2018-01-30, 21:53
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Tackar, du är pålitlig du

Märkte du om det var färre tyskor än innan årsskiftet?

Några nya sköna talanger som du ej sett tidigare?

Det var en aning färre av alla. "Januari" sa tjejerna. Såg flera tyskor jag kände igen, bla Mariella och Madelen. + Några till jag inte kan/minns namn på. Inga nya stjärnor direkt, såg flera nya jag kunde tänka mig men som inte blev av.

Blev enbart "besök" i Rumänien och Ungern under dessa 3 dagar.

Citat:
Ursprungligen postat av Tommemann
Skal prøve å skrive recension Leser at mange tar med bok for å skrive i, det kommer nok ikke jeg til å gjøre Men skal prøve å huske navn. Hvertfall de som gir inntrykk.

Og så er jeg spent på LU. Lander kl 0930, så jeg tenker å spise frokost der i 11-tiden. Henge rundt til 16 og så ta en pause et par timer før jeg er tilbake i 1830/1900 tiden.

Veldig spent..

Låter som en god planering. Första gången du är där behöver du ingen bok!

Glöm ej be om att bli uppskriven på listan i receptionen, med numret på din nyckel, så kommer du in utan kostnad igen när du är tillbaka på kvällen.

Ha så kul!
Citera
2018-01-31, 00:32
Medlem
Ganska trött när jag anländer på andra dagen. Kommer dit vid 12 och intar som vanligt en rejäl frukost. Nytt möblemang i matsalen samt uppfräschat med nya kylar samt nymålat. Klart bättre än tidigare och känns bra att de investerar i stället. Lär väl betyda att de inte känner sig så nedläggningshotade?

Efter en stadig frukost och en cappuccino i baren så blir det slappande ett tag. Bara något tiotal tjejer så tidigt och endast en jag tycker är riktigt fin. Hon heter Gaby och kommer från Ungern, har varit med henne förut. Trevlig och framförallt är hon väldigt söt! Men det får vänta, slappar nere...

Kommer upp vid 14-15 och nu är det några nya ansikten, annars känns de flesta igen från dagskiftet. Den vackra långa turkiskan Senia är här, vi hade en bra timme sist. Hon är grymt läcker när hon liksom susar igenom loungen, hon går aldrig sakta, utan snabbt som en mannekäng med ena handen på höften. Med sina 175cm + 20cm klackar är hon en imponerande syn! Sugen på henne, men hon blir uppsnappad medan jag funderar, så då blir det Gaby.

Upp på rummet, på med kådisen. Hon är fantastiskt fin och synen med kuken i munnen på henne är sjukt nice. Vid vår förra session avslutade jag stående med henne på knä på golvet med min sats över hennes ansikte. Den synen sitter fint fastetsad på näthinnan ännu, ca två år senare. (Hade jag fått göra detta denna gång så hade jag inte skrivit ut hennes namn.) Suget pågår en skön stund medan jag masserar hennes fina naturliga bröst, ett av de finaste paren på Artemis.
Sen rider hon mig och det tar max 3-4 minuter innan jag kommer. Försökte inte stå emot, bara njöt! Jävligt fin tjej, lite snabba puckar, men helnöjd! Gaby levererar utan att egentligen göra något speciellt, utom att hon är speciellt söt då. Betalar Gaby 60.

Så här på dag 2 så känner jag inte att jag behöver hänga här hela eftermiddagen och frukostserveringen tog slut, så jag drar ut på stan ett par timmar och äter middag på annat håll.
Återvänder senare på kvällen till ett ganska fullt Artemis. Säkert ett 80-tal tjejer minst nu och en del nya ansikten. Ser en ganska rund tjej med enorma naturliga bröst, vilket alltid gör mig upphetsad! Sannolikt en rumänska baserat på vilka hennes kompisar är. Många killar här också och även hon försvinner utan att jag hann prata med henne.

