Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarbroder
Ahed Tamimi är inte ensam, den sionistiska terrormakten har 300 barn i fångenskap just nu
https://972mag.com/not-just-ahed-israel-holding-300-palestinian-minors-in-prison/132553/
Om det var er egna unge.. men de är väl en inlevelse svenskarna tappat..
https://twitter.com/theimeu/status/951128648211423232
(jag vet att de flesta svenskar inte stödjer sånt här givetvis men ändå - vissa gör det. Argumenterar helt öppet för dess rätt att få finnas och liknande. Vidrigt)
Då jag hade uppfostrade bättre så ungen går inte ut och kasta sten på soldaterna och riskeras bli skjuten eller fängelas. Vad ska man göra när massa skitungar under straffbarhetsålder kastar sten på polisen/soldater och deras föräldrar bryr sig inte?
Vilja se samma sak i våra förorten, där snuten tar skitungar under 15år i förvar tills föräldrarna bestämmer sig att skärpa sig och betala böter för ta ut deras skitungar.
Och några kommentarer till videon:
1. Utländska arme som vill ta över hennes land? Hallå vem var det som anföll först när israel skapades, nej hon får skylla på hennes förfäder som förlorade kriget.
2. de säger israeliska soldater raidar och stjäla deras grejer? Som jag ser i videon det är snarare en soldat beslagtar en dator, förmodligen användes som kommunikation med andra till uppvigla och uppmana våld mot israeliska soldater.
3. Bilder på massa skadade barn, det borde deras föräldrarna tänkt på innan de tar med barn till våldsamma protester mot israeliska soldater.
4.Stort mediapådrag just när det gäller en ljushyad palestinian med blonde hår och grön ögon som liknar en västerländsk tjej för folk har slutat bryr sig om mörkhyad palestinian grabb med unibrows. Dessutom tjejen var minst 2år gammal.
Äsch hoppas de frige alla barn så Hamas kan beväpna dom och de börjar döda israeliska soldater och israel bombar dom. Desto mera de dödar varandra desto bättre. Israel och palestina är skitländer som vi borde mura in båda israel och palestina och vänta ut tills de dödat varandra.
Med skitländer jag menade båda palestina och Israel, jag spottar på skitmänniskor som palestinier och israeliter.