sig borta från män.

Jo, det är ok för kvinnor att ragga på män. Vill du ha porrlänkar som bevis , eftersom det är så du debatterar?

Det är väldigt olika hur tvång påverkar människor. Menar du verkligen att en pojke inte kan ta skada av att bli våldtagen av sin mor?

Finns många kvinnor som hållit sig borta från män och ändå blivit våldtagen. Kanske män som inte kan få frivillig sex ska hålla sig borta från kvinnor? Eller onanera, då det också leder till orgasm. Varför är det så viktigt att ha en kvinna , då det finns andra sätt?

Nej, onani leder oftare till orgasm för vissa kvinnor. Män behövs inte.
Citera
2018-02-01, 11:34
Medlem
Citat:

Eller så kan män sitta i sin källare och onanera. Det behövs ingen kvinna för att få orgasm.

Nej, de kan få orgasm själva .
Citera
2018-02-01, 11:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jo, det är ok för kvinnor att ragga på män. Vill du ha porrlänkar som bevis , eftersom det är så du debatterar?

Nej det är det inte. Hur ofta ser du kvinnor som skickar pussy pics på Internet till exempel? Om du jämför med män som skickar dick pics?

Citat:
Det är väldigt olika hur tvång påverkar människor. Menar du verkligen att en pojke inte kan ta skada av att bli våldtagen av sin mor?

1) Sluta tjata om incest. Inse att du behöver söka hjälp.

2) Jag talar om standard-våldtäkten: en man blir full på en fest och en kvinna (som han inte är släkt med) utnyttjar honom sexuellt. Hur tar mannen skada av det?

Citat:
Finns många kvinnor som hållit sig borta från män och ändå blivit våldtagen. Kanske män som inte kan få frivillig sex ska hålla sig borta från kvinnor? Eller onanera, då det också leder till orgasm. Varför är det så viktigt att ha en kvinna , då det finns andra sätt?

1) Men minsken mycket mindre om kvinnor undviker män.

2) Då kan män få signalen att de kvinnor som umgås med dem vill ha sex, och de som håller sig borta inte vill det. Det blir bättre för alla.

3) Att ha en kvinna suger obv. Det är nåt som män har fått för sig av samhället. Vi måste informera män om att de kan få bättre sex på andra sätt. Till exempel genom att betala för det.

Citat:
Nej, onani leder oftare till orgasm för vissa kvinnor. Män behövs inte.

En del kvinnor föredrar sex med män. För dem kan våldtäkt vara positivt right?

Citat:
Eller så kan män sitta i sin källare och onanera. Det behövs ingen kvinna för att få orgasm.

Nej, de kan få orgasm själva .

1) Ja självklart. Men för dem som vill ha sex med kvinnor måste det vara okay att ta för sig.

2) Men det är mycket skönare med män?
Senast redigerad av Babianen 2018-02-01 kl. 11:42.
Citera
2018-02-01, 11:48
Medlem
lupacs avatar
Citat:
1) Men en ung kvinna som blir förförd av kompisens attraktiva pappa? "My best friend's dad"?

2) Om en ung man blir brutal våldtagen av en okänd kvinna. Får han psykiska men för livet då?

1) Samma sak. Det är faktiskt stor skillnad mellan våldtäkt och förförelse, lika stor som skillnaden mellan Jupiter och Pluto.

Förförelse = att locka in i ett sexuellt förhållande, t ex genom flörtar, smekningar, kyssar och komplimanger.

Våldtäkt = att mot en persons vilja tvinga på denna samlag eller annan jämförbar sexuell handling.

2) Ja, om han blir drogad, bunden och sedan våldtagen av 2-3 unga kvinnor. I synnerhet om övergreppet filmas och sedan läggs ut på nätet.

Citat:
Det finns en hel kategori med kvinno-porr som går ut på monster våldtäkter. Vem tror du konsumerar det?

Du och dina perversa likasinnade, förstås. Inga normala kvinnor tänder på Frankensteins monster, Gollum och andra fiktiva monstruösa figurer.

Citat:
Det är lögn och alla kvinnor det det. De flesta kvinnor vill mycket hellre bli våldtagna än ha vanligt sex med en man som de väljer.

Jag tillmäter experter inom psykologi och sexologi ofantligt mycket större akademisk trovärdighet än vad jag gör med ett pervo som dig.

Citat:
1) Alla kvinnor har nån gång velat bli våldtagna på riktigt. De flesta vill det fortfarande.