Framåt midnatt är det hög volym i loungen och rätt packat med folk. Tänker gå ned en sväng för att slippa röken en stund och går förbi mitt skåp på vägen. Då springer jag ihop med gårdagens upplevelse på väg ut från damernas omklädning. Vi går ner tillsammans och tar en kaffe. Pratar en kvart och avtalar sedan en timme.

Inledande massage, vilket hon är skapligt bra på, men mer erotiska aktiviteter tar över efter en stund. Denna tjej seglar upp som ännu en liten favorit och det talar mer och mer för att jag är på rätt spår med att ta samma tjejer flera gånger. Trevligare (oftast) och bättre service. Inser dem att man är återkommande stammis så finns det incitament att ge mer helt enkelt.
Blir en väldigt bra timme med knull i olika ställningar. Blir en paus då jag tröttnar och slaknar lite, hon tar en cigg och vi vilar lite. Sen suger hon mig igen tills jag blir hård. Älskar doggy och lyckas komma stående i henne. Skönt som fan och känner mig helt utpumpad.
Frågar om tiden och hon säger att det gått en timme och tio minuter. Hon vill röka igen och jag slappar på sängen under en liten pratstund. När vi går ner så frågar jag vad hon vill ha och hon svarar 120 för timmen som vi kom överens om. Schysst och man känner sig väl omhändertagen.
Lägger på 10 i dricks då jag gärna ser att vi ses igen.

Duschar, äter en bit mat och hänger sen åter i loungen och njuter av showen. Går relativt tidigt ca 02.30-03. Ytterligare en dag kvar och jag känner mig klart nöjd, kan vara smart att sova tillräckligt.

Dag 2 slutar på 270 EUR.
Citera
2018-01-31, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Går relativt tidigt ca 02.30-03. Ytterligare en dag kvar och jag känner mig klart nöjd, kan vara smart att sova tillräckligt.

Dag 2 slutar på 270 EUR.

Hehehe, relativt tidigt.... kl 03
Blev det en tredje dag alltså? Imponerande i så fall.
Citera
2018-01-31, 23:46
Medlem
Dag 3 och sista dagen innan den bitterljuva hemresan. Så här på tredje dagen så är väl bläcket i pennan något urvattnat om man säger så. Nu överdriver jag inte vid mina besök, utan planen var två tjejer per dag och så blev det. Inte heller drar jag iväg med högre kostnader, vilket iofs blivit svårare att göra nu då extras inte står på menyn som förr.

Anländer tidigt vid öppning kl 11. Söndagslugnt och känner igen samtliga tyska äldre stammisar som alltid är här på söndagar, då det är halva priset för pensionärer. Tänk om vi hade såna klubbar i Sverige där man kunde tillbringa hela dagen med alla faciliteter + mat för 400kr och dessutom spana in 80-90 vackra unga nakna tjejer!? Vore väl inte en dålig ålderdom om man säger så...

Lite folk, lite tjejer, såklart. Ca 10 damer i stort sett desamma som dagen innan. Avser att vänta ett par timmar och relaxa som brukligt efter frukost. Bastar, simmar, duschar, kollar loungen, fortfarande lugnt. Slappar en stund till, äter en andra frukost. Klockan blir 2 och en viss kåthet börjar infinna sig. Konstigt, på ett sånt här ställe?

Lite fler tjejer nu inkl den vackra Nicole. Klart snyggast av alla som är på plats, men eftersom jag varit med henne förr och inte varit riktigt nöjd, då hon inte alltid är så samarbetsvillig så avstår jag henne.
Börjar prata med en annan blond tjej som heter Maria. Grymt trevlig och ger ett mycket bra intryck, från Budapest. Aldrig sett henne förr vad jag minns. Vi går upp och jag frågar om hennes ålder, vilket hon säger 34. En av de äldre här alltså. Ser nog ett antal år yngre ut, även om det kan vara svårt på en del tjejer att avgöra mellan 25-35.
Sexet blir sådär, hon gör inget fel alls utan byter villigt ställning osv precis som jag önskar. Hon har dessutom ett glatt och charmigt humör. Men jag tänder nog inte fullt ut på henne och kanske var jag lite sliten också. Aning besviken på brösten, som jag hade noterat som äkta, men visade sig vara ett par välgjorda implantat. Live and learn!
Betalar Maria 60 och hon säger att jag borde testa hennes kompis som började jobba dagen innan. En färsking alltså.

