2018-02-01, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetLeffe
Handlar inte värst mycket om känslor, mest om tankar kring ämnet och hur det påverkar mig i en positiv riktning och hur det utvecklar mig som en tänkande människa.

Vad exakt påverkar dig i en positiv riktning? Tanken på att idioten som startade tråden anser att det är ok att förgripa sig på tjejer och kvinnor?
Citera
2018-02-01, 00:58
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Våldtäkt är inte sex.

Om jag sparkar någon i ryggen så är det inte samma sak som massage, och om jag vrider käken av någon så är inte det en kärleksfull smekning.

Kalla fan aldrig våldtäkt för sex.

Really? Så om man har frivilligt sex med en man. Sen säger man nej och mannen fortsätter. Slutar det vara sex då? Slutar det vara skönt? Det är inte dåligt sex bara för att det är våldtäkt.

Citat:
Vad exakt påverkar dig i en positiv riktning? Tanken på att idioten som startade tråden anser att det är ok att förgripa sig på tjejer och kvinnor?

Men tjejer och kvinnor tycker också att det är okay att män förgriper sig på tjejer och kvinnor. För kvinnor vet att det inte är någon big deal.
Citera
2018-02-01, 00:59
Medlem
Citat:
Det här resonemanget ger mig verkligen perspektiv på saker och ting och ger mig än mer insikt i människans natur och hur vi utvecklats. Jag uppskattar verkligen temat och hur vi interagerar och uppfattar sex från den förbjudna vinkeln och kvinnans natur. Kan verkligen relatera till den manliga synen på att bli våldtagen SOM man av en kvinna, men inte av en annan man.

Givet är den enorma skuldbelastningen inför min fru om det inträffade, att jag lät det hända och allt vad det innebär. Hur jag reagerat i en sådan situation vet jag rakt inte eftersom det aldrig inträffat.

Att generalisera i detta är en stor brist.

Vi är vildar i grund och botten med ett polerat yttre för att anpassa oss efter dagens krav och kultur.

Jag fick en aha upplevelse från uppslaget och temat och förstår genast flera av de kvinnor jag levt med och andra jag haft tillfälliga möten med under årens lopp, det är så förbjudet så socialt oaccepterat.

Våldtäkt är helt fel, men för mig förklarar det väldigt mycket hur endel kvinnor beter sig och vilka krav de har på sex och hur de ser på sex och hur de ser män.

Tro mig jag har sett det mesta och provat det mesta.

Tack för inputen.

Du "uppskattar temat"?????
"hur vi människor "interagerar"?????
och "kvinnans natur"??????

Våldätkt är inget "interagerande" utan dess exakta motsats, det är någon som tvingar någon annan till något den inte vill. Finns inget "interagerande" där att hämta överhuvudtaget.

Och våldtäkt är inte "kvinnans natur" är inte kvinnor specifikt som ägnar sig åt att våldta utan män....så är det nu någons "natur" så är det väl i sånt fall mäns?

Trådens tema....är en man....(TS är en man kan jag lova dig) som fantiserar kring vad han tycker kvinnor ska gilla.

Att du sen....(som man får jag anta) "gillar temat" avslöjar bara din egen önskan, precis som flera andra snubbar i denna tråd som verkar gilla TS och hans "tema", om att vilja kunna glida på skalan och få lov skylla sexuellt våld och mäns bristande sexuella respekt för kvinnors sexualitet och vilja, på kvinnor, känns ju mycket bättre eller hur?
Citera
2018-02-01, 01:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Våldätkt är inget "interagerande" utan dess exakta motsats, det är någon som tvingar någon annan till något den inte vill. Finns inget "interagerande" där att hämta överhuvudtaget.

Men kvinnan kan börja vilja efter ett tag right?

Citat:
Och våldtäkt är inte "kvinnans natur" är inte kvinnor specifikt som ägnar sig åt att våldta utan män....så är det nu någons "natur" så är det väl i sånt fall mäns?

Men kvinnor har blivit våldtagna i flera 1000 år och börjat tända på det av den anledningen.

