2018-01-31, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Jag är för att vi förespråkar kvinnliga rättigheter, manliga rättigheter och barns och äldres rättigheter och alla andra mänskliga rättigheter du kan tänka ungefär likvärdigt.
Här i radikalfeministiska Svedala glömmer man bort särskilt vita män och pojkar.
Som om de inte behövde mänskliga rättigheter lika väl som någon annan.

Ja men vilka hade du tänkt ska se till att dessa följs? Vi? Är det staten du tänker på då måntro?
Senast redigerad av Statistenidittliv 2018-01-31 kl. 18:56.
Citera
2018-01-31, 19:19
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Ja men vilka hade du tänkt ska se till att dessa följs? Vi? Är det staten du tänker på då måntro?
Absolut inte.
Den svenska staten gör narr av rättssamhället i sin strävan efter könskamp i stället för meritokrati.
Kolla statistiken i Polen, Ungern osv om några år så får du se.
Citera
2018-01-31, 19:42
Medlem
Citat:
Absolut inte.
Den svenska staten gör narr av rättssamhället i sin strävan efter könskamp i stället för meritokrati.
Kolla statistiken i Polen, Ungern osv om några år så får du se.

Jaha men det besvarar fortfarande inte frågan.
Citera
2018-01-31, 20:15
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VinskaBinnen
George Soros donerade precis 18.000.000.000 dollar till sina organisationer som är de som driver feminism agendan i västvärlden. George Soros sprider en judisk feminism som handlar om att hata vita män och ingenting annat. Det har absolut ingenting att göra med jämlikhet, utan det handlar om att få vita kvinnor att hata sina egna män med listiga lögner och propaganda.

Detta är inte ens en hemlighet utan något man enkelt kan läsa sig till.

Jag tycker det är bra då de veka vita männen slår knut på sig själva av rädsla och låter oss riktiga män få behålla kvinnorna för oss själva. Jag känner personligen två stycken veka svenska killar som i 30+ års ålder fortfarande har problem med kvinnor. Jag tycker det är fascinerande att se Darwins teorier i verkligheten.

Jag är för jämlikhet mellan könen i form av lön och andra rättigheter men jag inser också att det finns ganska kraftiga biologiska skillnader som måste respekteras. Betamän har ingen naturlig rätt till kvinnor och för inte så länge sedan var det 40% av männen som fick skaffa barn medan 60% av männen blev utan. Precis som det ska vara.
Förutom att jag inte bryr mig om hypoteserna kring Soros, du rättfärdigar vad du än kan för att du ska få knulla mer. Verkligt ledarmaterial vi har här.
Citera
2018-01-31, 20:34
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Jaha men det besvarar fortfarande inte frågan.
Nej, man hade ju önskat att den svenska staten låg långt fram för rättvisa, men deras vatten är betänkligt grumlat pga inkompetensen som kvoterats in överallt.
Citera
2018-02-01, 06:58
Medlem
Vad feminismen gör är att de håller på att förvandla kvinnor (och män) till mobbare.

Resultatet av detta kommer bli att allt fler i Sverige mår dåligt. Fördubbling av mentala sjukdomar hos barn på 10 år.

Kvinnor kommer allt mer gå in i mobbar-rollen och män kommer antagligen gå in mer i offer-rollen.

De flesta statistiker tyder på detta.

Det finns undersökningar om att både mobbare och deras offer mår dåligt så varken kvinnor eller män kommer må bra statistiskt sett. Fast man ska inte säga något tvärsäkert utvecklingen kan vända t.ex så minskar feministernas makt något i och med Trump vart president i USA. Trump är mycket sinnesfrisk till skillnad mot vad de mer eller minde sinnes-sjuka som klagar på honom är.

Alltså lösningen är att rösta bort feministerna så de inte har någon makt att mobba
Citera
2018-02-01, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Vad feminismen gör är att de håller på att förvandla kvinnor (och män) till mobbare.

Resultatet av detta kommer bli att allt fler i Sverige mår dåligt. Fördubbling av mentala sjukdomar hos barn på 10 år.

Kvinnor kommer allt mer gå in i mobbar-rollen och män kommer antagligen gå in mer i offer-rollen.

De flesta statistiker tyder på detta.

Det finns undersökningar om att både mobbare och deras offer mår dåligt så varken kvinnor eller män kommer må bra statistiskt sett. Fast man ska inte säga något tvärsäkert utvecklingen kan vända t.ex så minskar feministernas makt något i och med Trump vart president i USA. Trump är mycket sinnesfrisk till skillnad mot vad de mer eller minde sinnes-sjuka som klagar på honom är.

Alltså lösningen är att rösta bort feministerna så de inte har någon makt att mobba

ja, mycket bättre värld om endast män är mobbare och endast män tillåts mobba.
Självklart ska vi ha en värld av "Trumpar"......som tillåts "grab women by their pussy"
och ingen möjlighet för människor att protestera mot detta. "Sinnesfriskt" värre.
Citera
2018-02-01, 07:21
Medlem
brorvikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Självklart ska vi ha en värld av "Trumpar"......som tillåts "grab women by their pussy"
och ingen möjlighet för människor att protestera mot detta. "Sinnesfriskt" värre.

Rolig ironi där lilla tösabiten. Varför är just du en sån utpräglad haterska?
Citera
2018-02-01, 07:38
Medlem
tegeltaks avatar
Citat:
Hela deras "maktstruktur" kräver en modell man kallar intersektionalitetsmodellen.
http://journals.sagepub.com/doi/abs/...64700108086364

Det började som ett buzzword, men får man lite projektmiljoner så är det inga som helst problem att bygga upp någon form av modell för fenomenet.

Börjar du granska det, så faller det naturligtvis som alla andra korthus de byggt upp utan grund, men det är en annan diskussion.

Men om jag kan påvisa utifrån min forskning att svarta är överrepresenterade i vissa brott så får jag anslag från staten då? Det här landet är så genomsyrat av vansinne så det finns inte.
Citera
2018-02-01, 08:04
Medlem
Citat:

Det bästa är att det är så lite mobbning som möjligt.

Påstår inte att män skulle vara speciellt bra. När feminismen och statsmakten tillsammans börjar mobba pojkar och män så blir resultatet katastrof.

Vad man ska sträva efter är mindre förtryck. Man ska inte samla på sig en massa ideer om att han har gjort så mycket fel därför kan jag göra så här mycket fel , utan man ska tänka han gör fel hur kan vi göra så han gör rätt.
Citera
2018-02-01, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Det bästa är att det är så lite mobbning som möjligt.

Påstår inte att män skulle vara speciellt bra. När feminismen och statsmakten tillsammans börjar mobba pojkar och män så blir resultatet katastrof.

Vad man ska sträva efter är mindre förtryck. Man ska inte samla på sig en massa ideer om att han har gjort så mycket fel därför kan jag göra så här mycket fel , utan man ska tänka han gör fel hur kan vi göra så han gör rätt.

Självklart är det bäst med så lite mobbning som möjligt.
men lösningen på det är ju inte att förbjuda vissa yttrandefrihet, eller rättigheter och möjligheter i samhället , eller hur? för det är ju just mobbing i sig.

Varför börjar du inte tänka lite?
Citera
2018-02-01, 08:46
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Självklart är det bäst med så lite mobbning som möjligt.
men lösningen på det är ju inte att förbjuda vissa yttrandefrihet, eller rättigheter och möjligheter i samhället , eller hur? för det är ju just mobbing i sig.

Varför börjar du inte tänka lite?
Vem här har förespråkat minskade rättigheter? Du misstolkar ju rätt grovt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in