Blir lite vila igen nu efter mitt misslyckande, eller jag brukar ju faktiskt inte tycka att det är misslyckat bara för att jag inte alltid får komma. Hur misslyckat kan sex med en vacker kvinna för 60 EUR vara?
Hur som helst så vill jag gärna komma innan jag ska resa hem samma kväll. Klockan börjar närma sig 17 och nu är det en hel del folk. Rätt mycket killar igen, men säkert 40-50 tjejer.
Ser Maria sitta och prata med en annan yngre tjej vid baren och tänker om detta kan vara kompisen hon pratade om. Det är det. Nu känner jag även igen henne från igår och tyckte redan då att hon såg intressant ut.

Sofie som hon kallar sig, eller möjligen Soffi, hon uttalade det med sån emfas att det var svårt att riktigt avgöra. 23 år från Budapest. Hon är inte den klassiska typen av snygg tjej som förmodligen de flesta killar skulle säga. Hon är mer, ja, vanlig. Ganska lång, 170 cm, medelstora bröst, väldigt ljus hy, några kilo extra utan att vara rund på något sätt. Fin rumpa, svart hår. Hon tilltalade mig i alla fall och det verkar Maria uppfatta då hon går emellan i vår konversation och säger:
"You can be sex!"
Jo jag fattar att vi kan ha sex tänker jag, men frågar "What?"
"You can be sex, her number sex"
Hade hört lite fel, hon förklarar att Sofie varit med 5 killar innan, här alltså, jag kan alltså bli hennes sjätte kund. Haha! Svårt höra vad de säger ibland med musik runtomkring och en inte alltid perfekt engelska hos vissa av tjejerna.

Klart vi ska ha sex! Upp på ett rum och hon piffar med handdukar lite längre än normalt och ger ett lite ovant intryck. Vi börjar stående bredvid sängen vilket också är ovanligt då de flesta alltid vill att man lägger sig ner. Eftersom hon är ganska lång, även utan klackarna som nu är avsparkade, så är det jävligt nice att stå och klämma på henne och smeka hennes rygg och klämma på den fina mjuka rumpan. Hon pussar mig på halsen och går upp och till min förvåning kysser hon och det blir ett litet GFE-hångel av bara farten, väldigt trevligt och högst oväntat. Ett av få på Artemis genom åren.

Gillar hennes fina mjuka bröst som får en hel del uppmärksamhet. Jag är en tuttkille! Hon rullar på kådisen och börjar suga. Känslan är riktigt bra och jag känner inte längre nån oro att jag skulle behöva åka härifrån utan att ha kommit en gång till. Sofie är väldigt fin och ger en bra inlevelse!
Hon rider en stund innan vi övergår till missionären, vilket alltid blir tröttsamt för benen snabbt för mig. Ber om en stående doggy, blir perfekt med hennes längd då jag kan släppa loss och dunka på.
Vilket jag också gör! Efter ett par minuter så kommer jag i helgens intensivaste orgasm!

Tyvärr ser jag inte kondomen när jag drar ut kuken! Hoppsan! Får genast en obehaglig känsla och lite orolig för hur hon kommer reagera. Jag säger att den är nog kvar där inne. Hon stoppar in fingrarna ganska långt innan hon får fatt i den och den ploppar ut tillsammans med en rejäl laddning sperma som droppar ner på golvet .
Till min förvåning så rycker hon bara på axlarna och verkar inte tycka det var så farligt. Nåväl, det är väl hennes "jobb" att se till så kådisen är på!? De flesta håller ju koll på den mest hela tiden, nästan så det blir irriterande. Men men, sur va hon inte. Hennes orutin spelade nog in en hel del här.

