Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-01-31, 15:57
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Men hur fick de tag i Akilov? Varför anlitades just han? Lapp på Konsum i Visby? Nujens lär känna honom närmare.
Prixis min undring.
Har Akilov vistats på något asylboende som svågern basat över? Har syrran företrätt honom?
Citera
2018-01-31, 15:57
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det är snarare så att Akilov själv varit det skumma byggföretaget, med ett antal slavarbetare under sig.

Kanske...men det känns rätt bra ordnat av någon som knappt hade ens varit i Sverige...
Citera
2018-01-31, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Någon fler som upptäckt att tidningen Expressen ändrat en hel del i sin artikel?

Det mesta om svarta pengar är nu borta. Kan det vara advokaten som tagit feg-blaskan i örat?

”Jag fattar ingenting”
Maffian styr, det är det korta svaret....
Citera
2018-01-31, 16:01
Medlem
Enoch.Thulins avatar
När man inte trodde det kunde bli bättre, då blir det plötsligt det. Jag insåg motvilligt att Özz inte skulle nitas i #metoo & började så smått misströsta & tänka att han skulle klara sig & fortsätta med sin svenskfientliga verksamhet.

Så kommer plötsligt detta ofattbart festliga & helt överraskande avslöjande.
Citat:
Ursprungligen postat av Donald Rumsfeldt
But there are also unknown unknowns – the ones we don't know we don't know.
Prisa Gud.
Citera
2018-01-31, 16:06
Citat:
Men hur fick de tag i Akilov? Varför anlitades just han? Lapp på Konsum i Visby? Nujens lär känna honom närmare.

Kan det finnas något annat skäl för syskonen Nûjen att betala Akilov kontanter som sedan Akilov plockar ut på sina resor till Mellanöstern? Typ utpressning, svarttvätt av pengar från advokatbyrån som egentligen skulle gå till asylanter, att han är mellanhand för ett gäng svartbyggargubbar el liknande? Oavsett hur så tror jag det är svettigt i PK-Sverige just nu. Svarta löner och skattesmitning är det minsta de borde trilla dit för nu, vittjande av skattepengar från asylindustrin kan sprida sig som en löpeld genom Sverige när vanligt skattebetalande folk förstår hur mycket alla dessa goda människor skor sig. Varför bor det ex tre vuxna personer skrivna på systerns hemadress utöver hennes man? Får hon bidrag för dessa? Gräv på...
Citera
2018-01-31, 16:17
Medlem
StayupsBehinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagreble
https://twitter.com/rickdamm/status/881948737278554112
Här hänger han med Özz, Debbie, och Alexandra Pascalidou på Almedalen förra året.
Underhållande att Gotlandspolitikerna verkar mer intresserade av att stoppa obekväma åsikter
i Almedalen än att stoppa kurdisk ekonomisk brottslighet med ekonomiskt understöd till Drottningsgatsterrorism på ön.

Nåja. Det är trots allt väljarna som valt dom.
Citera
2018-01-31, 16:17
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richenbacker
Oavsett vad så har Uzz känt till detta sedan Polis och säpo pratade med honom för ett halvår sedan eller än längre. Så hans standardsvar är det som står på hela Gotland.se och så en bild där han ser oskyldig ut. Det var inte jag det var min svåger jag vet ingenting.
Det är inte säkert.

Glöm inte bort vem som ledde polisen fram tills idag.

Glöm inte heller bort det politiska spelet.

Men förhoppningsvis, om samhället fungerar som det ska, så har han fått frågor kring detta.

Men borde inte detta tagits upp i FUP då?
Citat:
Ursprungligen postat av FelixSotiz
Har svårt att se att beställaren swishar pengar till direkt till löntagaren om det finns ett byggföretag upphandlat som Özz påstår.

Tror detta bara är toppen på isberget om vad som kommer grävas fram.
Det tror jag med.

Citat:
När man inte trodde det kunde bli bättre, då blir det plötsligt det. Jag insåg motvilligt att Özz inte skulle nitas i #metoo & började så smått misströsta & tänka att han skulle klara sig & fortsätta med sin svenskfientliga verksamhet.

Prisa Gud.
Det är obeskrivligt kul! Även om allt bara skulle vara ett missförstånd, vilket det inte är, så är han brännmärkt.

Tack och lov!
Citera
2018-01-31, 16:21
Medlem
Brunhildes avatar
Özz och hans familj ges en fristad i Sverige och tack vare svenskarnas skattepengar ges de möjlighet till boende, utbildning, sjukvård, you name it i ett (då) välfungerande land.

När Özz ska renovera anställs en utländsk terrorist att arbeta svart, allt för att Özz ska tjänar några kronor.

Charmigt beteende Özz. Verkligen.
Citera
2018-01-31, 16:22
Medlem
A32s avatar
Citat:

Prisa Gud.

Nu kommer verkligheten fram äntligen.
Turkiet slår tillbaka mot PKK och det är även dags att göra det i Sverige också!
Özz har länge haft för fria tyglar (genom feminismrörelsen) att förändra (kuppa) Sverige.
Läs hens senaste krönika i Expressen!
https://www.expressen.se/kronikorer/ozz-nujen/en-ny-underklass-vaxer-fram-i-sverige/
Senast redigerad av A32 2018-01-31 kl. 16:59.
Citera
2018-01-31, 16:23
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunhilde
Özz och hans familj ges en fristad i Sverige och tack vare svenskarnas skattepengar ges de möjlighet till boende, utbildning, sjukvård, you name it i ett (då) välfungerande land.

När Özz ska renovera anställs en utländsk terrorist att arbeta svart, allt för att Özz ska tjänar några kronor.

Även festligt & jävligt typiskt att han skyller på svågern.
Citat:
Whitey made me do it I dindu nuffin
Citera
2018-01-31, 16:26
Medlem
Citat:
Läste igår (minns inte var) att Akilovs fru åkt till Turkiet och jobbat. Akilov skulle varit där och hälsat på henne. Vilka fler hälsade Akilov på? Knappast la han 100 procents besökstid på frugan. Var någon i Özz klan där samtidigt? Var det där de knöt vänskapsbanden? Långskott men frågorna växer!
Citera
2018-01-31, 16:26
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunhilde

Ja.

Förutom att han också ägnat år efter år åt att hata och håna Sverige och det svenska folket i sina "komiska" shower.

Fy fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in