Dag 3 och sista dagen innan den bitterljuva hemresan. Så här på tredje dagen så är väl bläcket i pennan något urvattnat om man säger så. Nu överdriver jag inte vid mina besök, utan planen var två tjejer per dag och så blev det. Inte heller drar jag iväg med högre kostnader, vilket iofs blivit svårare att göra nu då extras inte står på menyn som förr.
Anländer tidigt vid öppning kl 11. Söndagslugnt och känner igen samtliga tyska äldre stammisar som alltid är här på söndagar, då det är halva priset för pensionärer. Tänk om vi hade såna klubbar i Sverige där man kunde tillbringa hela dagen med alla faciliteter + mat för 400kr och dessutom spana in 80-90 vackra unga nakna tjejer!? Vore väl inte en dålig ålderdom om man säger så...
Lite folk, lite tjejer, såklart. Ca 10 damer i stort sett desamma som dagen innan. Avser att vänta ett par timmar och relaxa som brukligt efter frukost. Bastar, simmar, duschar, kollar loungen, fortfarande lugnt. Slappar en stund till, äter en andra frukost. Klockan blir 2 och en viss kåthet börjar infinna sig. Konstigt, på ett sånt här ställe?
Lite fler tjejer nu inkl den vackra Nicole. Klart snyggast av alla som är på plats, men eftersom jag varit med henne förr och inte varit riktigt nöjd, då hon inte alltid är så samarbetsvillig så avstår jag henne.
Börjar prata med en annan blond tjej som heter
Maria. Grymt trevlig och ger ett mycket bra intryck, från Budapest. Aldrig sett henne förr vad jag minns. Vi går upp och jag frågar om hennes ålder, vilket hon säger 34. En av de äldre här alltså. Ser nog ett antal år yngre ut, även om det kan vara svårt på en del tjejer att avgöra mellan 25-35.
Sexet blir sådär, hon gör inget fel alls utan byter villigt ställning osv precis som jag önskar. Hon har dessutom ett glatt och charmigt humör. Men jag tänder nog inte fullt ut på henne och kanske var jag lite sliten också. Aning besviken på brösten, som jag hade noterat som äkta, men visade sig vara ett par välgjorda implantat. Live and learn!
Betalar Maria 60 och hon säger att jag borde testa hennes kompis som började jobba dagen innan. En färsking alltså.
Blir lite vila igen nu efter mitt misslyckande, eller jag brukar ju faktiskt inte tycka att det är misslyckat bara för att jag inte alltid får komma. Hur misslyckat kan sex med en vacker kvinna för 60 EUR vara?
Hur som helst så vill jag gärna komma innan jag ska resa hem samma kväll. Klockan börjar närma sig 17 och nu är det en hel del folk. Rätt mycket killar igen, men säkert 40-50 tjejer.
Ser Maria sitta och prata med en annan yngre tjej vid baren och tänker om detta kan vara kompisen hon pratade om. Det är det. Nu känner jag även igen henne från igår och tyckte redan då att hon såg intressant ut.
Sofie som hon kallar sig, eller möjligen Soffi, hon uttalade det med sån emfas att det var svårt att riktigt avgöra. 23 år från Budapest. Hon är inte den klassiska typen av snygg tjej som förmodligen de flesta killar skulle säga. Hon är mer, ja, vanlig. Ganska lång, 170 cm, medelstora bröst, väldigt ljus hy, några kilo extra utan att vara rund på något sätt. Fin rumpa, svart hår. Hon tilltalade mig i alla fall och det verkar Maria uppfatta då hon går emellan i vår konversation och säger:
"You can be sex!"
Jo jag fattar att vi kan ha sex tänker jag, men frågar "What?"
"You can be sex, her number sex"
Hade hört lite fel, hon förklarar att Sofie varit med 5 killar innan, här alltså, jag kan alltså bli hennes sjätte kund. Haha! Svårt höra vad de säger ibland med musik runtomkring och en inte alltid perfekt engelska hos vissa av tjejerna.
Klart vi ska ha sex! Upp på ett rum och hon piffar med handdukar lite längre än normalt och ger ett lite ovant intryck. Vi börjar stående bredvid sängen vilket också är ovanligt då de flesta alltid vill att man lägger sig ner. Eftersom hon är ganska lång, även utan klackarna som nu är avsparkade, så är det jävligt nice att stå och klämma på henne och smeka hennes rygg och klämma på den fina mjuka rumpan. Hon pussar mig på halsen och går upp och till min förvåning kysser hon och det blir ett litet GFE-hångel av bara farten, väldigt trevligt och högst oväntat. Ett av få på Artemis genom åren.
Gillar hennes fina mjuka bröst som får en hel del uppmärksamhet. Jag är en tuttkille! Hon rullar på kådisen och börjar suga. Känslan är riktigt bra och jag känner inte längre nån oro att jag skulle behöva åka härifrån utan att ha kommit en gång till. Sofie är väldigt fin och ger en bra inlevelse!
Hon rider en stund innan vi övergår till missionären, vilket alltid blir tröttsamt för benen snabbt för mig. Ber om en stående doggy, blir perfekt med hennes längd då jag kan släppa loss och dunka på.
Vilket jag också gör! Efter ett par minuter så kommer jag i helgens intensivaste orgasm!
Tyvärr ser jag inte kondomen när jag drar ut kuken! Hoppsan! Får genast en obehaglig känsla och lite orolig för hur hon kommer reagera. Jag säger att den är nog kvar där inne. Hon stoppar in fingrarna ganska långt innan hon får fatt i den och den ploppar ut tillsammans med en rejäl laddning sperma som droppar ner på golvet .
Till min förvåning så rycker hon bara på axlarna och verkar inte tycka det var så farligt. Nåväl, det är väl hennes "jobb" att se till så kådisen är på!? De flesta håller ju koll på den mest hela tiden, nästan så det blir irriterande. Men men, sur va hon inte. Hennes orutin spelade nog in en hel del här.
Går ner och betalar 60. Egentligen borde jag dricksat, men nu blev det inte så. Inte pga kondomen, men för fin service och GFE. Men nu ville jag pressa fram ett par droppar urin och sen duscha. Man får göra det man kan... Inte så nojig generellt, men man vet ju aldrig. Några veckor senare så visar sig inget i alla fall.
Dag 3 slutar på synnerligen moderata 200 EUR inkl inträde.
Hafsar i mig en hyfsat välsmakande middag innan jag beger mig till flyget. Maten var överlag klart godkänd. En aning bättre än vanligt. Frukost som alltid helt ok. Äggröran håller numera alltid klart över medel standard!