Går ner och betalar 60. Egentligen borde jag dricksat, men nu blev det inte så. Inte pga kondomen, men för fin service och GFE. Men nu ville jag pressa fram ett par droppar urin och sen duscha. Man får göra det man kan... Inte så nojig generellt, men man vet ju aldrig. Några veckor senare så visar sig inget i alla fall.

Dag 3 slutar på synnerligen moderata 200 EUR inkl inträde.

Hafsar i mig en hyfsat välsmakande middag innan jag beger mig till flyget. Maten var överlag klart godkänd. En aning bättre än vanligt. Frukost som alltid helt ok. Äggröran håller numera alltid klart över medel standard!
Senast redigerad av IaveAfstrCARthenU 2018-01-31 kl. 23:50.
Citera
2018-02-02, 16:57
Medlem
Citat:
Dag 3 och sista dagen innan den bitterljuva hemresan. Så här på tredje dagen så är väl bläcket i pennan något urvattnat om man säger så. Nu överdriver jag inte vid mina besök, utan planen var två tjejer per dag och så blev det. Inte heller drar jag iväg med högre kostnader, vilket iofs blivit svårare att göra nu då extras inte står på menyn som förr.

Anländer tidigt vid öppning kl 11. Söndagslugnt och känner igen samtliga tyska äldre stammisar som alltid är här på söndagar, då det är halva priset för pensionärer. Tänk om vi hade såna klubbar i Sverige där man kunde tillbringa hela dagen med alla faciliteter + mat för 400kr och dessutom spana in 80-90 vackra unga nakna tjejer!? Vore väl inte en dålig ålderdom om man säger så...

Lite folk, lite tjejer, såklart. Ca 10 damer i stort sett desamma som dagen innan. Avser att vänta ett par timmar och relaxa som brukligt efter frukost. Bastar, simmar, duschar, kollar loungen, fortfarande lugnt. Slappar en stund till, äter en andra frukost. Klockan blir 2 och en viss kåthet börjar infinna sig. Konstigt, på ett sånt här ställe?

Lite fler tjejer nu inkl den vackra Nicole. Klart snyggast av alla som är på plats, men eftersom jag varit med henne förr och inte varit riktigt nöjd, då hon inte alltid är så samarbetsvillig så avstår jag henne.
Börjar prata med en annan blond tjej som heter Maria. Grymt trevlig och ger ett mycket bra intryck, från Budapest. Aldrig sett henne förr vad jag minns. Vi går upp och jag frågar om hennes ålder, vilket hon säger 34. En av de äldre här alltså. Ser nog ett antal år yngre ut, även om det kan vara svårt på en del tjejer att avgöra mellan 25-35.
Sexet blir sådär, hon gör inget fel alls utan byter villigt ställning osv precis som jag önskar. Hon har dessutom ett glatt och charmigt humör. Men jag tänder nog inte fullt ut på henne och kanske var jag lite sliten också. Aning besviken på brösten, som jag hade noterat som äkta, men visade sig vara ett par välgjorda implantat. Live and learn!
Betalar Maria 60 och hon säger att jag borde testa hennes kompis som började jobba dagen innan. En färsking alltså.

Blir lite vila igen nu efter mitt misslyckande, eller jag brukar ju faktiskt inte tycka att det är misslyckat bara för att jag inte alltid får komma. Hur misslyckat kan sex med en vacker kvinna för 60 EUR vara?
Hur som helst så vill jag gärna komma innan jag ska resa hem samma kväll. Klockan börjar närma sig 17 och nu är det en hel del folk. Rätt mycket killar igen, men säkert 40-50 tjejer.
Ser Maria sitta och prata med en annan yngre tjej vid baren och tänker om detta kan vara kompisen hon pratade om. Det är det. Nu känner jag även igen henne från igår och tyckte redan då att hon såg intressant ut.