Citat:
Trådens tema....är en man....(TS är en man kan jag lova dig) som fantiserar kring vad han tycker kvinnor ska gilla.

Kvinnor fantiserar om våldtäkt 1000 gånger mer än män.

Citat:
Att du sen....(som man får jag anta) "gillar temat" avslöjar bara din egen önskan, precis som flera andra snubbar i denna tråd som verkar gilla TS och hans "tema", om att vilja kunna glida på skalan och få lov skylla sexuellt våld och mäns bristande sexuella respekt för kvinnors sexualitet och vilja, på kvinnor, känns ju mycket bättre eller hur?

Moot point eftersom ingen vill våldta de flesta kvinnor.
Citera
2018-02-01, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angelfuck666
Var borde kvinnors våldtäktsfantasier ligga? Inte för att jag bryr mej men ändå, det vore kul att veta så man inte förirrar sej dit i misstag. Lektyr var ju en seriös källa förr i tiden men den finns väl inte mer? Tänkte mest på "läsarnas sexbrev"-spalten, där var ju fullt med ofrivilliga lesbianer och kvinnor som blev lyckligt våldtagna. Men dom var ju seriösa, inga feminister liksom. Var finns dom idag?

Sexfantasier, mäns eller kvinnors bör ligga på sexforumet.

Aldrig slagit dig att alla dessa "ofrivlilliga lesbianer" samt babianens alla tradiga exempel på "lyckliga" våldtäktsoffer, han citerar överallt....förmodligen är män som skriver för att tillfredställa manliga sexuella fantasier?
Citera
2018-02-01, 01:09
Medlem
FetLeffes avatar
Citat:

Kunskap är makt kära du.

Lätt att tänka sig in i situationen då ens egna dotter blir våldtagen eller fru för den delen, mitt jobb i det blir att se till att det aldrig sker, de är mina kvinnor.

Hur skall jag se till att det aldrig sker?

En annan aspekt att jag kan relatera till kvinnor i mitt förflutna som vill bli hårt tagna och brutalt påsatt då de ligger och sover eller strypt för att det skulle gå för dem är en annan del av det hela, allt på frivillig basis enligt överenskommelse

Tråkigt att bara fokusera ensidiga känslor som inte utvecklar sinnet.
Citera
2018-02-01, 01:25
Medlem
FetLeffes avatar
Citat:
Du "uppskattar temat"?????
"hur vi människor "interagerar"?????
och "kvinnans natur"??????

Märker att du blir retad av min logik.

Antar att det inte lönt att försöka förklara några som helst av mina tankegångar du då mest troligt skriker våldtäkt rakt ut där du sitter...

Vi kan inte förneka evolution.
Citera
2018-02-01, 01:26
Medlem
Citat:
Kunskap är makt kära du.

Lätt att tänka sig in i situationen då ens egna dotter blir våldtagen eller fru för den delen, mitt jobb i det blir att se till att det aldrig sker, de är mina kvinnor.

Hur skall jag se till att det aldrig sker?

En annan aspekt att jag kan relatera till kvinnor i mitt förflutna som vill bli hårt tagna och brutalt påsatt då de ligger och sover eller strypt för att det skulle gå för dem är en annan del av det hela, allt på frivillig basis enligt överenskommelse

Tråkigt att bara fokusera ensidiga känslor som inte utvecklar sinnet.

Aldrig slagit dig att kivnnors önskningar/ vilja över hur de ska ha sex är deras VILJA dvs själva motsatsen till våldtäkt.

Märkligt detta att vissa har såna enorma svårigheter fatta själva grunden i vad våldtäkt är, nämligen något som är EMOT din vilja.

Sen är inga kvinnor "dina". Du äger inte människor.
Citera
2018-02-01, 01:34
Medlem
Citat:
Märker att du blir retad av min logik.

Antar att det inte lönt att försöka förklara några som helst av mina tankegångar du då mest troligt skriker våldtäkt rakt ut där du sitter...

Vi kan inte förneka evolution.

Du har ingen logik i ditt resonemang...det är skillnaden mellan dig och mig.
du klara rju inte ens hålla isär våldtäkt med "hårda tag".

