Citat:
Ursprungligen postat av
FetLeffe
Märker att du blir retad av min logik.
Antar att det inte lönt att försöka förklara några som helst av mina tankegångar du då mest troligt skriker våldtäkt rakt ut där du sitter...
Vi kan inte förneka evolution.
Du har ingen logik i ditt resonemang...det är skillnaden mellan dig och mig.
du klara rju inte ens hålla isär våldtäkt med "hårda tag".
Människor kan gilla att brottas, eller hur? för att de är lite kul, en sport, ger pengar, något som ger en en kick av något slag, eller what ever. De gör detta efter överenskomna regler, de har full kontroll, kan sluta, eller be sin motpart att sluta när de så önskar.
Men samma människa "gillar" helt säkert inte att bli överfallen i en gränd och utsättas för okontrollerat våld hen inte kan försvara sig emot, eller komma bort ifrån eller hur? Där och då är det mot hens vilja.
Detta är exakt samma sak..
Människor kan gilla "hårda tag", de kan tom fantisera om våld, eller be om att få lov "spela" ut denna fantasi med en partner... men! det är fortsatt inte våldtäkt. För detta är deras vilja och precis som brottningen, under ett kontrollerat regelverk, där de är trygga med motparten och våldtäkt är inte detta och emot deras vilja.
Vänligen fatta nu detta en gång för alla...och sluta "fantisera" om vad du tror att kvinnlig sexualitet är för något.