Sofie som hon kallar sig, eller möjligen Soffi, hon uttalade det med sån emfas att det var svårt att riktigt avgöra. 23 år från Budapest. Hon är inte den klassiska typen av snygg tjej som förmodligen de flesta killar skulle säga. Hon är mer, ja, vanlig. Ganska lång, 170 cm, medelstora bröst, väldigt ljus hy, några kilo extra utan att vara rund på något sätt. Fin rumpa, svart hår. Hon tilltalade mig i alla fall och det verkar Maria uppfatta då hon går emellan i vår konversation och säger:
"You can be sex!"
Jo jag fattar att vi kan ha sex tänker jag, men frågar "What?"
"You can be sex, her number sex"
Hade hört lite fel, hon förklarar att Sofie varit med 5 killar innan, här alltså, jag kan alltså bli hennes sjätte kund. Haha! Svårt höra vad de säger ibland med musik runtomkring och en inte alltid perfekt engelska hos vissa av tjejerna.

Klart vi ska ha sex! Upp på ett rum och hon piffar med handdukar lite längre än normalt och ger ett lite ovant intryck. Vi börjar stående bredvid sängen vilket också är ovanligt då de flesta alltid vill att man lägger sig ner. Eftersom hon är ganska lång, även utan klackarna som nu är avsparkade, så är det jävligt nice att stå och klämma på henne och smeka hennes rygg och klämma på den fina mjuka rumpan. Hon pussar mig på halsen och går upp och till min förvåning kysser hon och det blir ett litet GFE-hångel av bara farten, väldigt trevligt och högst oväntat. Ett av få på Artemis genom åren.

Gillar hennes fina mjuka bröst som får en hel del uppmärksamhet. Jag är en tuttkille! Hon rullar på kådisen och börjar suga. Känslan är riktigt bra och jag känner inte längre nån oro att jag skulle behöva åka härifrån utan att ha kommit en gång till. Sofie är väldigt fin och ger en bra inlevelse!
Hon rider en stund innan vi övergår till missionären, vilket alltid blir tröttsamt för benen snabbt för mig. Ber om en stående doggy, blir perfekt med hennes längd då jag kan släppa loss och dunka på.
Vilket jag också gör! Efter ett par minuter så kommer jag i helgens intensivaste orgasm!

Tyvärr ser jag inte kondomen när jag drar ut kuken! Hoppsan! Får genast en obehaglig känsla och lite orolig för hur hon kommer reagera. Jag säger att den är nog kvar där inne. Hon stoppar in fingrarna ganska långt innan hon får fatt i den och den ploppar ut tillsammans med en rejäl laddning sperma som droppar ner på golvet .
Till min förvåning så rycker hon bara på axlarna och verkar inte tycka det var så farligt. Nåväl, det är väl hennes "jobb" att se till så kådisen är på!? De flesta håller ju koll på den mest hela tiden, nästan så det blir irriterande. Men men, sur va hon inte. Hennes orutin spelade nog in en hel del här.

Går ner och betalar 60. Egentligen borde jag dricksat, men nu blev det inte så. Inte pga kondomen, men för fin service och GFE. Men nu ville jag pressa fram ett par droppar urin och sen duscha. Man får göra det man kan... Inte så nojig generellt, men man vet ju aldrig. Några veckor senare så visar sig inget i alla fall.

Dag 3 slutar på synnerligen moderata 200 EUR inkl inträde.

Hafsar i mig en hyfsat välsmakande middag innan jag beger mig till flyget. Maten var överlag klart godkänd. En aning bättre än vanligt. Frukost som alltid helt ok. Äggröran håller numera alltid klart över medel standard!

Tack för uppdateringen broder det är alltid lika trevligt att kunna drömma sig bort en stund i vintermörkret.
Jag vet att jag har varit dålig på att skriva här senaste året trotts flertalet besök i paradiset men blir mycket same same nu när man måste hålla vissa saker i det fördålda pga den nya tråkiga lagen i happyland.
Har själv inte upplevt så stora förändringar då jag varit där som många beskriver men det kanske beror på att man blir igenkänd numera .
Föresten hur skulle du säga om antalet tjejer på plats nu efter årsskiftet?
Citera
2018-02-03, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masse78
Tack för uppdateringen broder det är alltid lika trevligt att kunna drömma sig bort en stund i vintermörkret.
Jag vet att jag har varit dålig på att skriva här senaste året trotts flertalet besök i paradiset men blir mycket same same nu när man måste hålla vissa saker i det fördålda pga den nya tråkiga lagen i happyland.
Har själv inte upplevt så stora förändringar då jag varit där som många beskriver men det kanske beror på att man blir igenkänd numera .
Föresten hur skulle du säga om antalet tjejer på plats nu efter årsskiftet?