Människor kan gilla att brottas, eller hur? för att de är lite kul, en sport, ger pengar, något som ger en en kick av något slag, eller what ever. De gör detta efter överenskomna regler, de har full kontroll, kan sluta, eller be sin motpart att sluta när de så önskar.

Men samma människa "gillar" helt säkert inte att bli överfallen i en gränd och utsättas för okontrollerat våld hen inte kan försvara sig emot, eller komma bort ifrån eller hur? Där och då är det mot hens vilja.

Detta är exakt samma sak..

Människor kan gilla "hårda tag", de kan tom fantisera om våld, eller be om att få lov "spela" ut denna fantasi med en partner... men! det är fortsatt inte våldtäkt. För detta är deras vilja och precis som brottningen, under ett kontrollerat regelverk, där de är trygga med motparten och våldtäkt är inte detta och emot deras vilja.

Vänligen fatta nu detta en gång för alla...och sluta "fantisera" om vad du tror att kvinnlig sexualitet är för något.
Senast redigerad av Merapi 2018-02-01 kl. 01:42.
Citera
2018-02-01, 01:40
Medlem
FetLeffes avatar
Citat:
Aldrig slagit dig att kivnnors önskningar/ vilja över hur de ska ha sex är deras VILJA dvs själva motsatsen till våldtäkt.

Märkligt detta att vissa har såna enorma svårigheter fatta själva grunden i vad våldtäkt är, nämligen något som är EMOT din vilja.

Sen är inga kvinnor "dina". Du äger inte människor.
Våldtäktsfantasier...ja

Det är mina kvinnor.

Ingen har talat om ägande, men visst alla är till salu för rätt pengar, hur mycket kostar en feminist?

Vad är det inte du förstår?

Feministlogik.
Citera
2018-02-01, 01:44
Medlem
Citat:
Våldtäktsfantasier...ja

Det är mina kvinnor.

Ingen har talat om ägande, men visst alla är till salu för rätt pengar, hur mycket kostar en feminist?

Vad är det inte du förstår?

Feministlogik.

Jobbigt när du inte kan svara längre för ditt resonemang faller som det ohållbara korthus det nu var?
Kul att tvingas övergå till massa idiotiskt svammel?

nej inga människor är "dina", din fru kan gå ifrån dig när/ om hon vill, din dotter komner växa upp och ha full bestämmande rätt över sitt eget liv...Deal with it.
Citera
2018-02-01, 01:54
Medlem
FetLeffes avatar
Citat:
Du har ingen logik i ditt resonemang...det är skillnaden mellan dig och mig.
du klara rju inte ens hålla isär våldtäkt med "hårda tag".

Människor kan gilla att brottas, eller hur? för att de är lite kul, en sport, ger pengar, något som ger en en kick av något slag, eller what ever. De gör detta efter överenskomna regler, de har full kontroll, kan sluta, eller be sin motpart att sluta när de så önskar.

Men samma människa "gillar" helt säkert inte att bli överfallen i en gränd och utsättas för okontrollerat våld hen inte kan försvara sig emot, eller komma bort ifrån eller hur? Där och då är det mot hens vilja.

Detta är exakt samma sak..

Människor kan gilla "hårda tag", de kan tom fantisera om våld, eller be om att få lov "spela" ut denna fantasi med en partner... men! det är fortsatt inte våldtäkt. För detta är deras vilja och precis som brottningen, under ett kontrollerat regelverk, där de är trygga med motparten och våldtäkt är inte detta och emot deras vilja.

Vänligen fatta nu detta en gång för alla...och sluta "fantisera" om vad du tror att kvinnlig sexualitet är för något.

Skillnaden är att jag inte har dina förutfattade tankegångar som du så gärna vill att jag skall ha för att du skall kunna generalisera in mig i ett av dina fack. Du målar in dig i ett hörn och vill stanna där resten av ditt liv. Det är helt ok för mig, ju fler av såna som dig jag träffar på ju mer blir jag övertygad om hur simpla vi människor är i grund och botten. Ju enklare blir det för mig att navigera här i livet och undvika människor som inte tillför något utan bara motarbetar utvecklingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in