2) Jag har postat flera exempel på kvinnor som blev våldtagna och tyckte om det, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

1) Det är bara du och en handfull andra djupt störda kvinnor som vill bli våldtagna på riktigt. Alla de andra kvinnorna är fullt tillfredsställda med att ha fantasier om våldtäkter och sexuellt tvång med hårda tag.

2) Inte så säkert att det var kvinnor som skrivit dessa berättelser. Det kan lika gärna vara män som fantiserar om att kvinnor vill bli våldtagna på riktigt. Som ett led i sina sjuka sexfantasier skriver de under kvinnligt alias och berättar om hur han som en våldtagen kvinna njöt i fulla drag av den brutala akten. Kanske är det rentav hans egna våldtäktsoffer som han skildrar i sina historier i första person.

Det finns över 3 miljarder kvinnor på jorden och kanske högst ett par tusen kvinnor är så masochistiskt lagda att de njuter av att bli våldtagna på riktigt.

Om ofrivilliga orgasmer under en våldtäkt:

https://www.popsci.com/science/article/2013-05/science-arousal-during-rape

Recent experiments suggest that vaginal lubrication in women may be an adaptive response designed to reduce injury from penetration. The body is not enjoying itself – it is trying to protect itself.
Citera
2018-02-01, 12:06
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lupac
1) Samma sak. Det är faktiskt stor skillnad mellan våldtäkt och förförelse, lika stor som skillnaden mellan Jupiter och Pluto.

Förförelse = att locka in i ett sexuellt förhållande, t ex genom flörtar, smekningar, kyssar och komplimanger.

Våldtäkt = att mot en persons vilja tvinga på denna samlag eller annan jämförbar sexuell handling.

1) Nej inte för normala människor. Skillnaden mellan att mannen är pushy och att han tvingar dig är så liten att det är same-same.

2) Kyssar och komplimanger är det ingen som håller på med. Är du 60+?

Citat:
2) Ja, om han blir drogad, bunden och sedan våldtagen av 2-3 unga kvinnor. I synnerhet om övergreppet filmas och sedan läggs ut på nätet.

Så en man som blir bunden och påsatt av 2-3 unga tjejer (och dessutom får en video på det) får psykiska men för livet?

Citat:
Du och dina perversa likasinnade, förstås. Inga normala kvinnor tänder på Frankensteins monster, Gollum och andra fiktiva monstruösa figurer.

Jag tror att det är tvärtom. Jag tror att det är vanliga, tråkiga, medelålders-kvinnor som tänder på sånt. Du kan kolla upp vem som skriver såna böcker.

Citat:
Jag tillmäter experter inom psykologi och sexologi ofantligt mycket större akademisk trovärdighet än vad jag gör med ett pervo som dig.

Det är fel för att de kan inte säga saker som inte är PK. Många är dessutom PK-galningar själva.

Citat:
1) Det är bara du och en handfull andra djupt störda kvinnor som vill bli våldtagna på riktigt. Alla de andra kvinnorna är fullt tillfredsställda med att ha fantasier om våldtäkter och sexuellt tvång med hårda tag.

1) Jag personligen skulle inte klaga om jag blev våldtagen, men det är inte min grej. Jag tänder på att tillfredsställa män frivilligt, https://xhamster.com/videos/dbm-orgasmus-trophy-3326984

2) Så du erkänner att "alla de andra kvinnorna" har fantasier om våldtäkt och sexuellt tvång med hårda tag?

Citat:
2) Inte så säkert att det var kvinnor som skrivit dessa berättelser. Det kan lika gärna vara män som fantiserar om att kvinnor vill bli våldtagna på riktigt. Som ett led i sina sjuka sexfantasier skriver de under kvinnligt alias och berättar om hur han som en våldtagen kvinna njöt i fulla drag av den brutala akten. Kanske är det rentav hans egna våldtäktsoffer som han skildrar i sina historier i första person.

Det finns över 3 miljarder kvinnor på jorden och kanske högst ett par tusen kvinnor är så masochistiskt lagda att de njuter av att bli våldtagna på riktigt.

1) Ja så kan det vara. Men du kan se att kuratorer som jobbar med kvinnor som blivit våldtagna säger att det är vanligt att kvinnorna får orgasm (= de tyckte om det).

2) Varför skulle inte alla kvinnor njuta av det?

Citat:
Om ofrivilliga orgasmer under en våldtäkt:

https://www.popsci.com/science/article/2013-05/science-arousal-during-rape

Recent experiments suggest that vaginal lubrication in women may be an adaptive response designed to reduce injury from penetration. The body is not enjoying itself – it is trying to protect itself.