Jo, blir svårare och svårare att skriva något vettigt tycker jag då det är som du säger, mycket "same same". Men eftersom jag själv finner ett visst nöje i det så kan man ju fortsätta!

Toppade på ca 80-90 tjejer senare på fredag/lördag-kvällarna så det är helt ok. Inte sån enorm skillnad från det normala 100-120. Men som alla sa så är januari lite lugnare då en del fortfarande befinner sig hemma. Får väl se om det blir en tripp till framåt vårkanten...
Citera
2018-02-11, 17:04
Medlem
Citat:
Jo, blir svårare och svårare att skriva något vettigt tycker jag då det är som du säger, mycket "same same". Men eftersom jag själv finner ett visst nöje i det så kan man ju fortsätta!

Toppade på ca 80-90 tjejer senare på fredag/lördag-kvällarna så det är helt ok. Inte sån enorm skillnad från det normala 100-120. Men som alla sa så är januari lite lugnare då en del fortfarande befinner sig hemma. Får väl se om det blir en tripp till framåt vårkanten...

Låter som att det fortfarande är bra trots nya regler gällande gummi osv.. skall till Berlin i Mars och måste försöka bli ledig en kväll från kollegor och möten!!
Citera
2018-02-13, 07:30
Medlem
För en som inte besökt Artemis så låter det lite som himmelriket. Hur är det med tjejerna där? Kan man sitta och snacka något med dem utan att det alltid måste bli ett köp av en sväng upp på rummet? Eller blir de sura om man sitter och snackar 10 min utan att det blir nåt köp?
Citera
2018-02-13, 16:15
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaAndreas
För en som inte besökt Artemis så låter det lite som himmelriket. Hur är det med tjejerna där? Kan man sitta och snacka något med dem utan att det alltid måste bli ett köp av en sväng upp på rummet? Eller blir de sura om man sitter och snackar 10 min utan att det blir nåt köp?

Självklart kan du sitta och snacka med dom. Det är ju det som är lite vitsen..

Om det sen blir 10 minuter eller något annat beror på hur god konversatör du är och hur bråttom tjejen har. Tröttnar hon går hon sin väg.
- Då vet du att hon inte var något att hänga i julgranen.

Men det finns också trevliga och pratsamma tjejer som är populära. Sitter du och snackar för länge kan det hända att någon kommer och lägger beslag på henne mitt framför näsan på dig
- Då vet du att hon är något att hänga i julgranen
Citera
2018-02-20, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Självklart kan du sitta och snacka med dom. Det är ju det som är lite vitsen..

Om det sen blir 10 minuter eller något annat beror på hur god konversatör du är och hur bråttom tjejen har. Tröttnar hon går hon sin väg.
- Då vet du att hon inte var något att hänga i julgranen.

Men det finns också trevliga och pratsamma tjejer som är populära. Sitter du och snackar för länge kan det hända att någon kommer och lägger beslag på henne mitt framför näsan på dig
- Då vet du att hon är något att hänga i julgranen

Tack för svar, jo förstår att det gäller att ha en balans mellan snackandet och att ta sig upp på rummet. Snopet om nån plockar tjejen precis när man börjat få resning...
Citera
2018-03-02, 17:14
Medlem
Da ble det ny tur 9.-10. April! Sist var jeg der en onsdag, nå vil jeg se mandag! Ikke noe undertøy som kan skjule noe!

Andre som skal dit den dagen?

Sist var det Ok LU! Håper på litt bedre nå!
Citera
2018-03-02, 18:41
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaAndreas

Snopet om nån plockar tjejen precis när man börjat få resning...

Ja, det kan lätt leda till att man därefter gör ett för snabbt felval..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in