1) Att man blir våt är en automatisk reaktion. Så kvinnor som blir våta behöver inte njuta av det.

2) Men för att få orgasm måste man vara kåt. Så kvinnor som kommer tycker garanterat om det.
Citera
2018-02-01, 12:08
Medlem
Det är svårt att ta Babianens argument seriöst, då hon anser sig ha rätt att säga nej till att ha sex med "babbar" och sin pappa, eller andra familjemedlemmar. Hon avslöjar sig där, för detta bevisar att hon inte följer sitt egna resonemng.
Det håller inte att påstå att kvinnor inta har rätt att neka sex, för att sedan neka till en skön stund med sin farbror. Eller med "babbar".
Hennes argument är ju dålig ändå, men detta visar att hon inte är konsekvent.
Citera
2018-02-01, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Du ser, det var väl inte så svårt?
Nej, och det går lite emot det du påstod. Fast bara i mitt fall.
Citera
2018-02-01, 12:12
Medlem
Citat:
1) Nej inte för normala människor. Skillnaden mellan att mannen är pushy och att han tvingar dig är så liten att det är same-same.

2) Kyssar och komplimanger är det ingen som håller på med. Är du 60+?

Så en man som blir bunden och påsatt av 2-3 unga tjejer (och dessutom får en video på det) får psykiska men för livet?

Jag tror att det är tvärtom. Jag tror att det är vanliga, tråkiga, medelålders-kvinnor som tänder på sånt. Du kan kolla upp vem som skriver såna böcker.

Det är fel för att de kan inte säga saker som inte är PK. Många är dessutom PK-galningar själva.

1) Jag personligen skulle inte klaga om jag blev våldtagen, men det är inte min grej. Jag tänder på att tillfredsställa män frivilligt, https://xhamster.com/videos/dbm-orgasmus-trophy-3326984

2) Så du erkänner att "alla de andra kvinnorna" har fantasier om våldtäkt och sexuellt tvång med hårda tag?

1) Ja så kan det vara. Men du kan se att kuratorer som jobbar med kvinnor som blivit våldtagna säger att det är vanligt att kvinnorna får orgasm (= de tyckte om det).

2) Varför skulle inte alla kvinnor njuta av det?

1) Att man blir våt är en automatisk reaktion. Så kvinnor som blir våta behöver inte njuta av det.

2) Men för att få orgasm måste man vara kåt. Så kvinnor som kommer tycker garanterat om det.
Ja, och studier visar att några kvinnor/tjejer som blivit utsatt för incest har fått orgasm. Så vad har du emot det? Du borde prova, enligt din logik så vänjer du dig efter 10 minuter och komner därför njuta.
Citera
2018-02-01, 12:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det är svårt att ta Babianens argument seriöst, då hon anser sig ha rätt att säga nej till att ha sex med "babbar" och sin pappa, eller andra familjemedlemmar. Hon avslöjar sig där, för detta bevisar att hon inte följer sitt egna resonemng.
Det håller inte att påstå att kvinnor inta har rätt att neka sex, för att sedan neka till en skön stund med sin farbror. Eller med "babbar".

1) Alla normala människor finner vissa saker äckliga till exempel incest och babbar.

2) Men med de undantagen är det ingen big deal att ha sex med en man. Det är same-same. Dessutom är det roligt att testa olika partners.

Citat:
Ja, och studier visar att några kvinnor/tjejer som blivit utsatt för incest har fått orgasm. Så vad har du emot det? Du borde prova, enligt din logik så vänjer du dig efter 10 minuter och komner därför njuta.

1) Det är inte normalt att ha sexuella känslor för nån som man är släkt med.

2) Däremot är det normalt att ha sexuella känslor för det motsatta könet ie att tända på män.

3) Så om du blir tvingad av nån av det motsatta könet är det bara roligt. För du tänder på det om du är normal.
Citera
2018-02-01, 12:20
Medlem
Citat:

Precis. Det hela bottnar sig i att puckot inte förstår innebörden av ordet våldtäkt. För om hon anser att hon tänder på att bli våldtagen - men samtidigt så ska det inte vara av babbar eller nån familjemedlem, utan snarare nån hon väljer själv... en ARRANGERAD våldtäkt är ju inte precis en våldtäkt alltså det är så löjligt så jag vet inte hur hon har överlevt fram tills nu.

Citat:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in